Gå til innhold

Norges peneste by. I alle fall ikke Oslo!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde du noen i trafikken i Bergen som aggressive så var det sikkert meg og mannen som kjørte hver vår bil, hehe.

Anonym 08:59

Skrevet

Oiiii.... Er det rart det blir krig i verden?

Skrevet

Er det ingen sinte Oslo-folk som kan forsvare byene sin mer en dette?

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Nå har jeg ikke vært noe mye i oslo, så skal ikke snakke for høyt. det jeg så var ikke sånn kjempepent, men det var jo mye jeg ikke så også. Men interessant og spennende by da.

Bor i bergen og stortrives. Kjempefin by på sommeren!

Liker kristiansand også. Og så er det mange perler i nordnorge.

Skrevet

Bergen kunne vært en fin by hadde det ikke vært for alle bergenserne....

Oslo er en fantastisk by på alle måter. En liten verdensmeteropol. Her har man alt man trenger og mer til, i tillegg til at man har både Marka og sjøen i umiddelbar nærhet (ti minutter med t-banen). Ikke mange byer i verden som har en slik flott natur rett utenfor stuedøren!!

Dessuten så har vi en levende by med masse folk fra ulike kulturer som skaper liv og røre. Herlig rett og slett.

Og hvor ellers i landet finner man et slikt fantastisk utvalg i restauranter, kulturtilbud, konserttilbud osv.? Ingen.

Nei, Oslo er en herlig og akkurat passe stor verdensmeteropol, en smeltedigel med masse fantastiske mennesker som elsker byen sin.

Ingen andre byer i Norge har noe som helst å stille opp med sammenlignet med Oslo.

Skrevet

Beklager, min mening er at Oslo er en trist og ganske stygg by.

Skrevet

Stavanger er flott

Like så Bergen :-)

Østlandsdamen

Skrevet

Damen... Der røpet du deg. Vi sier ikke damen på østlandet.

Dame eller dama.

Skrevet

Norges peneste by syntes jeg er Kristiansand.

Forøvrig liker jeg Ålesund også veldig godt..

Liker ikke Stavanger og Oslo!

Skrevet

Har ikke vært nok steder til å uttale meg om hvem jeg syns er PENEST, men jeg er fra Tønsberg, gamledelen av byen er koselig og pen.

Har bodd lenge i Åsgårdstrand, Gamle Åsgårdstrand er kjempekoselig og et veldig pent sted!

Bor i Oslo, Oslo har sine perler, men sentrum er ikke pent, nei.. Bygdøy er jeg veldig glad i:-)

Skrevet

Ehem, det kommer an på hvor i byen du er fra.

Jeg er født og oppvokst i Oslo og sier damen. Og sne og stuen...

Skrevet

jeg er enig i at oslo ikke er en pen by sånn utsende messig. men den har alt og har plass til alle.

jeg digger oslo på veldig mange måter og er glad i byen min :)

Skrevet

Vet dere at oslo er meldt til 4 farligste by i verden? grunn til folk ikke vil reise dit?

Skrevet

Definitivt Bergen :)

Oslo er en skam for Norge, som hovedstad.

Skitten og ekkel..

Skrevet

M også slå et slag for Ålesund! :) Jeg må anbefale dere som ikke har vært der om å ta en tur dit. Veldig fin by med flere veldig gode utsiktsplasser, fjellstua går det an å kjøre til, så er det Sukkertoppen, som tar en halvtimes tid å gå opp på. Utrolig vakre bygninger og en helt fantastisk utsikt :)

Skrevet

Kristiansand er norges fineste by ;) Heia Start :)

Skrevet

Ehem. Og jeg som trode dere snakket bokmål i hovedstaden.

Disse pene fruene snakker vist dialekt de da....

Skrevet

Bare lyst til å si at Stokholm ble kåret til verdens 5. vakreste hovedstad av Travle Channel

Skrevet

La oss flytte hele hovedstaden til Bergen eller Trondheim.

Skrevet

Oslo er byen i mitt hjerte.

Skrevet

Det er knapt noen by jeg vet om som har så lite sjarme som Oslo.

Da tenker jeg både på Norsk og internasjonalt grunnlag.

Skrevet

Ålesund- en koslig mellomstor by med hyggelig atmosfære og vakre bygninger. Brostensbelagte gater som snirkler seg langs sjøen.

Nært naturen og badestrender og rett og slett en vakker by. :)

Ellers så synest jeg at Bergen er en hyggelig shoppingby,kanskej ikke så koslig i seg selv etter min smak,men god stemning er der! :)

og Stavanger en varm sommerdag- jaudå,det går ann det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...