Gå til innhold

Ny type.LIIIITEN pikk.....veeeldig liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en mann med ca 7-8 cm..

Tingen med han var at han skyldte det på meg når den "datt ut" og ingen av oss kjente noe 😳 type 'du kan jo gjøre knipeøvelser, skal vi ta den i rumpa' osv.

Jeg sa aldri noe tilbake, men blir enda litt sur når jeg tenker på det.

Anonymous poster hash: f3848...603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho ho, alt vi skal strides med og mellom😝

At vi jenter har drømmekropp og små bryster kan jo ikke sammenlignes. Såvidt meg bekjent så penetrerer ikke vi kvinnene noen hulrom med våre fordeler.

Tror ikke mannfolka hadde satt veldig stor pris på om dama ikke hadde dypere tissekone enn en fingerspiss heller:-p

Seksuell samhørighet er jo viktig i ett forhold, end of story!

Skrevet

Tissekone?!?

Anonymous poster hash: 5de2e...2ae
Skrevet

Hahahaha.... Been there! Forholdet funket ikke, rart det der :-P

Anonymous poster hash: 07c3d...e1d
Skrevet

Jeg tenker at det kanskje funker NÅ, nå som dere er nyforelsket og alt det der.

Men må innrømme at jeg tror problemet vil bli større (og ikke pikken..hihihihi) etter noen år når sexlysten kanskje ikke alltid er på topp.

Hvordan skal du da klare å tenne på tanken på kuk, når den du kan få ikke er større enn "en sviske". ;)

Anonymous poster hash: e06d1...2be
Skrevet

Jeg hadde en gang en kjæreste som høres ut som din:) Han veide opp med super munnsex og hjalp til med hendene når vi hadd sex.Funket veldig fint :)Vær kreative og kose dere og svar på spm :JO det er lite!Men ikke så unormalt likevel:)

... Het han Simen? 😄

Anonymous poster hash: 6b784...749

Skrevet

Han første jeg hadde sex med hadde en sånn minitiss! Da jeg skulle beskrive for bestevenninnen min beskrev jeg det med tilhørende "Musevisa"-melodi av Alf Prøysen, "Jeg sitter her og gynger på en LITEN potet"

Anonymous poster hash: 214fc...8e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...