Miztery Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #76 Skrevet 26. mars 2010 Første kortet jeg får opp har med jobb og karrieremuligheter. Det ser absolutt ut som du kommer til å få tilfredsstilt dine ambisjoner! Dette forsterkes av neste kort, som helt klart sier at du kommer til å lykkes, og nå dine mål. Har dere planlagt bryllup? Joda, kortene tror at du kommer til å bli gravid en gang. Når kan jeg umulig si..
Miztery Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #77 Skrevet 26. mars 2010 Hehe.. Svaret på det første spørmålet ditt ang om de klarer å snu henne og du kan føde normal, her er svaret rett ut fraboka: "Anstrengelsene har lønt seg, problemene er overvunnet og målet er i sikte. Men det er èn siste utfordring igjen, em siste kraftanstrenglse som må til før du kan slappe av".. Så ja, jeg tror de greier å snu henne, og du kan føde normalt! I følge kortene kommer hun til fullmåne, den 28.april.. Stakkars deg hvis du må gå så lenge over tiden (jeg gjorde det selv..)..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #78 Skrevet 26. mars 2010 blir jeg fridd til i nærmeste fremtid?? 080377
Miztery Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #79 Skrevet 26. mars 2010 Nå vet jeg ikke hva valget ditt består av, men kortene sier at det har med jobb å gjøre. Du føler deg utslitt og overarbeidet, og ønsker nye utfordringer. Det er jo mulig at det gjelder andre områder i livet, selv om kortene som kom fram er "karrierekort". Jeg tror nok valget du har tatt vil gjøre deg godt.
Miztery Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #80 Skrevet 26. mars 2010 Kan ikke se graviditet i kortene dine nei. Men du står foran store forandringer i livet ditt, omveltninger som kan virke ødeleggende, men når alt kommer til alt viser det seg at det måtte til, og livet etterpå, når alt har roet seg, blir bedre enn det var før.
auro Skrevet 26. mars 2010 #81 Skrevet 26. mars 2010 Vil det gå bra med jenta mi som begynner på skolen til høsten? Vil vi få et fint familieliv fremover? Hvordan blir det økonomisk?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #82 Skrevet 26. mars 2010 Kan jeg stole på han jeg dater nå? Er han seriøs?? På forhånd takk :-)
3 små og en mamma Skrevet 26. mars 2010 #83 Skrevet 26. mars 2010 oi oi jeg kunne tenke meg å bli spådd! er det lurt av meg å møte denne jenta? flytte? lurt/ikke lurt?
Mummys Muffin & Nakenfis Skrevet 26. mars 2010 #84 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har sendt deg en PM, HI!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #85 Skrevet 26. mars 2010 Så spennende:) Når blir jeg gravid igjen? Hvordan blir det økonomisk fremover? 17.06.80 Tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #86 Skrevet 27. mars 2010 Takk ska du ha:) Nei har ikke planlakt nåkka brylupp, men man ska aldri si aldri. Da håpe æ det bare stemme:) Det får tia vise:) Takk atter en gang:)
sosol Skrevet 27. mars 2010 #87 Skrevet 27. mars 2010 Jeg er kanskje litt sent ute men kan du spå meg og med tarotkort ? Lurer på om jeg kommer til å føde til rundt termin? Vil jeg få flere problemer i dette svangerskapet ? Jente eller gutt ? Kommer vi til å få flere barn etter dette svangerskapet? Takker på forhånd f.ødt. 23.07.77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå