Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #51 Skrevet 4. april 2010 Detta hadde jeg ikke brydd meg døyten om. Da hadde jeg hatt fritidsproblemer.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 4. april 2010 #52 Skrevet 4. april 2010 hadde du? hvorfor det? er det virkelig normalt at deres menn/typer/samboere snakker med deres venner (privat) og forteller dem at de er pene? jeg hadde hvertfall TØRNET men det er jo meg. jeg trodde liksom at når man var sammen med en, så er man sammen med DEN personen. da går man ikke rundt å forteller andre at de er pene på den måten HI forteller at hennes mann hadde gjort jeg hadde blitt STEIK forbanna, og FAKTISK sett på dette som en form for utroskap. kanskje jeg er "streng" , men jeg ville da ALDRI ha funnet på å sagt dette til hans venner. nei fysj man har da vel respekt i et forhold?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #53 Skrevet 4. april 2010 En liten oppdatering fra meg ( Hi ) Jeg blir utslitt nesten... Han er like mye oppi meg nå som han var dagen vi møttes.. Får nesten ikke fred.. KLAUS! Men han prøver iallefall da.. Å gjøre det "godt" igjen..Det er jo bra:) Janei, det han gjorde er ikke akseptabelt i et forrhold.. Å det har han nok skjønt nå! mvh
Jordbærpiken Skrevet 4. april 2010 #54 Skrevet 4. april 2010 HÅPER nabodama tok print screen av det han skrev, sånn at du har bevis!!! )
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 4. april 2010 #55 Skrevet 4. april 2010 jeg har ikke lest hele tråden (jeg ville bare svare på spm ditt i utgangspunktet), så jeg fikk ikke med meg at dere hadde ordnet opp men lykke til! jeg glemmer ikke så fort jeg, så om min hadde gjort det måtte han ha "slitt" i laaang lang tid fremover hehe... håper det ikke var så gale som jeg trodde utifra hovedinnlegget!!! ha en fin kveld... !
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #56 Skrevet 4. april 2010 Ja, han skal få slite lenge med å vinne tilbake tilliten min ja. Han gav meg passordet til alt han eier å har. Sånn at jeg ikke skal gå å lure.. ( hannes forslag ) Og jeg har gitt han et par uker på å forbedre forrholdet fra hannes sin side. Og at jeg skulle bestemme meg etter det.. ( om jeg vil ha pause ) Hun tok ikke print screen nei.. Men jeg spurte samboeren min om alt som ble skrevet, å han sa akkurat det samme som hun hadde sagt. Så det stemmer nok:) Utrolig mye respons altså. Veldig koselig!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 4. april 2010 #57 Skrevet 4. april 2010 Jeg hadde vel faktisk blitt mest skuffet over at han ikke svarte på hverken tlf eller meld mine..... men utkastelsesgrunn er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #58 Skrevet 4. april 2010 Nå var jo poenget mitt nettopp at dersom noen ikke har det bra i forholdet sitt hvis mannen er en flørt, så må det være opp til vedkommende selv å avgjøre det. Du kan jo ikke bestemme hva som gjør et forhold bra, ok, tolererbart, ikke så bra eller helt for jævlig. Dermed kan du heller ikke bestemme hva som skal være terskelen for å bryte opp et forhold. Når det er sagt så ble det forresten nevnt at HI ikke hadde det beste forholdet til mannen sin fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå