Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #26 Skrevet 4. april 2010 Ja, jeg hadde blitt forbandet av dette!!!!!!! Dritsekk
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #27 Skrevet 4. april 2010 TULL????????? ja vell ja. Så da kan han jo si hva som helst til damer når han er full da. Siden det bare er TULL?! Fyttikatta denne mannen hadde ikke jeg bodd under samme tak med!! Finn deg en mann som gir sin fulle og hele oppmerksomhet. Viser at han setter pris på deg å viser at han er tiltrukket av deg. Jeg tror jeg hadde blitt mere såra av noen sånt, enn om han faktisk bare har hatt sex med ei, men gitt deg sin fulle å hele oppmerksomhet til daglig. :S Hadde han vært min mann så hadde jeg nok slitt veldig med å stolt på han igjen. Har dere barn????????! Mvh...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #28 Skrevet 4. april 2010 Hei. Tusen takk for alle svar. Han kommer hjem snart. Så får høre hva han har å si da. Stygt redd for at det han kommer med ikke er bra nok for meg:/ Vi har ingen barn nei. Hi
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #29 Skrevet 4. april 2010 Jeg hadde gått fra ham. Ikke noe å samle på. Søppel kaller man slike mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #31 Skrevet 4. april 2010 Da har vi snakket. Jeg snakket for det meste da. Han satt helt stille.. Var veldig spak ja. Han sier at han syntes at alt har blitt veldig blåst opp. Og at han ikke mente det på den måten. Men at det muligens kom litt feil ut. Og at han sikkert søkte litt oppmerksomhet. Men at han ser nå at det var helt feil gjort og var veldig lei seg. Jeg begynte å gråte, så det taklet han ikke noe særlig. Ble veldig lei seg. Han sa jo selvsagt at han skal tenke seg litt nøyere om hva han sier neste gang. Alkoholpåvirket eller ei! Han lot meg få skjekke tlf å facebook. ( jeg ble litt akutt paranoid ) Fant ikke noe der da. Forklarte han at jeg aldri kom til å glemme dette, og at han må jobbe veldig hardt for å vinne tilliten min tilbake. Det var han klar over. Jeg spurte om det var værdt å se kjæresten sin så såret pgr. av dette. Da sa han nei virkelig ikke. Jeg sa også at jeg skulle se ann forrholdet i noen uker, å bestemme meg etter det.. Om jeg vil ha pause eller ikke..... Men nå kom han nettopp å la seg vedsiden av meg i senga å holdt rundt meg. Sa at han elsker meg å bare vil ha meg osv.. Så han angrer seg veldig iallefall. Så jeg håper at forrholdet blir bedre fra nå av:)
Gjest Skrevet 4. april 2010 #32 Skrevet 4. april 2010 Ja, jeg hadde blitt forbannet. Mest fordi det var så utrolig tåpelig flørting. At man flørter litt på byen har ikke jeg noe problem med sålenge det ikke resulterer i noe mer, og sålenge det har en viss stil.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #33 Skrevet 4. april 2010 Godt at han ikke prøvde og komme seg unna, og la seg skinnflat. Ga han deg en god grunn til hvorfor han gjorde det og hvorfor han skrev det til akkurat henne?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 4. april 2010 #34 Skrevet 4. april 2010 Sikkert blitt litt snurt ja. Men ÆRLIG TALT! KASTE UT? Jeg blir faktisk provosert. Skal det så lite til før du tar pappaen bort fra barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #36 Skrevet 4. april 2010 Ja, jeg spurte hvorfor han snakket med henne.. Å det var fordi det var hun som snakket til han på chatten ( var nok ikke så veldig mange andre pålogget heller midt på natta ) Og da ble han pluttselig litt "småinnbilsk".. Og begynte å oppføre seg som en tosk.. Han skal be henne om unnskyldning å foklare at han bare var i litt sleskt humør og at han virkelig ikke mente noe med det.. Å at tingene han sa var komplett idiotiske... Håper han har lært av dette nå.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #37 Skrevet 4. april 2010 Deilig er Jorunn: Var det meg du siktet til? Vi har ingen barn. Mvh. Hi
Gjest Skrevet 4. april 2010 #38 Skrevet 4. april 2010 Tar pappaen bort fra barnet? Neineinei, man skal ikke akseptere utroskap og all slags tøys "for barnas skyld" Man tar ikke vekk en av foreldrene når man gjør det slutt, men man avtaler en ryddig ordning som gir barnet muligheten til å beholde begge sine foreldre. Man må vel ikke bo sammen med kommunep..ken uansett hva han gjør, fordi man har fått barn med ham? Vi skriver 2010, ikke 1500ognoe....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #39 Skrevet 4. april 2010 Deilig er Jorunn tenkte nok på noen av kommentarene som kom. Det var bra dere fikk snakket om det, og håper at det bare var en engangshendelse i fylla og at det blir med det. Kjempekjedelig og småflau sak, siden det var en dere kjenner som han flørtet med. Men etter at han har bedt om unnskyldning, så kan dere forhåpentligvis legge det bak dere.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 4. april 2010 #40 Skrevet 4. april 2010 "Man tar ikke vekk en av foreldrene når man gjør det slutt, men man avtaler en ryddig ordning som gir barnet muligheten til å beholde begge sine foreldre" Svada "Mamma, hvorfor skilte du og pappa deg, slik at jeg måtte flytte fra sted til sted hele oppveksten?" "Fordi pappa syns en annen dame var fin.... " ehhhh...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #41 Skrevet 4. april 2010 Ja, jeg håper på det! Han er ellers veldig redd for å miste meg. Så han var livredd.. Får håpe han ble såppas redd at han holder seg laaangt unna sånt tull i fremtiden.. Tusen hjertelig takk for all repons her inne!
