skautrollet m/surprise Skrevet 3. mars 2010 #26 Skrevet 3. mars 2010 Stålende!!! 13 egg er mye det! Håpe de deler seg fint til i mogen slik at bonusegga kan fyses til senere gelde:-)) Kan jo teoretisk bli 12 egg på frys det der! Lykke til med innsett i morgen! Jeg har da endelig kommet så langt at det nærmer seg uttak her også. Fikk beskjed i dag om samme dose i kveld og i morgen, ny kontroll på fredag og sannsynligvis Ovitrelle på lødag og uttak på mandag. Endelig!!!! Var visst mange egg her også. Spennende å se hvor mange det blir og hvilken kvalitet det er på de. Ble helt klart en lang dag ja... Men har fått middagen på bordet nå og har ingen planer om å forlate sofaen mer enn absolutt nødvendig resten av kvelden;-) Blir lang dag i morgen også. Skal hente Bestemor i Fredrikstad og kjøre henne til legen i Moss på formiddagen og på kurs på Kløfta på kvelden. Innimellom der må jeg hente bilen vår hos foreldrene mine og prøve å få tak i nytt batteri til den... Og så er det ny Riksendag på fredag igjen... Skal bli godt å bli ferdig nå kjenner jeg. Har du hamsta gravitester eller? Har to liggende jeg. Tenkte jeg skulle prøve å ikke bli helt testoman denne gangen. Skal jo gå på Crinone så trenger ikke å stresse med å finne ut om det er noe der så tidlig som mulig. Men kommer sikkert til å gå på en sprekk likevell;-))) Klem fra meg!
skautrollet m/surprise Skrevet 4. mars 2010 #27 Skrevet 4. mars 2010 Hvordan har det gått i dag? Ble det gullegg pluss masse fine fryseegg? Krysser fingrene for deg! Nå skal jeg avgårde men gleder meg til oppdatering senere:-))
marte har fått mage! Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #28 Skrevet 4. mars 2010 Hei! Så bra at du har fått datoer! Deilig å ha noe å forholde seg til:) Også så flott med mange egg! Er imponert over aktivitetsnivået ditt altså! Men det er jo deilig å ha litt å gjøre i disse tider, ellers tenker man jo så mye! Jeg føler meg som den slabbedasken her, ha vært ganske kaputt etter uttaket, men det kommer seg nok snart. Ja, satt inn gullegget idag:) Det så visstnok veldig bra ut, så nå er det bare å vente og se.... Føles helt surrealistisk dette her syns jeg, syns det er rart og vite at et embryo svever rundt inni der, og ikke minst at det ikke detter ut! Selve innsettet var helt smertefritt, og det gikk fort. Syns legene er veldig hyggelige, og da blir alt så meget lettere:) Legen så at det ikke var så farlig med litt tunge løft og hopp og sprett og sånt, det passer meg bra da jeg jobber i barnehage. Han var mer opptatt av at men ikke skulle utsettes for stress, og mente at man kanskje burde holde seg unne svigermor:) Heldigvis er min svigermor veldig grei, så det skal nok gå bra:) Jo, også fikk vi fire egg på frys. Ble først litt skuffa over at det ikke ble flere da det jo var 13 befruktede, men herregud, skal jo ikke klage. Satser på at to-tre av dem er gullegg, så er søskenflokken sikret:) Nå ruges det for fullt, ihvertfall:)) Hvordan går det med dere damer? Klemklem.
