Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg, mannen min og en kamerat hadde vært ute og spist pizza, og regningen skulle betales. Vi delte den opp og betalte. Så stoppa det helt opp i hodet mitt, for vi hadde plutselig betalt altfor mye! Så da var det av en eller annen grunn helt logisk for meg å ta tilbake endel av det som lå der.

Da vi kom i bilen (vi kjørte ikke sammen med kameraten) kom jeg på hva jeg hadde gjort. Jeg hadde tatt av det som kameraten tenkte som tips... Plutselig skjønte jeg hvorfor han hadde sett så rart på meg... Det er jeg fortsatt forferdelig flau over, og har ikke turt å be om unnskyldning.. Hendte vel for ti år siden.

Jeg gikk og trilla dattera mi i ei handlevogn på obs da vi trillet forbi en mørk mann. ÆSJ! utbryter hun! Tror ikke han hørte det, men det var også veeldig pinlig...

Skrevet

Dette hendte ikke meg, men det kunne liksågodt vært meg.

Jeg gikk bak ei dame i byen en dag da jeg oppdaget at ut av det ene buksebenet hennes hang foten av en strømpebukse! Det så utrolig komisk ut!

Lurte på om jeg skulle gjøre henne oppmerksom på det, men jeg turte ikke.

Det kunne godt vært meg, for jeg pleier å vrenge av meg langbuksa og strømpebuksa i ett om kvelden. Så tar jeg på meg ny strømpebukse neste dag, men den samme buksa. Heldigvis pleier jeg å merke at det er noe i buksa mi, og får fjernet den gamle strømpebuksa før jeg går ut av huset.

Skrevet

Jeg fikk øye på en jeg er interessert i utenfor en butikk mens jeg stod på toppen av trappen inne i en butikk. Jeg begynte å gå ned trappen mens jeg fremdeles hadde blikket klistret til den skjønne. Dermed visste jeg ikke mer før jeg lå i bunnen av trappen med alle kundene rundt meg mens de spurte om det gikk bra. Jeg hadde slått meg ganske kraftig, men flau som jeg var prøvde jeg å smile og forsikre dem om at alt var i orden. Da jeg endelig var ute på gaten, var selvfølgelig den skjønne forsvunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...