Gå til innhold

Ny type.LIIIITEN pikk.....veeeldig liten

Anbefalte innlegg

Gjest Hvasierreven
Skrevet

Du burde vel heller fortelle sannheten til han heller en å poste det her?

Kan han ikke bruke pikken er det et problem! Er han dyktig er ikke str noe å si!

Selv har jeg akkurat passe! Liker ikke å høre fra kvinnen at "åååå største jeg har sett og så stor" den er passe og sånn er det! Hadde jeg hatt liten pikk ville jeg ikke likt å høre at den er liten men " du vet å bruke den deilige pikken din!"

Moro å høre at fitta di er kjempesvær?? He he noe den sikkert ikke er! Den er nok helt perfekt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mister respekten for folk som bruker ordet "pikk"

Anonymous poster hash: 3a4cb...996

Skrevet

Hallo,Jeg har også vært bortpå en fyr med liiiten tiss.. Som en vanlig jente pekefinger :S Vi hadde egentlig OK sex ..(er jo andre ting man kan gjøre enn tiss i tiss) ..MEN - han hadde et mindreverdighetskompleks pga. denne lille saken.. og det gjorde forholdet sliiiitsomt, dessverre :(Stakkars mann :( Jeg er idag sjeleglad for å ha min mann (far til mine barn) som har 17cm og passe tjukk:) Nam nam - deilig tiss!!!

For en ekkel møkkakjerring du er. Skam deg, håper du ikke har barn!!

Anonymous poster hash: 3a4cb...996

Skrevet

Kan han ikke bruke pikken er det et problem! Er han dyktig er ikke str noe å si!

Selv har jeg akkurat passe! Liker ikke å høre fra kvinnen at "åååå største jeg har sett og så stor" den er passe og sånn er det! Hadde jeg hatt liten pikk ville jeg ikke likt å høre at den er liten men " du vet å bruke den deilige pikken din!"

Moro å høre at fitta di er kjempesvær?? He he noe den sikkert ikke er! Den er nok helt perfekt:)

Hvorfor dytter du 4-5 år gamle sexrelaterte tråder....? Tviler på at den som skrev er her lenger.

Anonymous poster hash: 3735d...ce4

Skrevet

Verre andre veien, syns jeg.

Mannen har 21 cm og veldig tykk, og det gjør vondt hver eneste gang han trenger inn i meg =/

Anonymous poster hash: 87921...05c
Skrevet

Tiss - under 14 cm

Pikk - 15 cm --->

Pekk - 20+

Nå lo jeg høyt! Haha😷

Anonymous poster hash: 011aa...540

Skrevet

Hva med kukpumpe? Kan det funke kanskje. Jeg har bare prøvd min mann, vi har vært sammen i 12 år, han har har 1617 cm når den er stiv passer meg perfekt da jeg ikke vet om eller har prøvd noe annet :-) Tror man fint kan tilpasse seg å lære seg å nyte selv om pikken er liten..

Anonymous poster hash: 74d20...fa7

Skrevet

Knipeøvelser damer! 

Anonymous poster hash: efffb...dc4
Gjest Hvasierreven
Skrevet

Det kan du lure på! Plager det deg veldig?

Skrevet

Hva med kukpumpe? Kan det funke kanskje. Jeg har bare prøvd min mann, vi har vært sammen i 12 år, han har har 1617 cm når den er stiv passer meg perfekt da jeg ikke vet om eller har prøvd noe annet :-) Tror man fint kan tilpasse seg å lære seg å nyte selv om pikken er liten..

1617 cm ?? :o

Wow, det må være litt av en pumpe... hehe :P

Anonymous poster hash: 1b8b6...f30

Skrevet

Tilbake Fru Åsta?

Ble medlem for to timer siden og allerede over 20 innlegg.

Innrøm for psykologen og foreldrene at du har sprukket igjen, nå!

Anonymous poster hash: 74f7a...70e

Skrevet

Min mann er ca 23 cm og så tykk rundt at jeg ikke får sammen peke og tommelfinger.... Jeg er så vant til dette etter mange år at jeg ville ikke likt en så liten penis.

hmmmm. Men Jeg kan huske tilbake nesten 10 år, da hadde jeg meg med en som hadde omtrent slik størrelse. Det ble med den ene gangen. For meg er sexen sinnsykt viktig, Kan godt tilpasse meg og også vente på at han skal tilpasse seg sånn rent kunnskapsmessig, men størrelsen er det jo ingenting og gjøre noe med. Med mindre han vil på den klinikken vg fortalte om for et par dager siden... der kan han forlenge den med 5 cm ca.

Jeg skjønner at han synes det er vondt.... penis er jo selve manndommen for menn. Kjipt at det må være sånn.

Anonymous poster hash: 168c5...57c
Skrevet

Off, fælt for hun om hun treffer en med 22 cm etter hun har tilpasset seg den på 10 da:) Men det kan nok stemme det du sier..

er vel verre andre veien vil jeg påstå

Skrevet

du er en jævel på å overdrive i allefall! -det skal du ha! HAHAHAHAHAHAHAHAHHA :laugh:  :laugh: :laugh:  :laugh:  

Skrevet

Huff, vært bortig det samme! Rotet med en fyr en liten stund og han var sikkelig snill og alt. Vi koset og jeg ble KJEMPE KÅT! Helt til vi kom i sengen og pikken hannes var så liten som en jente finger, altså liten og tynn! Det var sikkelig turn off. Jeg var rask opp av sengen når han var ferdig og kom meg fort hjem!:P følte meg sååå slem!