Egen-liten Skrevet 4. mars 2010 #29 Skrevet 4. mars 2010 Nå sitter jeg og misunner deg, marte vil ha mage! For nå får du det kanskje også.....;-) Og Skautrollet, det kommer seg nå. Håper du får ut mange egg, du også! For min del har jeg ikke store forhåpninger om mange egg, men at de som tas ut er friske!!! Nå heter det jo at kuren jeg har tatt skal gi færre egg, men bedre kvalitet. Har aldri hatt mer enn 8 uansett. På UL va rdet anlegg til 8-10 stykker, men nå har jeg gått to dager til på sprøyter, så dette blir spennende i morra! Det ble 28 sprøtyestikk på 10 dager. Utvendig....Innvendig i morra og jeg gruer meg masse. Vet at det kommer til å gjøre drittvondt på høyre side, det har det gjort alle de tidligere gangene. Men sist ba jeg om ekstra smertestillende før de gikk løs på den siden, så da gikk det bedre. Og så er jeg uansett kjempeflink til å slappe av selv om det gjør vondt. Skal inn tidlig i morra og heldigvis for det. Uææ
skautrollet m/surprise Skrevet 5. mars 2010 #30 Skrevet 5. mars 2010 Hehe, da går du i klukk nå da marte vil ha mage? Heter det når fugler legger seg til å ruge på egga sine;-))) Får bare håpe du får gleden av å ruge ganske mye lenger enn det fuglene gjør! Blir spennende å om gullegget fester seg. 4 på frys er ikke dårlig da! Kan jo bli to runder det om de klarer opptininga:-) Det er jo ikke tomrom i livmoren så egget blir holdt igjen av at endometriet "klemmer" seg sammen pga press utenfra. I tillegg er overflaten på endometriet ujevn og med små "brønner" hvor egget kan skli litt inni og feste seg liksom. Skikkelig nålepute du da Egen-liten:-) Blir deilig å bli ferdig nå, ikke sant? Lykke til med uttaket i morgen. Håper du får noen skikkelig gode egg så du får både innsett og frys du også:-) Her er dagen endelig nesten over. Var hjemme halv elve fra kurset. Hadde store problemer med å holde øynene åpne på slutten men fikk da med meg litt også. Men koselig å ta med Bestemor ut litt da, og veldig godt å se hvor glad hun ble for å få ordnet ned høreapparatene sine:-) Nå er det pakket og klart for enda en lang Riksendag i morgen. Blir spennende å se hvordan det ser ut inni der nå. Håper det er akkurat passe anntall med fine gullegg:-)) Hadde vært kjekt med noen på frys, for jeg blir for gammel til å få søskenforsøk på Riksen om vi lykkes med en nå, men håper de vil sette inn frys likevel. Natta jenter!
marte har fått mage! Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #31 Skrevet 5. mars 2010 Hahahahaha, gå i klukk var et fantastisk uttrykk! Mannen min kommer til å digge det:) Hva du vet, Skautrollet, om rugebegreper, livmor (nå var jeg farlig nære å skrive livmødre, hehe) og om luft i sprøyter! Jeg er imponert! Nå er jeg veldig spent for dere begge to, uttak for Egen-liten og forhåpentligvis siste kontroll før uttak for Skautrollet! Jeg krysser fingre og tær! Gleder meg til å høre fra dere! Klukk klukk herfra:)
skautrollet m/surprise Skrevet 5. mars 2010 #32 Skrevet 5. mars 2010 Hvordan har det gått med deg i dag Egen-liten? Så det bra ut? Er spent på å høre fra deg nå. Du rakk jo å bli ordentlig uke 9'er du heliggrisen:-)) Innsett på søndag da? Er så gammel at jeg burde ha fått med meg noe på veien nå vet du!:-)) Litt forskjellige arbeidsplasser og stor interesse for avl.. Har vel studert litt også... Har jobbet en tid i barnehage jeg også:-) Fra august til mai. Var syk konstant! Hadde en mnd uten sykemelding men det var bare på trass:-)) Men trivdes veldig godt da, unga var bare helt skjønne. Da var tredje siste riksendag ferdig! Nå hilser alle sykepleierne når jeg kommer og legene gliser når de ser meg... Tror det har blitt noen timer på venteværelset der jeg! :-))) Uttak på tirsdag blei hvert fall konkusjonen i dag. Nedtrapping på Gonal-f i dag og i morgen og Ovitrelle på søndag kl 23.00. Blir nesten rart å ikke skulle inn der mer nå! Men skal bli moro å kunne klukke litt jeg også da:-))
marte har fått mage! Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #33 Skrevet 5. mars 2010 Je, så bra Skautrollet! Da nærmer det seg jo med stormskritt! Haha, morsomt at man har vært der såpass mye at man nesten er påp fornavn med dem - og det på første IVF:) Du har jo virkelig vært der mye! Nesten så du har hatt tid til å gjøre ferdig bunaden din, haha! Forresten har jeg oppdaget at han jeg trodde var dr. Tanbo, ikke er det. Det var nemlig dr. Tanbo som satt inn egget på torsdag, så hvem jeg hdde den ene kontrollen hos aner jeg ikke. Kanskje dr. Bjerke? Glemte forresten å fortelle at jeg spurte om å få se embryoet før de satte det inn - og det fikk jeg. Riktignok sa de at mikroskopet som sto i behandlingsrommet ikke var kraftig nok til at man fikk se detaljer, men fikk allikevel sett litt på det for det ble satt inn. Det syns jeg var moro:) Haha, kjenner til dette med å bli syk av bhg, jeg har også hatt min del! Har nok blitt ganske herdet, var ferdig å studere våren -05, så har jo fått fem år med erfaringer og basilusker:) Er spent på om vi hører noe fra Egen-liten idag altså!! Ha en deilig fredagskveld!
Egen-liten Skrevet 5. mars 2010 #34 Skrevet 5. mars 2010 Uiiii, nå er jeg ferdig og hjemme igjen. Har nettopp stått og vrikket litt og gått litt rundt pga crinonen. 5 egg ble det på meg i dag, og det høres ikke så verst ut, synes jeg. Det blir FORHÅPENTLIGVIS innsett på mandag, så jeg må vente en dag lengre enn "vanlig". Men skal få en telefon i morra om de er bra nok, og om de deler seg. Pliiiiiis! Skal ikke inn før 1430,i såfall Fryktet som vanlig for smertene på høyre side, men jeg fikk en ekstra dose petidin i dag også, så det var til å holde ut. Da jeg lå på hvilerommet etterpå, kom sykepleieren med en mann som hadde behov for å legge seg. Kona lå igjen inne på uttaksommet...... Lurer på om han takler en evt fødsel, ha-ha!!
Egen-liten Skrevet 6. mars 2010 #35 Skrevet 6. mars 2010 (Det skulle liksom være en vits, dette om mannen som måtte legge seg ned, men jeg fikk litt dårlig samvittighet for den, for vi vet jo ikke hvorfor han fikk behov for det...Fikk nesten ikke sove i går, he-he. Men i såfall måtte jeg nevne dette, det var egentlig min mann og jeg som trakk slutninger i går på dette......;-)
skautrollet m/surprise Skrevet 6. mars 2010 #36 Skrevet 6. mars 2010 Nå har jeg sitti der 5 dager pluss alle timene på forhånd så er vel kanskje ikke så rart de kjenner meg igjen:-))) I går fikk jeg komme inn tidligere ennn I dag har jeg da satt den siste Gonal-f'en. Bare Ovitrellen igjen i morgen så er jeg ferdig med alle stikka. Deilig:-) Har faktisk nesten fått arr inni albuen etter alle blodprøvene jeg har tatt i de to siste åra. Vet ikke helt om jeg liker det så godt! Nesten flaut å ha på seg kortermet da... Tror jeg må be de om å fordele belastningen på litt flere blodårer jeg... Hvordan gikk det i dag Egen-liten? Noen gullegg på gang? Veldig spent på å høre hvordan det utvikler seg for deg:-) Ikke farlig å kommentere litt da, så lenge det ikke er vondt ment:-))) Noen spøker må vi jo tåle! Kan godt hende det var Bjercke du var hos Marte vil ha mage! Det var jo samme dagen som jeg var der og da hadde han kontrollene. Type, ikke sant? Ler like godt hver gang jeg er hos han jeg:-)) Oldereid er grei hu også da. Kjempekoselig dame. Har du gått skikkelig i klukk nå eller? ;-)))
marte har fått mage! Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #37 Skrevet 7. mars 2010 Hahaha, jeg syns det var veldig morsomt med han som måtte legge seg nedpå, jeg:) Vi har moret oss endel over noen av de vi har sett der vi og, ikke for å være kjipe, men tror det er viktig å ha litt humor midt oppe det hele også! Så flott med fem egg Egen-liten! Har du hørt noe fra sykehuset om hvordan de har utviklet seg? Da er det bare timer igjen til ovitrellen, Skautrollet! Er det ikke deilig at det nærmer seg slutt på alt som heter hormonstimulering? Snart skal vi jo produsere våre egne rasende svangerskapshormoner, men det er kanskje ikke noe bedre, haha! Jeg gikk helt i klukk de første to dagene, tenkte på det hver gang jeg kjørte over en hump med bilen og sånt, selv om jeg rasjonelt sett vet at det ikke er noe problem:) Nå er jeg ganske så avslappet, men kjenner at jeg syns det er leeenge igjen å vente.. Har faktisk ikke kjøpt noen tester. Ambisjonen er å ikke teste selv før blodprøven, og tror faktisk at jeg klarer det! Men hvis bp sier at jeg er gravid, må jeg nok ta noen bare for å se de to strekene eller GRAVID i displayet:) :)m
Egen-liten Skrevet 8. mars 2010 #38 Skrevet 8. mars 2010 Jeg RUGER!!!!!! Og er kjempeglad for det. Alle gode ting er tre, dette er 3. tredjeforsøk, det var 3 egg som delte seg, innsett 3. dag klokka kvart på 3 o.s.v.... Det tredje egget sluttet forresten å utvikle seg, men jeg fikk to embryo som var 8- og 10-delt. De var så søte, så! Så dette er min siste og beste sjanse, og jeg er uansett glad for denne sjansen. Marte vil ha mage, jeg var også lite rasjonell, kan ikke noe for det, men humpene i veien plaget meg litt på vei hjem he-he. Forstår jo også at det ikke har noe å si, men jeg har gått minst mulig i dag.... Skal ta ovitrelle 5. og 10. dag, så jeg blir avhengig av blodprøve for å få riktig resultat, Så da vet jeg ikke noe før fredag i uke 12. Spennende. XXX til dere!