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 4. april 2010 #42 Skrevet 4. april 2010 Så det nå. Jeg siktet vel heller til noen av svarene du fikk.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #43 Skrevet 4. april 2010 janei, hadde nok prøvd både familieterapi å hele hopprennet før jeg hadde skilt lag med samboeren min om vi hadde en unge. Da handler det ikke kun om oss lengre.. Hi
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #44 Skrevet 4. april 2010 Jurunn tror visst ikke at det finnes siviliserte individer der ute som er i stand til å la barna sine beholde begge foreldre til tross for skilsmisse..
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 4. april 2010 #45 Skrevet 4. april 2010 Si hva du vil. Men det er ikke det samme for et barn å vokse opp med skilte foreldre uansett hvor fantastisk man legger til rette. Når man velger å gå fra hverandre, så må det jo være for at forholdet man har sammen er dårliger enn "ikke sammen løsningen" Og da blir det at en av partene syns en annen dame/mann var fin bare rett og slett latterlig. Det er min mening ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #46 Skrevet 4. april 2010 Det må jo være helt og holdent opp til den enkelte å avgjøre! Om noen ikke kan tåle flørt av dette slaget, så står de da selv fritt til å sette den grensen? Dessuten: hvordan vet du at et forhold med en som flørter IKKE er verre enn "ikke sammen"-løsningen for et menneske som f.eks. sliter med usikkerhet og redsel for å ikke bli elsket, dersom forholdet allerede er skjørt og lite kjærlig? (Og selv du kan kanskje se forbi din egen arroganse og innse at det i dette tilfellet nok var flere faktorer som spilte inn enn kun en mann som fant en annen kvinne attraktiv.) Du kan gjerne si at det er teit og unødvendig og hva det måtte være, men det er heldigvis ikke du som setter grensene i andres forhold. Du kan nok ikke være dommer i alle saker.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 4. april 2010 #47 Skrevet 4. april 2010 Tja, jeg sier hva jeg syns. Dere andre sier hva dere syns. Og HI virker nå å være enig med meg...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #48 Skrevet 4. april 2010 Så bra hvis det får deg til å føle deg bedre, men nå diskuterte jeg ikke kun dette tilfellet, var mer på prinsipielt grunnlag, siden du så ut til å tro at du har fasit på det hele, når det gjelder andre folks forhold.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 4. april 2010 #49 Skrevet 4. april 2010 Jeg snakket også generelt selvsagt. Har jeg en fasit på andre folks forhold dersom jeg mener at når man har valgt å få barn sammen, så kan man ikke bare gå fra hverandre i "hytt og pine"? At et valg om å gå fra mann/kone må bunne ut i at man ikke har det bra i forholdet, og vil få det bedre hver for seg? I HI's tilfelle. Han sa til en annen dame at han syns hun var fin. Og ut i fra hovedinnlegget, så er dette det eneste problemet. Og ja, da syns jeg det rett og slett er uhørt at man kan mene at det beste i en slik situasjon er å gå fra hverandre. Uten å en gang prøve å rydde opp. Såpass skylder man faktisk barna (nå viser det seg at HI ikke har barn da, men det visste ikke jeg, og det visste vel heller ikke de som hylte om "kast ham ut") Når man velger å få barn sammen/gifte seg så er det vel fordi man har en intensjon om å være sammen resten av livet? Dersom man skal være sammen med noen hele livet, så vil jeg påstå at det er så godt som uungåelig at en ikke vil gjøre en eller flere feil i løpet av den perioden. Det er vel det i gode og onde dager handler om? Jeg håper ihvertfall at min mann er villig til å tilgi og jobbe med forholdet i stedet for å "kaste meg ut", den dagen jeg driter meg ut.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 4. april 2010 #50 Skrevet 4. april 2010 KLART jeg hadde blitt forbanna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå