Gå til innhold

Hvilke innlegg her inne husker dere best??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker best hun som hadde hatt sex med mannen også satt penis fast i fitta hennes, samt Monajenten som holdt på og bli gal av sønnen og dattera si fordi de kranglet så masse også hylte lillebror av full hals!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sametrusaaaa! :)

Også en del innlegg som gikk personlig på meg, da, men...

Skrevet

Hun med mannen som hadde tatt feil bil og satt den på feil plass (eller noe slikt?). Det var utrolig morsomt ;-D

Og innlegget om egg som hadde gått ut på dato og som ikke var gått ut på dato. Var en skikkelig eggerøre av et innlegg

Skrevet

Lyspæreskifteinnlegget.

Skrevet

Den med bilen i feil garasje eller hva det var husker jeg også best! :D Knall!

Skrevet

den med bilen kommer jeg aldri til å glemme! ialf ikke hvor sint ho ble når vi ikke skjønt å ho bare fortsatte med samme orda med store bokstaver, lo så jeg greeein!

Skrevet

Hun som hadde blitt voldtatt, ble gravid og som ikke hadde turt å si noe til mannen sin.. Det husker jeg godt. Lurer på hvordan det gikk med henne..

Skrevet

Hvor mange dibbere som skal til for å skifte en lyspære-tråden (eller no sånt). Hysterisk! :oD

Skrevet

Haha, må henge meg på den med de bilene, jeg fattet aldri hva som egentlig hadde skjedd, var det noen som egentlig gjorde det? Og innlegget til Tanita om de eggene som hadde gått ut på dato, men som bestod eggetesten, untatt dette ene lille egget!:D

Husker også mitt eget innlegg rett etter at jeg hadde meldt meg inn i bim: "Jeg jobbær ikke". Da hadde jeg det veldig festlig;p

Skrevet

haha, akkurat den jeg husker best også!! Mon tro om det kommer fler slike spennende historier snart *knis*

Skrevet

Du har aldri blitt sliten og oppgitt av krangling du? Dette var gjerne ment som et morsomt innlegg, men jeg syns ikke hetsing er så fantastisk koselig.

Skrevet

Sebratrusa!! Jeg lo så jeg holdt på å tisse meg ut=)

Også husker jeg godt Hotte Charlotte.

Skrevet

...og hvis det er et av innleggene du husker best her inne, så må jeg innrømme at jeg blir skremt av at du tydeligvis må være opphengt i meg. Det har da vært ekstremt mange innlegg som har omhandlet den typen tema, og det har også vært minst like mange innlegg om ting som er mye mer interessant å huske på.

Skrevet

Har du drukket, Monajenten? Virker som om du sitter i et hjørne og fekter, og jeg skjønner ikke hvem eller hva du forsvarer deg mot.....

Skrevet

Hun stakkars som ble tvunget til senabort av barnevernet! Fikk så vondt inni hjerterota!

Skrevet

Sikkert full.. Får da være måte på å ta seg selv høytidelig! Det er jo ingen som hetser!

Skrevet

Sametrusa

Zebratrusa

Historien om Hotte Charlotte

Historien til mor til Niocolas

Historien til Curlymor

Hun som tok livet av barnet sitt.

Historien om (hva het den lille gutten igjen da, har det på tunga...)

Det er så mange historier som har satt seg i minnet mitt, jeg vil aldri bli ferdig om jeg skal ramse opp alle sammen.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Har dere link til innlegget om feil bil på feil plass (eller hva det nå enn var...)?

Skrevet

Shit, husker bare sametrusa jeg og når jeg leste den nå var de egentlig ikke såmorsom den heller...

Jeg lo skikkelig GODT av den tråden på 3-tri "man vet man er høygravid når...."

Altså det tok helt av!

Skrevet

Å jaa, den sebratruse historien var bra !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...