Jordbærpiken Skrevet 3. april 2010 #51 Skrevet 3. april 2010 Jeg glemmer aldri innlegget om tissefantene, husker ikke hva innlegget het, men var mødre som skrev ut sin frustrasjon angående sønnenes (på 2-3 år) interesse for snurrebassene sine som kom hit og dit uansett når med snurrebassen ståendes i været og sa "Seee!". Da jo jeg godt når jeg leste, og forbereder meg allerede til min begynner med det. Og han har allerede stor interesse av den, kan sitte å lufte rumpa litt på baderommet hvor han er i full konsentrasjon og driver å fikler med "jr". Hehe. Også innlegget som handlet om flauser, og den ene flausen kan jeg fortsatt sitte å le av, "SPYYYYR OOOOG FIIIISER!!". Haha.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #52 Skrevet 3. april 2010 Kommer ALDRI til å glemme hun som ville smøre typen sin penis med selvbruningskrem,fordi hun likte best mørk huda peniser ....
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #53 Skrevet 3. april 2010 De innleggene jeg husker best må være innleggene til Gøril og Jesper, sønnen hennes Jesper er født samme dag som min datter. Også innlegget til sauen tror jeg det var, angående noen saftis og noen greier der.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #54 Skrevet 4. april 2010 Ja, husker Gøril og Jesper, trist at Jesper døde Selv husker jeg veldig godt trillingmamma, som etter hvert avslørte seg selv med mange rare ting, for så å prøve å forklare seg igjen her inne Masse rot. Og sametrusa er jo bra da... Og allt oppstyret rundt babygullz står også ganske klart, ja... Få slanketips av ei med spiseforstyrrelse var suksess
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #55 Skrevet 4. april 2010 Lionkittens.. hørte aldri mer fra henne:(
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #56 Skrevet 4. april 2010 Lionkittens husker jeg veldig godt også, noen som vet noe om henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå