Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #51 Skrevet 7. april 2010 desverre so er det nok ikke noe tulle innlegg. hvem gidder og finne på noe slik egentlig? er bare jeg som ikke husker og skrive hi under av og til. Og BV er ringt, og dei holder øyner med hun fra før. HII !!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #52 Skrevet 7. april 2010 Er ikke festing sosialt? Jøss, jeg må ha misforstått i mange, mange år....Og ikke treffer man nye interressante mennesker heller? Jeg må si annie 13.35 har kommet med mye ny info jeg ikke hadde en anelse om når det gjelder festing. "Festgarderobe" som stadig må oppdateres....hehehe. Detta var gøy!!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #53 Skrevet 7. april 2010 Hvorfor vil du hente dem og ta vare på dem? Det er jo andre som passer på og tar vare på dem mens hun har det travelt. Hun er kanskje en av dem som fikk barn før hun var klar for det. Det går ikke an å putte dem tilbake dit de kom fra, så da er dette kanskje det beste i en overgangsfase. Det er da verken min, din eller andres sak å mene noe dersom hun får den hjelpen hun trenger? Frekke kjerringer.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #54 Skrevet 7. april 2010 Det er rart at det ikke ble nevt i det orginale inlegget at bv er kontaktet, at barna ikke blir badet osv... Og at mangel på trilleturer blir fremhevet i stede for. Om hun har sagt selv at hun ikke har badet barna på 8 uker, så har hun nok indirekte bedt deg om hjelp. Da har hun rett og slett inrømmet at hun ikke makter oppgaven. Hjelp henne.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #55 Skrevet 7. april 2010 Ring bv umiddelbart og fortell dem om din fiktive venn.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #56 Skrevet 7. april 2010 Ingen andre som ser at HI driver og svarer seg selv her? Mange av svarene er skrevet på nøyaktig samme måte som de innleggene som er underskrevet med HI.. samme korte setningene og samme språket.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #57 Skrevet 7. april 2010 Har det klikket totalt for folk eller..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #58 Skrevet 7. april 2010 Nei må nok skuffe deg 20:25 jeg svarer ikke meg selv her. Jeg har ikke vert på dataen siden tidlig i dag. So forsett med og leve i håpet HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå