Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Samboeren min er på påsketur nå. Også har han vært en del ute å drukket med kompiser osv. Og igår kom nabodamen innom en tur da jeg hadde en liten samling her. Så sa hun at samboeren min hadde snakket til henne på facebookchatten. Sa at det var kjedelig ute på byen siden det ikke var noen der som var like pene som henne osv. Jeg kjenner jeg raser iallefall! Iallefall siden JEG ikke fikk kontakt med han hele den kvelden. ( han ringte meg heller ikke opp igjen og svarte ikke på mld.) Men å snakke sånt med henne, det har han tid til. Jeg er kjempeforbanna på han, og han kan bare glede seg til han kommer tilbake fra tur...!!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Jeg regner med han er så mye mann at han aldri har vært her inne?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Han har ikke vært her inne nei. Jeg spør fortsatt. Hadde du blitt forbanna?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 hadde min mann funnet på noe sånt så hadde det blitt månelyst her hjemme.jeg tror han hadde skjønt at han ikke hadde hatt noe hjem å komme hjem til. for meg personlig så er det helt uakseptabelt å oppføre seg sånn i et forhold, for da kan man jo ikke stole på han mer.med tanke på utroskap. jeg skjønner deg svært godt at du er forbanna.
Tigerpote Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Jeg hadde blitt rasende. Hvor gammel er han? 18? Han høres veldig umoden ut. Om hvorvidt du skal gjøre det slutt med ham, kommer an på helheten, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Han er en veldig voksen mann på 26år faktisk.. Så jeg skjønner ikke hvor denne umodne fylla oppførselen kommer av..:S
Tigerpote Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Og nabodama snakker helt sant og er ikke bare ute etter typen din?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 jeg hadde gitt ham 30 sekunder på å forklare seg for jeg hadde kastet ham på hue og ræva rett ut. han måtte ha jobbet svært hart for å få det til å fungere igjen. og virkelig bevist at han angrer på det han har gjort. du må lå han få vite at du ikke lar deg bli tråkket på sånn og at du ikke tolererer sånn oppførsel. gjør du ikke noe så kommer han bare til å fortsette å drive på sånn. det er bedre å være alene enn å leve med en som driver å sjekker opp hele nabolaget. hilsen anonym 11:58
Gjest Tale30 Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Jeg har så lite toleranse for denslags at jeg hadde begynt å se meg om etter et annet sted å bo. Han skulle ha hatt en sabla god forklaring dersom jeg skulle ha vurdert å bli værende. Men dette er jo det jeg tenker på forhånd. Hadde jeg opplevd det, så hadde det kanskje blitt mindre svart-hvitt..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Nabodamen snakker sant ja. Hun sa dette på en "humoristisk" måte. Men jeg ser ikke humoren i det. Hun er lykkelig gift med mann og barn. Anonym 11:38: Jeg skal virkelig gi han inn for å si det sånn. Ingen tråkker på meg. hi
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #12 Skrevet 4. april 2010 det er bra hi. stå på krava. har vært borti noe lignende.mannen min fikk noen slibrige meldiner fra en han jobbet sammen med,og en dag så hade han glemt mobilen hjemme så ringte ho,når jeg tok telefonen så lå ho på og da ringte han på jobb for å fortelle han at ho hadde ringt og at det kansje var noe viktig,men da var det opptatt der.så når jeg ringte opp igjen etter 3 min.så hørte jeg at han jugde om hvem han hadde pratet med. når han kom hjem fant han meg ikke og han fikk heller ikke tak i meg på mob. jeg hadde dratt hjem til mamma. i to dager var han desperat etter å få treffe meg og få snakket med meg.fikk en del meldinger om at han ikke ville miste meg og bla bla bla. dette er nå åtte år siden og gutten har vært snill som et lam siden for han er så redd for å miste meg. ble litt langt dette ,men jeg veit åssen du har det og du må bare være hard og ikke gi deg. lykke til. hilsen anonym 11:58
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #13 Skrevet 4. april 2010 Du stoler mer på nabodama enn typen din?? Aner ugler i mosen med den dama der for å si det mildt! Hun satt nok å gnidde seg i hendene etter at hun hadde fyrt deg opp. Ikke pepre samboeren din før du vet hva som har rot i sannheten. Mange sjalu damer der ute som gjør HVA SOM HELST.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #14 Skrevet 4. april 2010 Trenger ikke å bety at hun er ute etter samboeren din, men at hun er ute etter å lage ting surt for dere. Samme hvor "humoristisk" hun sa det.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #15 Skrevet 4. april 2010 Nja, jeg vet nå ikke helt.. Ikke snakket med samboeren enda. Han har ikke svart på mld jeg sendte inatt. Jeg orker ikke å ringe han heller. Han får ta kontakt. Hun syntes selv det var litt ekkelt.. Og hun hadde fortalt mannen sin om det. ( han misslikte det veldig ) Så samboeren min har egentlig fått seg 3 "uvenner" ved å slenge med leppa. hi
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #16 Skrevet 4. april 2010 Ja jeg hadde blitt forbanna, flau og såret. Han hadde fått funnet seg en annen plass og bo, eller så hadde jeg og barna flyttet, iallefall for en stund for å ha sett om han hadde snudd på visa.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #17 Skrevet 4. april 2010 Jeg syns de fleste over her overreagerer. Han har jo bare flørtet litt i fylla. Hvem gjør ikke det??????????????????????
