Gå til innhold

Skal jeg spå deg i tarot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, snille du.. Håper du har rett!! Blir helt stressa jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe ekteskap i nær framtid i kortene.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Men kommer jeg til å bli gift i det hele tatt?

Er jo singel nå, så hadde ikke akkurat regnet med å gifte meg til neste år, hehehe.

Skrevet

Det ser ut som du får et valg, enten jobbe med å skrive, male eller spille skuespill, eller jobbe i nattlubb/restaurant. Jobb får du i alle fall! :)

Skrevet

Hmmm.. prøver jeg...

Kommer samboeren min til å forlate meg om han får vite hemmeligheten min?

Skrevet

Kortene kan ikke "se" inn i fjern fremtid.. ;) Det er litt skummelt å spå sånn som dette da, folk prøver sikkert å sette meg på prøve, og for alt jeg visste hadde du planlagt bryllup til sommeren.. ;)

Skrevet

Jeg legger meg ikke bort i familieplanleggingen til andre.. Har et legg som kan hjelpe, men det tar gjerne et par timer å tolke, og jeg begynner allerede å bli trøtt.. :)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hehehe, skjønner den ;-) Tror nesten jeg må få meg tarotkort selv, det her var jo gøy.

Skrevet

Skjønner det, men har du mulighet til å svare på jobbspørsmålet? :-)

Skrevet

Spå meg, spå meg :D

Jeg har termin idag, når føder jeg?

Skrevet

Det med en gammel flamme er sant, men jeg vet ikke helt om det er han jeg vil ha... tenkte på en annen, men da blir det ikke han...

Skrevet

Hehe, så spennende :)

Takk for at du la kortene :)

Og det hadde vært en drøm om det ble oppfylt - 3april var en fin dato ;)

Skrevet

Har du vært utro? Såret mannen din? Det kommer i alle fall fram av kortene at du, eller mannen din, har forårsaket et tap eller et nederlag i en annens liv. Ser ut som dere går gjennom en tung periode nå, og du har kanskje påtatt deg jobben med å "fikse" det. En oppgave som kan føles maktesløs og uoverkommelig.

Skrevet

Jobmessig vet jeg ikke, jeg får bare fram at du står foran en periode med store forandringer, eller omveltninger. Jobbmessig ser jeg markedsføring, jobb i mediene, annonser eller musikkbransjen.. :) Uansett hvile forandringer du må gjennom, så kommer det noe godt ut av det til slutt! Ble ikke overrasket om du får hjelp, selv om den kan komme fra uventet hold! :)

Skrevet

Kan du spå meg også ?

Hva vil skje med meg fremover ?

Født 030780.

Tusen takk:)

God påske :)

Skrevet

Det ser ut til at du greier å løse en koflikt, ved å være avblansert og se begge sider av saken. Hvis du forhandler om lønn, vil du få en lønnsforhøyelse. Du virker sterk utad, men inni deg sliter du med å tro på deg selv, men du må ikke tvile på din egen styrke, for du kommer til å få suksess bare du bruker av energiressursene dine. Framover kommer du også til å han periode med økonomisk trygghet, du har penger i banken til å leve behagelig og stabilt, noe som ser ut til å bli en varig situasjon om du forvalter pengene dine med fornuft.

Skrevet

Hehe..Jeg fikk i alle fram fram at du har termin til høsten! ;) Du kunne jo hatt termin i morgen..

Skrevet

Oi, du må ta dette som det er, kun for underholdning.. Ikke bruk rådene jeg gir! :)

Skrevet

Kommer jeg til å ha sex i helgen? :P

Skrevet

Hei. Hvis du orker :)

Blir det noen flere barn i nærmeste framtid?

10.02

Skrevet

Oi, huff da.... Er nyutdanna ingeniør.. hehe:) Ikke akkurat den typen jobber jeg søker etter:)

Skrevet

Litt for vant med å trykke på Anonym-knappen jeg... (11.10)

Skrevet

hei jg født 231076 han 120280

hva kan du se om oss,vil dette vare mange barn kan du se,hva med jobb el er det andre ting du ser. jeg hadde blitt veldig glad om du ville spådd meg... hilsen lille my

Skrevet

blir je gravid i nærmeste fremtid??

03.11.83

Skrevet

Han er i alle fall forelsket i deg, kanskje har ikke kjærlighet fått tid til å utvikle seg enda? Men det ser ut til at du kommer til å ha grunn til å feire ganske snart, kanskje blir det en forlovelse, bryllup eller barndåp. Det vil i alle fall ha noe med familien å gjøre! Tenker du på å reise bort for å ta en utdannelse/videreutdanning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...