Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jeg kjenner hadde med seg tre barn i svømmehallen. Rimelig svett etter å ha fått på alle tre badetøy befant han seg endelig ved bassengkanten. Og møtte mange stirrende blikk. Han hadde da glemt å ta på seg badebukse, og sto altså splitte naken en lørdag i svømmehallen, med tre barn på slep

Skrevet

Hehehe,å stakar :)

Flere historier?

Skrevet

Har en lignende historie..

Var i badeland i Danmark med sønnen. Skulle ta sklia med sønnen min.

Det gikk kjempefort, og et skikkelig SPLOSHJ når vi landa i bassenget.

Vi flirte og lo, og svømte mot kanten og stod opp.

Sønnen min sprang mot barnebassenget,mens jeg gikk etter.

Merket at mange glante litt vel mye på meg. Skjønte fort hvorfor...

Jeg hadde ikke lenger på meg noe bikini-topp:O

Den hadde antageligvis åpnet seg når vi tok sklia, og borte var den.

Jeg måtte holde for puppene med hendene, mens jeg sprang til barnebassenget hvor det var maaaaange mennesker, fikk ropt til meg sønnen, men han ville IKKE opp,begynte å krangle med meg.

Så der stod jeg sprutrød på kanten med en pupp i hver hånd, og langt unna garderoben :(

FLAUT

Ikke dejlig å være norsk i danmark da nei:/

Skrevet

At vår lille frøken overhørte min og min manns hyrdestund og leverte rapport til barnehageansatte dagen etter. 'Pappa får mamma til å skrike høyt'....

Skrevet

Min samboer hadde sitt flaueste øyeblikk overfor min mor!!

Vi hadde ikke vært sammen så kjempelenge. Han hadde gått i dusjen, jeg satt på stuen. Mens han var i dusjen stakk moren min innom. Vi satt i sofaen og pratet.

Så roper mannen min ut til meg:

Nå er jeg nydusja og fresh kjære, kom å knull meg da ;)

Hvorpå han etterpå kommer ut døra splitter naken med et STORT smil om munnen.

SÅ ser han mamma....å hjelpe meg.Han løp inn på badet igjen, og ble der inne til mamma dro.

Hun tok det hele med en HØY latter, og vi har ledd mye av dette i ettertid :)

Skrevet

Hehehehe,nå er jeg i godt humør nå:)

Skrevet

Pappa tok meg og kjæresten på senga med lyset på og vi i full gang. Det var så sinnsykt pinlig.

Tenkte på hva pappa måtte tro om meg. Han skjønte sikkert at jeg hadde sex,men måtte være fælt å SE det :(

Skrevet

Tissa i senga etter ONS,kom meg farlig fort ut av døra,aldri sett han igjen..

Skrevet

jeg og sambo var på besøk hos svigermor..

en kveld vi trodde vi var alene hjemme der, sto vi å tøyset med hverandre på kjøkkenet. Vi sto og vasket opp, og begynte å kaste skum på hverandre. Tilslutt stakk jeg hånden nedi buksa hans og sa "hva slags storegutt er dette da", med verdens største glis rundt munnen. Øyeblikkelig ser jeg at kjæresten min blir rar i ansiktet, og jeg snur meg å ser at svigermor står i kjøkkendøra måpende!

Så der sto jeg; med skum i hele tryne, og hånda mi godt plassert i hennes sønn bukse!

Skal love deg at det besøket ble kort...

Skrevet

har forresten en til:

Var på shoppingtur engang, og mens jeg går der i senteret ser jeg at en gutt smiler og hilser så pent min vei, mens han kommer mot meg.

Jeg klarte ikke å kjenne han igjen, men tenkte siden han kjente meg så måtte jeg jo hilse tilbake å gå mot han.

så der gikk jeg smilende mot han og kauket "heeei!"

Gutten ser da rart på meg, mens han går rett forbi, og til den jenta han EGENTLIG hilste på, som sto rett bak meg............

Jeg shoppet ikke mer den dagen for å si det sånn...

Skrevet

hahaha, mye morro å lese:-) dytter

Skrevet

Jeg og han jeg i dag er gift med hadde akkurat truffet hverandre. Jeg var med han hjem en kveld og sov over. Når vi våkner på morgenen har jeg fått mensen og BLÖDD ned absolutt hele lakenet! HAr aldri, verken för eller etter, blödd så mye! Jeg så det da han gikk på toalettet og fikk totalt panikk. Visste ikke hva jeg skulle gjöre for å få bort blodet i senga.

Skrevet

På mitt andre besøk hos min nåværende samboer lå vi i sengen å hadde det litt ekstra hyggelig. Jeg var helt overbevist om at døren var låst, og dessuten pleide moren hans alltid banke på å vente på svar før hun lukket opp døra.

Plutselig går døren opp og lyset blir slått på "og her er da rommet til sønnen min" sier kommende svigermor til sine venninder som hadde kommet på besøk, og der lå vi, med meg øverst, i full gang, jeg var rimelig kjapp til å hoppe av i svingen der gitt! Og jeg gikk ikke ned før dagen etter og huset var tomt! *flau*

Skrevet

for en heeeeerlig historie.

jeg forstår godt han ble der til mora di gikk :)

Skrevet

Jeg satt som et nek i senga da han kom tilbake. Begynte nesten å gråte og fikk mumlet fram, dyp av skam, at jeg hadde sölt litt i sengen. Han gjorde ingen greie av det, bare skiftet på sengen, snudde madrassen og sa at det ikke gjorde noen ting :-) Fine, snille mannen min :-)

Skrevet

En gang jeg sto i kø på butikken etter trening og trusa og truseinnlegget falt ut av posen som revnet ( Var en cubus papirpose) Flaaaut, sto mange folk i kø.

Skrevet

På bussen hjem med dattera mi på snart 3.... Hun snur seg til personen bak meg og sier høyt; "mamma, se en apekatt". Og ja, dette var en mørkhudet dame... :( Jeg prøvde å forklare henne at det var en dame, men nei da, det VAR en apekatt. Det var dattera mi heeeelt sikker på.

Så når dama spurte om hun så ut som en apekatt, svarte dattera mi med å klø seg på hodet og lage apekattlyder! :( Heldigvis lo dama bare, og dattera mi skjønte etterhvert at det var en dame, ikke en ape. Men jeg var relativt flau uansett altså...

Skrevet

åå, jeg dør. Du som ble fanget i dørene på bussen. Huff, syns så synd på deg, men gud så morsomt det var å høre om det ;)

Skrevet

Huff, så flaut, men alikevel så morsomt for oss andre!

Foressten ikke rart dattra di kommenterte høyt at det satt en apekatt på bussen, det ville jo vært ganske så spesielt, men grusomt hvor ærlige barn kan være til tider.

Håper flere har flaue historier å dele, makes my day :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...