skautrollet m/surprise Skrevet 9. mars 2010 #39 Skrevet 9. mars 2010 Så bra Egen -liten! Nå ble jeg kjempeglad for å lese at du ruger! Skal se det blir 3 graviditeter på oss og tre søte små også;-))) Kan jo hende vi får 3 hver oss også... :-)))) Hadde vært kjempekult da! Kanskje ikke på en gang bare... Krysser fingrene for oss alle sammen jeg nå. Misunner deg ikke å ikke kunne bruke vanlige gravitester da. Men vet at hCG kan hjelpe kroppen til å opprettholde graviditeten så håper virkelig den får gjøre jobben sin for deg! Nå er det bare 8,5 time til uttak! Er skikkelig spent nå. Gleder meg til å komme på neste steg i prosessen men gruer meg til selve uttaket. Har hatt noen runder med intense smerter siden jul og er vel ikke helt hjerta på enda mer smerter. Får la være å tenke på det og bare sette på skylappene for dette er jo noe jeg virkelig vil gjøre:-) Bra med deg marte vil ha mage!? Det er nok en veldig naturlig måte å reagere på å være redd for humper og dumper i veien ja:-) Skulle ha hjulpet en jente med en litt uoppdragen hest jeg, men tør ikke nå. Hadde sikkert ikke vært noe farlig i det hele tatt men er ikke villig til å ta den risikoen. Får enten vente eller så får jeg bare instruere henne:-) Nå er det natta på a mor! Ikke lenge til jeg skal legge noen egg nå;-)))
skautrollet m/surprise Skrevet 9. mars 2010 #40 Skrevet 9. mars 2010 Hei på dere! Da var jeg ferdig med uttak og ligger på sofaen og slapper av. Uttaket gikk bra men kjente det godt på høyre side. Ble litt lang i maska da, masse eggposer men bare 4 egg! Får krysse fingrene for at de blir befruktet og deler seg fint og at det blir innsett på torsdag... Går det bra med dere?
marte har fått mage! Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #41 Skrevet 9. mars 2010 Hei dere! HURRA! Så flott at du ruger, Egen-liten! Og så flott at uttaket gikk fint, Skautrollet! Da er vi inn i en skikkelig venteperiode alle tre... Syns faktisk det går overaskende greit, men merker f.eks. at jeg bruker litt lengre tid enn vanlig på å sovne, det kverner ganske greit i hodet. Også er jeg nok mer touchy nå enn jeg var under hormonstimuleringen. Er på rugedag 6, men syns fortsatt det er leeenge igjen! Hvordan går det med dere da? Skjønner godt at du er spent på befruktning og deling, Skautrollet. Jeg skal krysse alt jeg har for deg! Åååååh, jeg håper sånn for oss! Keep me posted! Klemklem!
