Gå til innhold

Bursdagssituasjon: Ditt syn (langt innlegg)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det jeg lurer på, er hvem i alle svarte skoger som går gjennom butikkenen 2 år etter for å sjekk hvor stor utgiften av bursdagen hadde vært med dagens priser, og hvem som har styringa på hvor mye naboen har brukt i bursdag....

 

 

Hjelpe meg for ei dame!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette innlegget overgår nesten hun med eggene som fløt og sank og hun som ble skremt av sebratrusemannen:D

 

*dør av latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at battery ble servert barn og at de høylytt klagde på gavene syns jeg menyen din var veldig spesiell og gaververdien var for lav. Egentlig ble du mer sær enn de nyinnflyttete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brenneneslesuppe og Hyllebærsaft?? " Og det var naboen som var sær ja?? Tror jeg ler meg ihel :D Fantastisk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og hot-dog?? Kall ei pølse for ei pølse spør du meg =)

 

Men er forsåvidt enig i at en ikke kan forvente allverdens med store gaver i en 10-årsdag, men det er jo opp til hver enkelt forelder å bestemme hvor de vil legge lista når det gjelder pris på selskap. Litt mye usundt, men det bruker det vel å være i selskap? Eneste jeg stusser på er battery-en...

 

Men seriøst... tar du vare på to år gamle menyer, og har du kontroll på hva alt koster i andre sine selskap?? Og har du virkelig orket å rekne om priser/råvarer dere hadde for to år siden, for å finne ut dagens pris? Og hvorfor?? Er så mye spørsmål her, men må bare gi meg. Dette var snålt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal vedde på at HI er den samme dama som arrangerte brannøvelse for unga sine midt på natta, med innleid røykmaskin... Da ungene trodde de var hjemme alene, og måtte komme seg ut selv...Kan umulig være andre som skriver så inni granskauen detaljert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig, det er sikkert henne. Tror faktisk noen nevnte nicket hennes lenger opp, husker ikke hva det var. GAL GAL dame :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har bursdagsselskap, så lager vi det vi har lyst på i den dagen. Jeg setter aldri opp noe budsjett. Får en sånn noenlunde oversikt over hvem som kommer, et par kaker, muffins og et par pizza. Enkelt og greit. En barnebursdag er en barnebursdag, ikke et bryllup eller en barnedåp. HI, jeg tror du henger deg for mye opp i bagateller. Og det nivået dere fremlegger på barnebursdager, så skjønner jeg ikke at dere får sove i bygda. Hvor avansert skal det gjøres..

 

Nå kan det imidlertid hende jeg har misforstått hva du prøver og legge fram her, men det var lett og miste den røde tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke er autist????

 

Dette var så inni hampen detaljert at jeg datt av lasset tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morn du

Detaljert innlegg:)

 

 

At foreldrene til dette barnet reagerer på prisnivået på gavene og attpåtil klarer å fortelle andre det- ikke særlig lurt.

Om de ville ha gaver som "sto til selskapet", burde de ha skrevet det i innbydelsen.

Trodde prisnivået på gaver til klassekamerater lå rundt 50- 100 jeg. Hvis ikke, kan det fort bli dyrt å dra i bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, blir helt sliten av å lese. Hva var det du var ute etter HI? En mening om hva? Om hvor "mye bedre" dere var i forholden til de nyinnflyttede. Siden dere serverte 5 retters middag istedenfor "kiosk" som de andre? Høres ut som du og "de andre" er like rare....at det går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org er nicket, jeg som nevnte det over.... væææær så snill si at det er deg, org...

hehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt gåsehud av dette innlegget...HI gir faktisk et psykopatisk inntrykk! Hadde aldri i verden sendt mine barn til HI's hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehehehe:-)

 

Hva er EGENTLIG poenget med innlegget ditt?

Sorry, men dette var rimelig spesielt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns innlegget var meget spesiell. Skjønner heller ikke helt hva det slags reaksjon HI var ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så stille du er HI. Kan ikke du fortelle hva du er ute etter? Du skrev "ditt syn". Ditt syn på hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene til dette barnet er kanskje smålige, men du HI; du har alvorlige problemer! Maken til detaljorientert dame skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som disse bursdagene som Hi nå har fortalt så detaljert om, bare handler om penger. Penger, penger og penger. Er det det et barnebursdag handler om? Hvor mye penger man bruker på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI må minst bo i ei lita bygd på nord vestlandet, uten forbindelse til omverdnen, bortsett fra DIB.. og det kan vel ikke regnes som sosialt godt nettverk.

 

Det er ikke normalt å huske så mange detaljer om andres innkjøp i barnebursdager. ADD diagnose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...