Hadde aldri klart og hadd et forhold med han desverre, uten og savne en normal størrelse..

Anonymous poster hash: 491a7...511

Skrevet

hehe......ja, det hørtes lite ut. Min sambo sin er kanskje 15-16cm i stiv tilstand, å så er den ganske tykk. Sånn at jeg klarer ikke å holde rundt den å sette sammen pekefingeren og tommelen mot hverandre når den er stiv :) Passer meg perfekt :D Er lite å gjøre med at den er for liten da. Men visst dere får det til å fungere, så kjør på :D Du må for all del ikke nevne det til han :P Kanskje du lærer deg noen nye bevegelser :P

Men det sier ikke så mye om tykkelsen det, fordi du kan ha store/små hender :D

Anonymous poster hash: c57e4...adc

Skrevet

Merkelig hvordan enkelte damer blir fornærmet på menns vegne fordi damer ikke blir tilfredsstilt seksuelt pga liten penis. Hi får til og med beskjed om å skamme seg!

Penisstørrelse har jo en praktisk betydning for kvinnens nytelse, det er ikke til å komme bortifra. Og JA, det har også en overfladisk, kosmetisk betydning: vi kvinner er nå engang skrudd sammen slik at vi tenner på maskulinitet, på samme måte som menn tenner på bryster og runde hofter. Minipenis er ikke maskulint.

Kvinners kropp og "egnethet" til sex er da under kronisk kritikk. Og menn har sa som regel sterke meninger om hva som er sexy hos en kvinne. Likevel skal DE være skånet? Man skal skamme seg hvis man mener at en liten penis er problematisk for sexlivet?

Da får menn skamme seg hvis de mener det er usexy med tomme skinnfillepupper og vaginaen som er så vide at det blir null friksjon også da. Bare sånn for å være greie.

Anonymous poster hash: ce6c1...692

Skrevet

Jeg er temmelig "korrekt", snill og skikkelig av meg sånn i det daglige, men når det kommer til hva som tenner meg seksuelt, kan jeg ikke bare bestemme meg for å være snill og grei, og en minitiss er skikkelig turn-off uansett om mannen den sitter på er verdens fineste. Når jeg kan få i både pose og s(m)ekk, tar jeg heller det.

Anonymous poster hash: 5de2e...2ae
Skrevet

Jeg er temmelig "korrekt", snill og skikkelig av meg sånn i det daglige, men når det kommer til hva som tenner meg seksuelt, kan jeg ikke bare bestemme meg for å være snill og grei, og en minitiss er skikkelig turn-off uansett om mannen den sitter på er verdens fineste. Når jeg kan få i både pose og s(m)ekk, tar jeg heller det.

Håper for din del at du gjør alt for å ha drømmekroppen?? Synes mannfolka fortjener det like mye som slike damer som deg fortjener stor kuk.

Poenget er at damene klager fordi mannfolket ikke tenner...nei så gjør noe med det da.

Slank deg, tren og kle deg fint. Så kan du kreve stor kuk av mannen.

Anonymous poster hash: ac4b8...288

Skrevet

Håper for din del at du gjør alt for å ha drømmekroppen?? Synes mannfolka fortjener det like mye som slike damer som deg fortjener stor kuk.

Poenget er at damene klager fordi mannfolket ikke tenner...nei så gjør noe med det da.

Du skjønte ikke innlegget du kommenterte, du? Hva man tenner på seksuelt har ingen ting å gjøre med hvor snill og grei man er. Hvis man faktisk ikke tenner på en liten penis eller opplever nytelse av den, så er det faktisk slik. Og det er det lite å gjøre med. Jeg forlot en gang en veldig bra mann fordi jeg ikke lenger tente på ham. Det hadde ingen ting med størrelsen å gjøre, og han hadde en helt ok kropp ellers, men jeg mistet tenningen på ham fullstendig. Da fungerte det bare ikke. 

Anonymous poster hash: 9d6fa...e7c

Skrevet

Herregud. Blir du like forbanna når menn sier at de ikke tenner på hengepupper og slapp dåse?

Og nei, selvfølgelig trenger man ikke å slanke seg, trene og gjøre seg flott fordi man ikke tenner på små peniser. Det holder lenge at man heller blir sammen med en med en penisstørrelse man er fornøyd med og en mann man tenner på - og som tenner på seg.

Skulle tro kvinner var programforplikta til å tenne på alle typer menn, bare for å være greie!

Anonymous poster hash: ce6c1...692

Skrevet

Jeg ser ikke så verst ut, og trener flere ganger i uka, men direkte drømmekropp har jeg nok ikke. Så da er det jo bra for meg at de mennene jeg har vært med synes jeg har vært/er mer enn bra nok :-)

Men poenget mitt tok du jo ikke.

Skrevet

For en usmakelig tråd..  :sukk:

Anonymous poster hash: fa023...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...