Egen-liten Skrevet 10. mars 2010 #42 Skrevet 10. mars 2010 Så bra at du er i gang, Skautrollet. Håper deling og utvikling har gått fint i gang..... Nå har endelig magesmertene etter uttak gitt seg, og jeg kan gå normalt igjen. Og så skal jeg ikke på jobb før i uke 12, har friuke i turnusen neste uke. Passet jo bra, så da skal vi på skitur. Sa til mannen at tenk, der skal jeg sitte på hytta og drikke vann(.....) og så kan du kose deg med øl. Jeg liker øl......!!!! Munkholm er ikke så ille altså, men jeg skal jo ikke bære tungt, har jeg tenkt. Så da blir det lette teposer i forskjellige smaker da. Men som han sa; det er ditt valg. Jævla DUST, sa jeg da. Men jeg har det veldig bra, og kroppen min har sikkert godt av å leve sunt disse ukene. Sånn uansett.
marte har fått mage! Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #43 Skrevet 10. mars 2010 Hei dere! Har du fått vite noe om eggene dine idag Skautrollet? Håper jeg kan si lykke til med innsett i morgen! Åh, så god timing, Egen-liten! Det hørtes nydelig ut med hytte og ski! Enig i at det hørtes digg ut med en øl i solveggen, for ikke å snakke om en gin/tonic, men vi får holde ut! Forhåpentligvis ganske lenge:) Håper dere har det fint begge to! <3m
skautrollet m/surprise Skrevet 11. mars 2010 #44 Skrevet 11. mars 2010 Hei på dere! Det gikk faktisk veldig bra med eggene mine!!!! Alle 4 ble befruktet og skal da på innsett i morgen efta:-)) Var rimelig nervøs for svaret i dag kan du si... Frustrerende når det er bare opptattsignal når man ringer inn for å få resultatet Vurderer faktisk sterkt å dra på hyttetur snart selv jeg! Foreldrene mine har hytte på Finnskogen. Kjekt;-) Men den ølen og GT'en kan dere ha for dere selv jenter! Blæ!!! Holder meg til te jeg:-))) kjedelig festetype kan du si:-) Problemet mitt er å kutte ned på koffeinet... Tar dere noen flere medisiner eller tilskudd enn Crinone nå jenter? Og Pregnyl på deg da Egen-liten... :-)"veldigsnartrugerealletreklem"
skautrollet m/surprise Skrevet 11. mars 2010 #45 Skrevet 11. mars 2010 Da er jeg ruger jeg også! 4 perfekte 4-delte egg, 3 i frysa og ett tilbake der det hører hjemme ;-))) Deilig å ha kommet så langt og faktisk oppnådd å få satt inn egg igjen:-) bare 14 llllllllaaaaaannnnnggggeeee dager nå...
marte har fått mage! Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #46 Skrevet 11. mars 2010 HURRAAAAAAA! Tenk at alle eggene ble befruktet og delt! Da er vi en gjeng med rugere alle mann!! Dette liker jeg:) Da er det bare å krysse fingre og tær, så skal vi se dette går veien! Haha, har "heldigvis" mer problemer med koffeinet enn med alkoholen jeg også Har kjøp med skikkelig god kaffe, sånn at når jeg tar meg en kopp er det virkelig nytelse:) Jeg tar kun crinone, hva med deg? Er du på nett, eller er du behagelig utilgjengelig på hytta, Egen-liten? Gleder meg til å høre fra dere:)
skautrollet m/surprise Skrevet 12. mars 2010 #47 Skrevet 12. mars 2010 Var ikke noen mulighet for å få inn to engang! De hadde fryst ned de tre andre før jeg kom dit... Kaffen kan du ha for deg selv også!!! :-)) Har nok ikke blitt voksen enda jeg. Det er i hvert fall det jeg får beskjed om hele tiden. Hva har egentlig kaffe med det å være voksen å gjøre? ;-)) Jeg tar Crinine og Albyl-E. Har mista 4 ganger så prøver å forhindre at det skjer enda en gang. Mista på 4+3, 4+4 så det er mest sannsynlig min hormonbalanse som ikke er som den skal. Spennende å se hvordan det går nå som medisinene styrer kroppen min. Skal gå på Crinone helt til uke 12. Bjercke stoppet og snakka med meg på venterommet i dag og da sa han uke 8 men gjett hvem som vinner den diskusjonen;-))) Men fy søren og jeg er trøtt om dagen! Sovna på sofaen ca kl 16 og våkna ikke før kl 22... Gubben er på jobb så jeg er hjemme alene fram til i morgen kveld. Får bare håpe at jeg får sove litt i natt også da:-))) Håper dere får en kjampefin helg begge to:-) Gleder meg til å høre fra dere. Mange dager har du gått etter innsett nå marte vil ha mage? Testedag? Og du Egen-liten? Skal ta blodprøve 23.mars jeg...