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #18 Skrevet 4. april 2010 Ikke noen som er moden og i et godt forhold. Kanskje det bare er deg 14:19?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 4. april 2010 #19 Skrevet 4. april 2010 Jeg hadde blitt irritert jeg også.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 4. april 2010 #20 Skrevet 4. april 2010 Hvis man er i et seriøst forhold, så flørter man ikke i fylla! Jeg ville spurt han rett ut og bedt om en god forklaring, hadde det vært min kjære hadde jeg fort sett på han om det stemte at han hadde flørtet med henne eller hva som lå bak. Han er heldigvis fryktelig dårlig på å lyve, og avslører seg med en gang. Hadde nok blitt forbanna ja, men det KAN jo faktisk hende at det er nabodama som er ute etter å lage dårlig stemning. Det hadde jeg antatt, men nå er jeg veldig sikker på hvor jeg har min mann.
Hellobaby Skrevet 4. april 2010 #21 Skrevet 4. april 2010 Jeg har svært lite toleranse for sånt. Det kommer jo litt an på settingen egentlig - jeg har en kompis som kan si sånt til meg og andre venninnner, og kona vet det, men bare liker det. Han flørter IKKE, det er bare sånn koselige ting han kan si - uten at han legger noe i det. MEN han hadde ikke gjort slik som din mann - gjort deg utilgjengelig for deg. Det er det verste, synes jeg! Jeg, personlig hadde ikke funnet meg i dette. Men jeg vet ikke akkurat om jeg hadde stolt på denne nabodama - stusser litt på at hun liksom lo når hun sa det - er hun helt dum som ikke skjønner at det kom til å såre deg å få høre dette? Jeg får en magefølelse på at hun vil hevde seg, gjøre deg usikker og sjalu. Jeg ville tatt kontakt med henne, og fått henne til å forklare seg ordentlig om hva de skrev om - evt se chattloggen hvis den er lagret...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #23 Skrevet 4. april 2010 Huffda... Du må nesten bare konfrontere han med det når han kommer hjem, og se hvordan han forklarer seg og hvordan holdning han har til det. Men synes det er dårlig at han tok kontakt med henne, istede for deg... Er liksom det verste Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #24 Skrevet 4. april 2010 Ja nå er jeg veldig lei meg. Jo mere jeg tenker på det verre blir det. Tenker liksom så mye på at han gir meg så lite oppmerksomhet til daglig, også reiser han på påsketur å er borte ifra meg i en uke også skriver han sånt til henne, framfor å sende meg en fin mld. Der han han skrive at han savner meg å syns jeg er fin eller noe. Sånn at jeg kan føle meg litt attraktiv. Jeg har tatt det opp med han mange ganger ( altså at jeg trenger mere oppmerksomhet, å at jeg ikke føler at han har lyst på meg i det heletatt osv) Også gjør han sånn:( Jeg har ikke ord. Verste er jo at jeg ringte han å ville ha forklaring. Da syntes han at jeg blåste det opp, og overdreiv.. Å at han var full å at det bare var "tull".... Altså TULL!?!? Her sitter jeg her hjemme, føler meg hverken fin eller sexy... og når han først skal lire utav seg et komplemang, så er det til en annen dame?! Huff, jeg er så lei meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå