Tigerpote Skrevet 3. april 2010 #26 Skrevet 3. april 2010 Sorry, eelis, jeg har ingen link! Men husker at det var noen som lagret den i favoritter, for å spare den til en regnværsdag hehe... Og i den tråden ligger link til eggetråden også, så anyone??
Gjest Mylian med twins Skrevet 3. april 2010 #27 Skrevet 3. april 2010 Jeg husker Tommage (tror jeg?) sin historie om mannen som hadde parkert bilen på en parkeringsplass og ikke funnet den da han kom hjem og jeg mener å huske at kanskje det hele endte i at han hadde meldt den stjålet også hadde han rett og slett bare glemt bort hvor den sto... :-) HotteCharlotte. Husker sametrusa men den var kjedelig. Zebratrusen var jo litt festlig, fordi han var så skummel, fnis.
kokosyklus Skrevet 3. april 2010 #28 Skrevet 3. april 2010 Mylian, melder deg om neste uke eller? begynenr å gå på veggen her. jeg er vanvittig treg på tastingen min alstå. sorry sorry!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #29 Skrevet 3. april 2010 Aller best husker jeg dessverre hun som drepte stedatteren sin.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #31 Skrevet 3. april 2010 Det var vel inne på Nybaktmamma hun holdt til?
Gjest Mylian med twins Skrevet 3. april 2010 #33 Skrevet 3. april 2010 Knis, det er faktisk JEG som har glemt å svare på sms denne gangen.. haha.. jeg tenker på det hver kveld at nå skriver jeg til deg, men så. ja.. .du vet hvordan det er! neste uke høres veldig greit ut:-) gå på veggen ja- know the feeling, he-he!
Gjest Edemuli Skrevet 3. april 2010 #34 Skrevet 3. april 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139518781 Hun som skulle lære kjøre og ville vite hvordan man parkerer. Lurer på om hun har fått lappen.
kokosyklus Skrevet 3. april 2010 #35 Skrevet 3. april 2010 wee, da er det ikke meg for en gangs skyld. Jeg glemmer også at jeg har sendt mld. Har og svart til feil person i andre sammenhenger, men skylder på lite søvn:)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 3. april 2010 #37 Skrevet 3. april 2010 Hva snakker du om monajenten? Var det din mann som parkerte feil bil på feil sted?
Ingen kommentar Skrevet 3. april 2010 #38 Skrevet 3. april 2010 Å gud, så grusomt! Det har ikke jeg lest. Det jeg husker best er hun med den ekstremt inviklede bursdagsfeiringen med 5-retters middag og hyllebærsaft:)
Gjest Mylian med twins Skrevet 3. april 2010 #39 Skrevet 3. april 2010 Og jeg skylder på tvillinger og et merkelig behov for søvn som alltid inntreffer når jeg skal gjøre avtaler.. haha.. Jeg er litt sliten om dagen, men trenger å komme meg mer ut før jeg går i ett med veggene her
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #40 Skrevet 3. april 2010 Kommer aldri til å glemme Gøril og Jesper.. Det har virkelig satt sine spor.
Sånn kan det gå Skrevet 3. april 2010 #41 Skrevet 3. april 2010 Ja, det er dessverre det forumminnet som sitter sterkest i hos meg også ja. Husker ikke lenger hvilket forum det var hun holdt til på siden dette er noen år siden nå. Jeg husker enda at jeg fikk en svært uggen følelse av henne lenge før hun ble tiltalt.
Mortilbarn Skrevet 3. april 2010 #42 Skrevet 3. april 2010 Sametrusa Sebratrusa Bilen i feil garasje Hun med diamantringen til 70/80 000... Barnehage"tante"debatten Ørneinnegget
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #43 Skrevet 3. april 2010 Er det denne? http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article276112.ece
kokosyklus Skrevet 3. april 2010 #44 Skrevet 3. april 2010 skjønner at du er sliten:) Nå er snart all snøen borte og da er det lettere. Har tenkt sååå mange ganger på deg da du bar en unge hjem i snø og slaps med de to andre sov søtt i vogna. Altså jeg hadde klikka! All ære til deg og litt dårlig samvittighet til meg...
Gjest Mylian med twins Skrevet 3. april 2010 #45 Skrevet 3. april 2010 Haha, det var den fæle getmannen sin skyld! :-D Det var ikek noe problem, deth adde nok skjedd uansett, hun store var jo så avsindig trøtt som du kanskje husker? La seg under en hylle på h&m og tenkte at der skulle hun sove, liksom... Ja her er det bare veier og det er deilig gitt. Litt godt å slippe å DYTTE vogna, nå kan jeg bare trille ;-) Kanskje vi kan få til noe på fredag eller torsdag. Hele helgen er jeg i Larvik med tre barn - alene, hjelp! Så passer det ikke denne uken så er vi jo hjemme neste uke... ;-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 3. april 2010 #46 Skrevet 3. april 2010 - Glemmer aldri da mammaen mistet lille Johanna. - Det var en gang en alenemamma som skrev at hun hadde fått brystkreft og var så redd for seg selv og barna ( håper det endte godt.. Har tenkt masse på henne.....) - Lionkittens historie - Historien om Gøril og Jesper - Sebratrusa -Sametrusa
kokosyklus Skrevet 3. april 2010 #47 Skrevet 3. april 2010 Er det ikke lørdag i dag? Torsdag tror jeg mannen min har fri så da gjør vi sikkert noe badeland greier eller noe, men fredag kanskej? Skal sjekke turnusen hans. Han har sp liten tid med snuppa så han vil helst ha henn ehjemme når han har mulighet. Meldes da...selv om det er farlig å si:)
Gjest Mylian med twins Skrevet 3. april 2010 #48 Skrevet 3. april 2010 Jo, men vi har litt fullpacked neste uke med helsestasjonen og sånn. Vi er så elendige på å gå dit siden vi har vært så mye på sykehuset at nå har jeg avtale både tirsdag og onsdag.. og mandag er jo helligdag og da har jeg jo som deg lyst til at tomsen skal være sammen med oss. Siden det jo er litt koselig.. :-) Jeg skal faktisk sette alarm på at jeg må melde deg jeg. Mye lurere. .-) Nå må jeg sove.. kommer til å få angre på dette imorgen tidlig, at jeg satt så lenge oppe idag....;-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #50 Skrevet 3. april 2010 Husker ikke et spesielt.. men det var ei jente her inne sist jeg var her for noen år siden som fikk så innmari mye hets fra noen som tydeligvis var sykelig opptatt av henne og hennes utseende.. + en del andre ting de mente hun gjorde feil.. Babygullz eller noe.. Husker innmari godt tråder med hundrevis av innlegg bare det var hennes nick i overskriften.. andre som husker dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå