Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Ny kjæresten min er flau over størrelsen. Og ja, den ER liten. kanskje 10 cm i full stiv tilstand.... fra rota på øversiden og frem på tuppen. Og av og til når den er slapp, ser den ut som en sciske som er limt fast på pungen. Ja bare en liten skrukkete hudfold....kan ikke se at det er en peis engang. Fungerer greit, men jeg må jo si jeg kunne tenke meg at han greide trenge dypere inn i meg da. Men jeg elsker han og sier så klart ikke at jeg synes den er for liten. Men det ER lite dette, som en sviske.....er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hiv han til måsen og få deg et ekte mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 HIHIHihihihihihihihi...:kan ikke se at det er en peis engang...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg hadde en gang en kjæreste som høres ut som din:) Han veide opp med super munnsex og hjalp til med hendene når vi hadd sex.Funket veldig fint Vær kreative og kose dere og svar på spm :JO det er lite! Men ikke så unormalt likevel:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Hrmf, han heter ikke Frode eller Tor? De to står for meg som mine værste minner, sånn "peis"-messig. Den første hadde så mye hår rundt tissen, at ikke engang sviska syntes. Den andre var i det minste barbert, og kunne holde på i timesvis, men litt kjedelig når den ikke kunne bunne meg. Jajaja, sånn går no dagan......
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 hehe......ja, det hørtes lite ut. Min sambo sin er kanskje 15-16cm i stiv tilstand, å så er den ganske tykk. Sånn at jeg klarer ikke å holde rundt den å sette sammen pekefingeren og tommelen mot hverandre når den er stiv Passer meg perfekt Er lite å gjøre med at den er for liten da. Men visst dere får det til å fungere, så kjør på Du må for all del ikke nevne det til han Kanskje du lærer deg noen nye bevegelser
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Jeg rotet en gang med en som hadde halvparten av det!! Ca 5 cm erigert. Det ble med de to datene..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Av de fire jeg har vært bortpå, så har ingen hatt liten pikk, sliter derfor litt med å forestille meg dette.. Om den bare ser ut som en sviske når den ikke er stiv, altså, hva gjør han når han er ute, skal tisse og må ta den ut gjennom smekken? Går det an liksom? Hva gjør han generelt når han skal tisse?? Ble egentlig litt forveten på dette jeg.. En fordel er jo at du kan enkelt ta den helt inn når du skal suge han
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 det som er greit med oss jenter er at skjeden trekker seg inn og tilpasser mannens penis etter ei kort tid... jeg gikk fra en med 22cm til en med 18 og i begynnelsen synes jeg det var en liten en,men nå har jeg tilpasset meg det og synes det kan være vondt til tider.. da vi traff hverandre klarte han ikke å bunne meg,men nå gjør han det..så jeg vil tro at du snart "trekker" deg sammen og tilpasses den str han har:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Off, fælt for hun om hun treffer en med 22 cm etter hun har tilpasset seg den på 10 da:) Men det kan nok stemme det du sier..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Jeg var sammen med en fyr en gang som også hadde en på rundt 10 cm. Det gikk fint så lenge vi var nyforelsket -meeen.... på sikt må jeg nok innrømme at det var med på at forholdet ikke ble for alltid. Synes sexn ble forringet for min del - mer enn jeg ville innrømme egentlig. Høres jo så overfladisk ut -og er jo det. Herregud- jeg har små pupper og ikke blitt dumpet av den grunn. Men ja ja.... Kanskje du er et "bedre" menneske enn meg
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har hatt sex med to stk med mini-kuker. Uff. Det ga meg ingenting altså. Jeg vet hvem de er sammen med og synes synd me de jentene. Kunne ikke levd et helt liv uten et skikkelig knull med en stor en...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 Var sammen med en med størrelse som en damefinger. Og da mener jeg både lengde OG tykkelse. Ga meg ingenting! Når vi koset oss med klærne på, var det som å ligge der med en jente. Tente meg ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #14 Skrevet 22. februar 2010 hahahahaha for en tråd har vært borti en med ca 10-12 cm ja.. den var i tillegg bøyd mot høyre.. det ble med den ene gangen. JA, en sviske er for lite..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #15 Skrevet 22. februar 2010 Jeg ler meg fillete 00:06! Ha ha ha For å føye til noe også: Er det noen av dere som har pult noen med hår PÅ tissen? -Det gjorde jeg en gang. Tror det også hadde en sammenheng med peismålene.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #16 Skrevet 22. februar 2010 Jeg hadde sex med en som var ca 5 cm en gang og litt tykk. Det var den rareste sexene jeg noen gang har hatt. Jeg var for høflig til å si stopp og kle på meg. Dessverre. Den andre gangen var typen så utrolig hot at jeg prøvde å holde ut. Han ville putte den i rompa mi fordi den var så liten, men der går grensa mi. Den var ok kort og sinnsykt tynn.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #17 Skrevet 22. februar 2010 Penisen til samboeren min er også veldig liten i slapp tilstand, er vel kanskje 3 cm eller noe slikt.. Er det virkelig så viktig for dere damer at den også er stor når den er slapp? I errigert tillstand er den 17cm og i normal tykkelse. Helt perfekt for meg :-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #18 Skrevet 22. februar 2010 hahaha. uff da kan ikke være særlig morsomt. Stakkars kar og stakkars deg da. Tenk hvordan det er for han da. Kan jo ikke noe for det=( Syntes synd på han. Men samtidig så kunne ikke jeg sett for meg hvordan det ville vært altså. Litt for liten for meg tror jeg. En liten dildo holder ikke i lengden heller. greit i begynnelsen, men må ha noe større inn etter hvert. Glad for at mannen min ikke er liten ja.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #20 Skrevet 22. februar 2010 Høres ut som en super-pikk! Det er jammen bra den kan bli stor da!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #21 Skrevet 22. februar 2010 Faen ikke rart det er mange alenemødre ute når man går fra et forhold pga noe sånt! Get real! Det er da viktigere ting i et forhold, ærlig talt! Og skaff deg en ny dildo.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #22 Skrevet 22. februar 2010 Hallo, Jeg har også vært bortpå en fyr med liiiten tiss.. Som en vanlig jente pekefinger :S Vi hadde egentlig OK sex .. (er jo andre ting man kan gjøre enn tiss i tiss) .. MEN - han hadde et mindreverdighetskompleks pga. denne lille saken.. og det gjorde forholdet sliiiitsomt, dessverre Stakkars mann Jeg er idag sjeleglad for å ha min mann (far til mine barn) som har 17cm og passe tjukk:) Nam nam - deilig tiss!!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #23 Skrevet 22. februar 2010 anonym 11:08 Deg om det, jeg kunne aldri ha vært sammen med en som hadde så liten tiss. Fungerer ikke sexlivet fungerer ikke foroldet heller. Du er kanskje ikke så godt vant og syns det er greit, men lite voksent av deg å mene at alle skal ha samme mening som deg.. Jeg er glad for at min samboer er velutstyrt og hadde han ikke vært det så hadde vi ikke vært samboere.. Det er MIN mening.. Og ja jeg har prøvd med en mini tiss og det ga meg absolutt ingenting.. Til HI, lykke til, det kan jo fungere for deg. Prøv å finn på ting som du tenner på, kanskje blir ikke viktigheten av størrelse så viktig.. Jeg hadde dessverre ikke klart det..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #24 Skrevet 22. februar 2010 Ja klart det er lite. Men hvis det er en bra kar og du elsker han så går vel det greit? kan ramse opp 100 ting/egenskaper ved han som hadde vært myye verre. Jobb heller med den delen av sexlivet du kan forandre på, fortell han hva som tenner deg, hvordan han skal fingre og gi deg munnsex. Og hvis du ønsker å beholde han og et bra sexliv, så fortell eller innrømm for gudsskyld ikke at den er for liten! Ta heller en hvit løgn, det er myebedre. ("ja såklart" sier typen min når jeg spør om han liker mine bittesmå pupper. hadde han sagt nei hadde vi ikke vært sammen nå.... Dessuten, siden han har komplekser er jo sjansen for at han skal være utro mot deg mindre
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #25 Skrevet 22. februar 2010 An e'sche så lange, men an e grævla tynne! hahahahaha ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå