Gå til innhold

William skal til bestefar og bestemor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahaha!

Dere vet det fortsatt er mamma'n til william som skriver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo,

Til mamman og pappan til W;

Jeg skjønner ikke hvorfor det betyr så mye hva alle andre mener?

Kan dere ikke bare leve og gjøre som dere vil - uten å måtte ha "godkjennelse" fra folk her inne?

Vi gjør det vi ønsker - og spør ALDRI om "lov" her inne...

Dere begynner nesten å virke litt paniske nå!

Skrevet

For meg så virker det som om foreldrene til lille w er max 15 år gammle.

De har for det første tatt en skikkelig dårlig avgjørelse om og reise fra en 3 åring i 2 uker og begrunner det med at han vil reise til besteforeldrene sine..min 3 åring vil spise masse sjokolade hver dag, men jeg lar ham ikke gjøre det selv om han har lyst.

Og alt det svada greiene med at en kommer til og ha ungene boende hjemme til de er 35 om en ikke reiser fra de over lengre perioder??? Hvor i all verden har du det i fra da pappan til W??

Mine foreldre reiste aldri i fra meg i to uker når jeg var 3 år. Men jeg flyttet allikevel hjemmenifra når jeg var 18 år, er jeg et unntakstilfelle da eller??

Noe sier meg at verken pappaen eller mammaen til w har peiling på psykologi, da hadde de ikke komt med så mange toskete påstander som de gjør.

Og til sist; hvorfor i all verden spør der her inne om "lov"? og når dere ikke får de svarene dere ønsker så legger dere ut en haug med nye tråder om det samme for og rettferdiggjøre at dere skal reise bort..

Skrevet

Seriøst så ler jeg meg skakk i hjel av hi i denne tråden....Det går da seriøst ikke ann og mene at en syr puter under armene til ungene og at en har dem boende hjemme til de er 35 år om en ikke reiser bort fra dem i 2 uker når de er 3 år????????????????????????????????????????

Dette må være dib`s snodigste konklusjon noen sinne...og her inne har det vært mange rare konklusjoner;);)

Skrevet

Jeg har selv vært borte 1 uke i utlandet fra mitt første barn da h*n var 1 år. H*n var da sammen med sin far på besøk hos besteforeldre og familie på en annet kant av landet. Det var en tung uke for meg, jeg var veldig emosjonell og savnet h*n veldig, har kun være borte fra h*n og mitt yngste barn 1-2 dager senere. Jeg mener det er opp til hver enkelt hvor grensen går for "avstand" i forhold til dette. Ingen skal bestemme hva DU mener, det er tross alt DITT barn. "Man lærer så lenge man lever" og dette er nok en erfaring verdt å ha med seg til senere i livet. Samtidig kan jeg forøvrig si meg enig i at to uker ER relativt lenge å være borte fra barnet sitt. Jeg greide knapt 1 uke og det var mye tyngre enn jeg hadde regnet med.

Skrevet

Jeg har også hatt psykologi på skolen, men jeg har ikke lest noe som helst om at barn blir boende hjemme til de er 35 år og sliter med å fungere i samfunnet dersom foreldrene ikke reiser fra dem regelmessig i ung alder. Mine foreldre ble skilt da jeg var 7, og min første 2 uker borte fra mamma var i en alder av 12. Jeg flyttet hjemmefra da jeg fikk meg jobb rett etter videregående (ergo, fungerer i samfunnet) og har siden klart meg veldig fint både økonomisk og sosialt.

Personlig ville jeg aldri valgt å reise fra dattern min så lenge, men foreldrene kjenner barnet best! Dersom dere er sikre på at barnet fint klarer å takle å være uten foreldrene sine i 2 uker, javel, så kos dere på ferie:) Men ikke driv å bland inn diverse amatør-psykologi pjat her med mindre du har snøring på hva du prater om. Og beklager å måtte si dette, men det virker virkelig ikke som om du gjør det.

Skrevet

Sitat fra hovedinnlegger, første innlegget:

"Det som egentilg er litt fint med at hun tar seg en ferie "alene" er at både mor og sønn får seg en "hviletid"."

Aldri før har jeg hørt om en 3åring som trenger hviletid fra mor. En underlig familie:/

Skrevet

Både pappa og mamma william er jo helt blåst i hue. Faen for noen idioter og kort tenkte tullinger.

Ingen som forlater barnet for så lang tid for å reise på en forbanna romantisk reise. De kunne dere gjort før dere fikk barn.

Håper dere tar til vett og tar med barna på en fin reise heller.

TULLINGER rett og slett.

Skrevet

Hjelpes sier jeg bare..

Hva er farlig med å dra på ferie uten barn da? Ene dagen er det kjempefarlig,mens andre dagen så er det noe foreldre bare må,for å klare å leve sammen.???? Men nå er mamman og pappan til W skikkelig dårlige mennesker??? Skjerp dere alle sammen,alle er forskjellige!!

Jeg syns dere skal dra på ferie jeg,kos dere masse:) Gutten deres blir passa på av mennesker som er glad i han og som han koser seg hos:)

GOD TUR!!:):):)

Skrevet

2 uker er lenge for en 3 åring. Jeg er enig i at han sikkert vil ha det fint sammen med besteforeldrene, men tenker man på barnet så hadde 4 dager vært nok. Mange av påstandene i hovedinnlegget var forresten ren bullshit.

Dere er voksne og bestemmer hvordan dere vil gjøre det med ferie og barnepass. Det er ikke behov for hverken dere eller oss med noen forsvarstale. Det vitner bare om at dere er veldig usikre på avgjørelsen dere har tatt.

Skrevet

Helt enig med deg, reddiken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...