Gå til innhold

Skal jeg spå deg i tarot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin 18/04.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner med det siste først, kortene dine spriker litt. Du har det bra på hjemmebane, og dere kan gifte dere om du vil. Men det er en annen som lurer i skyggene, jeg vet ikke om det er en gammel elsker eller noen du aldri fikk?

Ser ingen barn i nær framtid.

(har en følelse av at du lurer meg, og allerede er gravid..) :)

Skrevet

Takk for svar :)

Er ikke gravid nei, så lurer deg ikke ;)

Hmmm... Litt spent på hvem som lurer i skyggen jeg ;)

Skrevet

Jeg har termin 14.okt, så håper det skjer litt før;-) Kanskje 10.10 da;-)

Skrevet

Ja, det ser ut som det på søndag er ekte. Du må bare åpne deg opp. Du får Verden som fremtidskort, og det er et strålende positivt kort. Du står foran en ny start, en veldig bra start med en fantastisk fortsettelse! :)

Skrevet

iii..

han skal faktisk fortelle xn (mora til sønnen) om oss i helga..

Skrevet

kortene mine er bare teite om dagen.. så pakka de vekk =P

Skrevet

...og kommer vi til å bli gift snart? :-O

*masedamen*

Skrevet

Ja, du kommer til å bli gravid. Når er vanskelig å si, jeg kan ikke bruke kortene til å "se" langt inn i fremtiden. :) Men om du vil ha et svar, så ser det ut som du vil bli gravid en vinter, altså i månedene desember, januar eller februar. Men hvilket år vet jeg ikke! :)

Skrevet

Håpe du har ti:)

Får vi fleire unga en de to vi har og får æ mg fast jobb i fra høstn av?

Født 220486

Skrevet

Hvis man har mange tanker oppi i hodet, blir kortene teite.. :)

Lykke til på søndag da! :)

Skrevet

Aha, da er det han som må åpne seg, ikke du! :)

Skrevet

Hei Miztery, vi har nettopp fått vårt elskelige barn, som snart er 7 uker gammelt ;)

Vi har ingen planer om ny graviditet med det første nei, og skal kose oss masse med h*n vi har fått;);)

Ville bare kaste ut et spørsmål for artig skyld:):)

Skrevet

Det kan jeg ikke svare på. Jeg kunne ha lagt et innviklet legg, men det ville ha tatt tid, og det tar jeg meg dessverre ikke tid til i kveld! :/

Skrevet

Takk for at du " så ":)

Skrevet

men det gjorde han i kveld =P

fikk vite alle detaljer rundt bruddt med han og xn..

og at intil han møtte meg hadde han et håp om at hun ville ombestemme seg.. men ikke nå lengre..

Avslutta kvelden med å si "glad i deg"

(fikk bare opp skjebnehjulet jeg..)

Skrevet

Klare di å snu ho så jeg får føde normalt?

Når kommer ho? (termin midt i april)

Skrevet

En gammel venn eller bekjent vil snart kontakte deg og tilby deg jobb. Du oppfordres til å bruke talentene dine, du kan nemlig finne en bra job ved hjelp av tidligere interesser og hobbyer. Men vær allikevel forsiktig før du skriver under på en kontrakt, les gjennom den omhyggelig. Uansett kan ting bare bli bedre.

Midlertidig vil du ikke få mannen du vil ha. Ta det heller med ro, og slapp av. Kanskje vil du se ting i et annet lys etterpå, og sjansen er dermed stor for at du møter en gammel flamme.

Skrevet

hiver meg på her..

tar jeg det rette valget (har vel bestemt meg, men er det det rette??)

f.18.08.84

Skrevet

Hehe.. Etter hva kortene mine, så kommer babyen 3.april.. Men det er vanskelig å finne datoer med tarotkort, jeg fant rett måned, med Tre Sverd (står for april), og det første kortet var Keiserinnen, som forutsier svangerskap eller fødsel.. Siste kortet var 3 mynter, så jeg tok det som et tegn på at det er 3.april! :) Uansett, tallet tre går igjen i alle kortene dine.. Så tre må være et lykketall! :)

Skrevet

Spå meg! :D :D

Skjer det noe kjekt i livet mitt fremover?

30.06.84

Skrevet

Kan du spå meg? Jeg husker ikke når jeg skulle hatt mensen og får ikke kjøpt test før om en uke. (Er bortreist, er ikke apotek i nærheten)

Vet ikke om jeg hadde mensen i februar, klarer virkelig ikke huske.

Gravid eller ikke?

Skrevet

Det tror jeg ikke tarotkortene kan svare deg på.. :) Men vi får se hva jeg får opp..

Jeg får opp positive kort, så ja, jeg tror dere finner nøkkelen, men jeg aner ikke hvor! :) Se i blomsterpottene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...