Egen-liten Skrevet 12. mars 2010 #48 Skrevet 12. mars 2010 Så bra da, Skautrollet!!! Og så tre på frys da. Heldig med det. Jeg går rundt og er et uberegnelig humørtroll. Og min mann forstår meg ikke.... Han er jo heller ikke like ivrig som meg, og det kan jeg forstå da han har 3 barn fra før som forsåvidt begynner å bli store. Tenåringer hele gjengen. Veldig fint med tanke på barnevakt. Alt jeg ber om er litt forståelse for at jeg er som jeg er. Totalt uberegnelig..... Jeg bruker også alby-e. Virker som det har blitt ganske vanlig. Da jeg startet med forsøkene var det bare noen få som fikk det i prøveprosjekt. Og så crinone da. Gruet meg for det, for jeg husker det har klødd noe veldig før, men kjenner ingenting nå. Ellers lever jeg helt som vanlig, bortsett fra å løfte tungt og unngå en del mat og drikkevarer. Hyttetur på søndag. Da blir det te og blåbærsaft i hytteveggen.
marte har fått mage! Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #49 Skrevet 12. mars 2010 Mine egg var også frosne da vi kom dit, men hadde vel uansett ikke vært så aktuelt for oss førstegangser. Mine fire er frosset ned to av gangen. Betyr det at hvis begge overlever opptining, så setter de inn begge? Jasså, dere har skikkelige medisiner dere! Jeg satser på at crinonen holder og at alt sitter som det skal:) Jeg er ganske trøtt selv, men det er vel ikke så uvanlig når man tar crinone? Også blir jeg nok rett og slett litt sliten av hele denne prosessen, det er mye og tenke på! Er nok litt moody jeg og, desverre.. Utrolig rar følelse når man står og slenger med leppa og ikke klarer å gi seg selv om man vet at man er irrasjonell:) Min mann er veldig grei om dagen, dette er viktig for ham også! Vi har ingen barn fra før, og han er åtte år eldre enn meg, så han håper fælt. Også tror jeg nok han flirer godt av utbruddene mine når jeg ikke ser det, hehe. Jeg lever også stort sett som vanlig, men prøver å være nøye med å få nok søvn, vann, frisk luft og regelmessige måltider. Det prøver jeg jo egentlig alltid på, men litt mer nå Jeg skal ta blodprøve på mandag, er veldig spent! Har sagt til andre at jeg får vite i slutten av uken, vil gjerne ha litt tid til å bearbeide resultatet selv først, uansett utfall. Kos dere med te, blåbærsaft, sol, helg, og ikke minst ruging:) Klem!
skautrollet m/surprise Skrevet 13. mars 2010 #50 Skrevet 13. mars 2010 Håper du får litt mer forståelse Egen-liten! Ikke spesiellt morro å bruke masse energi på sambo/mann når forsøket egentlig krever hele deg og litt til. Kjekt med barnepiker da! Vet de at dere prøver IVF? I utgangspunktet skal det være nok med Crinone. De andre medisinene er vel et forsøk på å lykkes om man mistenker at det er noe som ikke stemmer. Så lenge det ikke har noen negativ effekt skader det jo ikke å prøve! Er nok ganske kort i lunta om dagen jeg også. Stakkars sambo...:-))) Men, på en annen side, han var ferdig på 10 min mens vi damer er midt oppe i det med medisiner og bivirkninger i mange uker... Litt får da disse gubbene tåle!!! Ikke så dumt med litt humor oppe i det hele heller tror jeg;-)) Er skikkelig spent på blodprøva di på mandag marte vil ha mage! Håper du vil dele resultatet med oss da. Vi kan jo støtte deg uansett hva resultatet skulle bli. Da tror jeg det er på tide å lukke øynene igjen, sovna jo på sofaen igjen jeg...Gubben kom hjem fra jobb kl 20 og kl 21.15 sovna jeg. Veldig sosial for tiden!!!:-)) God tur på hytta Egen-liten! Og marte vil ha mage, hvis du sniktester så er vi her vi vet du;-)) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå