Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke på noen selv akkurat nå,men husker en historie jeg hørte om et par som var i svømmehallen.

Tampongtråden til jenta hang ut fra badedrakten, og typen trodde det var en løs tråd og nappet til...hehe..overraskelse for begge to det gitt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, ser det for meg:)

Jeg presterte å fise en gammel flamme rett i ansiktet under en hyrdestund da han ga meg litt service down there...OMG!!!

Det ble ikke bedre av at han rullet rundt med latterkick, mens jeg var så flau at jeg nesten var på gråten...huffhuff..

Skrevet

Det var for en del år siden...

Meg og venninna mi gikk på kjøpesentret en dag det var veldig mye folk der. Hun hadde tidligere på dagen snakket om en mørkhudet gutt som hadde akurat de buffalo skoene som hun ville ha.

Mens vi gikk i en av hovedgangene på sentret fikk hun endelig se denne gutten hun hadde snakket om, men ble så forfjamset og ivrig når hun skulle si det til meg at hun ROPTE " Kine, Kine en neger, en neger!!!" Gutten skjønte at det var han hun mente så han kikket stygt og himlet med øynene. Var mange som snudde seg og kikket gitt :-P

Skrevet

Hihihi:) Stakkars han da:)

JEg ble fanga av dørene på bussen jeg:(

Gikk ut dobbeldørene bak, det var mye folk framom meg som skulle gå ut, så i det jeg gikk ut gikk dørene igjen, rett over sekken min.Der hang jeg da.Jeg ble redd for at bussen skulle kjøre,så jeg begynte å hyle å rope , og alle som allerede hadde gått ut,snudde seg og kikket. En fikk varslet bussjåfør, bussen stod enda i ro,blinket seg ut. De andre glante og lo. DET var flaut det!!

Skrevet

Venninna mi og jeg skulle på shopping. Hun ville dobbelsjekke hår og ansikt, men hadde ikke med noe speil.Så hun bøyde seg ned mot et sotet bilvindu og rettet på håret, og sånt som man gjør foran et speil, stod slik en stund, før dette vinduet plutselig ble rullet ned, og inni bilen satt det en svært lekker sak og gliste til henne.

"Du ser helt smashing ut jenta mi" og lo.

Jeg holdt på å le meg i hjel, for ansiktet til venninna mi var bare priceless!!Hahahha, jeg ler enda, selv om det er lenge siden:)

Skrevet

hahaha :)

Jeg tabber meg ut konstant. Mannen min sier at jeg må være født naturlig klabb:)

Tror det er bare jeg som klarer å gå meg baklengs oppi disse vaskebøttene på bensinstasjonen, med bare en fot, falle i trapper gjør jeg konstant,tryna i et gangfelt foran en million mennesker,sette fast skolisse i rulletrapp osvosv:)Blir ikke så flau lenger :)

Skrevet

Det må være når min svigerfar under en middag tok opp at jeg og kjæresten burde vurdere en ny seng, for den vi hadde knirket så jævli at det hørtes ut som vi kom gjennom taket, og han skjønte at vi ikkke sov midt på dagen :)

Kjæresten min hadde leilighet rett over kjøkkenet til svigers.Vi hadde ikke vært sammen mange månedene,og det var høy aktivitet kan man si, gud jeg var flau..

Skrevet

Jeg ble tatt på senga-BOKSTAVELIG TALT!!!

Mens jeg og min lille batteridrevne venn hadde det litt koselig.

Hvem andre enn en jypling av en lillebror på femten kom inn døra på rommet mitt da??Jeg var sytten.

Jungeltelegrafen har aldri gått så fort, alle kompisene hans fikk vite det først,og snøballen begynte å rulle.

FLAUT!!

Skrevet

Ble tatt i nasking når jeg var 12:( FLAUT,jeg angrer!!

Skrevet

Hehe her var det mye moro å lese :D

Kommer ikke på noe selv akkurat nå, må tenke litt, tror jeg :)

Skrevet

Jeg fikk "besøk" en gang jeg satt på do på shell og bæsjet. En mann sto plutselig i døra. Men det var ikke det verste. Jeg ble nemlig så forfjamset at JEG brølte unnskyld da han kom inn!!!!! Kjære, jeg rødmer den dag i dag, og dette er mange år siden....

Skrevet

jeg var i familieselskap, vi satt ute på terrassen, sommer,sol å nydelig vær:) der satt vi å skravla,drakk kaffe å spiste kake, plutselig kom det et par fugler å tror du ikke den ene dreit i håret mitt!!! flaut.

en gang for mange år siden, tror jeg var 16, da drakk jeg med noen venner,ble så full å den kjekkeste gutten ble med meg ut å holdt håret når jeg spydde å da prompet jeg den verste prompen,iiik

ps. sorry skrivefeil hvis det er noen..

Skrevet

Kan du tenke deg til den værste rennræva som overhodet er mulig å få?

Ikke? Vell dette skjedde meg :

Gikk i lysløypa en kveld ( dette er sikkert 4-5 år siden nå )

Masse folk.. Hadde tidligere vært litt dårlig i magen før på dagen, men trodde dette hadde blitt greit.

Turen endte med at jeg måtte hive av meg ski og staver, å løpe til skogs og gjøre mitt fornødne..

Ikke nok med det, men trodde jeg hadde blitt ferdig, å kommet meg tilbake i løypa kjente jeg det rant nedover låret.. ÆSJ, dette merka jeg ikke før det var forsent :S

KJEMPE MORSOMT for alle som kommenterte at det luktet litt spesielt av meg...

Kom meg til legen dagen etter.. Matforgiftet og alt som var viste seg å være grunnen. Super flaut den dag idag.. :S

Skrevet

Skjedde for noen år siden,jeg var ute på byen rimelig beruset.

Fant en kis i baren som jeg satte meg ved siden av.Og pratet,og pratet, og pratet,han bare satt der og hørte på.

Jeg husket selvfølgelig kun 1/20 dagen derpå.

Viste seg at denne fyren var en kollega av min far.

Pappa var fryktelig stolt av sin "lille pike" da ja.

FLaut

Skrevet

Jeg hadde hatt en liten kosestund for meg selv på dagtid, hadde fri den dagen.. Etterpå lagde jeg middag til min kjære, og hadde HELT glemt av å legge på plass dildoen/vibratoren da plutselig kjæresten og svigersøstra mi kom gående inn.. Jeg fikk heldigvis stappet den i veska før noen så den, og fortsatte med middagen!

Kvelden kom, og vi sitter å ser en film alle tre. Plutselig hører vi en underlig lyd komme fra enden av sofaen.. Jeg blir forfjamset og spør; hva er det? "Tror det er PC'n din sier samboer" Han gikk bort og lyttet, men lydene kom fra veska mi.. Jeg hadde fortsatt glemt dette HELT av, helt til han åpner veska mi til hans og søstras store forbauselse.. Der lå min Mr. Rabbit og dirret, og jeg var så RØD i ansiktet at jeg kunne vært lilla!

f l a u t

Skrevet

HAHAHA, jeg elsker sånne tråder som dette, ler så jeg griner og i dag trengte jeg virkelig det :)

Hun som speila seg i bilvinduet ser jeg for meg, tenkt så morsomt for han som satt inni bilen!

Og stakkars deg med rennaræv i lysløypa da, stygt å skrattle av det men jeg klarte ikke å la være heller :D

Og til deg som bæsja på shell å ropte unnskyld måtte jeg også le høyt av!

Jeg var på kjøpesenteret med ei venninne å måtte bæsje, litt løs i magen og litt hastverk endte i at jeg tørka meg i rompa, glapp papiret litt opp på ryggen.

Tenkte ikke noe mer over det før jeg kom ut av doen og skulle justere genseren, kjente noe klissete på hånda og jadda, jeg hadde klart å tørka dritten oppover genseren min.

Takker gud for at det fortsatt var ledig på do og at jeg ikke bare hadde på meg den genseren, løp inn igjen stressa og rød, fikk skifta å har ikke sagt det til noen før nå!

Tror jeg kasta genseren med bæsj på, husker ikke i forfjamselsen!

Skrevet

Jeg og min kjære hadde vært sammen i snart ett år, men hans mor og brødre bodde veldig langt borte, så jeg hadde enda ikke hilst på de.. Vi var på besøk hos de en stund på vinteren. Jeg og kjæresten var ute og gikk en kort tur, og av en grunn jeg ikke kan huske fikk jeg så voldsomt latterkrampe, og tisset litt (en del) på meg! Det var ganske kaldt ute, så jeg hadde såpass mye klær på meg at kjæresten merket ingenting.

Når vi kom hjem gikk jeg rett på badet og vrengte av meg den godt bløte trusen og stilongsen, vasket meg litt og fikk på meg rene klær uten at noen merket noe. Puh!

Noen dager senere ser jeg trusen min (som IKKE var en av de vakreste jeg hadde) og stilongsen min henge på tørkestativet. Da hadde jeg glemt de på badet, svigermor funnet de og vasket de! :S

Skrevet

Da jeg var 16, var venninden min og jeg på dobbeldate. Hadde vært og spist og gikk en tur igjennem gågata. Vi ser en gammel mann der går og leter etter flasker i søpla. Jeg siger (tøff i tryna!!) Fy faen så ekkel. Typen til venninden min, hilse pent og siger: Hei Bestefar!!!. Var så flau at resten av den kvelden var ødelagt!!!

Skrevet

Åh, genial tråd :)

Når jeg var 18 skulle jeg være med min kjæreste i 80-årsselskap til bestemoren hans. Mesteparten av (den litt "penslige") slekten hans hadde jeg aldri møtt før, deriblandt bestemoren hans, som jeg satt overfor under middagen.

Det begynte med at jeg ikke fikk servert vin til maten, fikk brus istedenfor, de trodde ikke jeg var over 18. Min svigerfar rettet på dette, men hadde vel kanskje vært bedre om jeg bare drakk brus!

Hadde ikke drukket på en stund, og trodde jeg tålte mer enn jeg gjorde(brant meg sterkt på den) :P

Kjæresten min skulle legge poteter på tallerken min, og begynte selvfølgelig å tulle og late som om han skulle legge på tre store poteter. Jeg dytta litt i armen hans for å få han til å slutte å tulle, dytta litt for hardt så potetene trillet ned fra skålen og bortover bordet, heelt over til bestemoren hans. ALLE lo.

Så skulle vi synge, og jeg var den eneste som aldri hadde hørt sangen før, og ikke kunne teksten i det hele tatt, og den eneste som ikke sang. Og nei, jeg klarte ikke å skjule det. Når jeg da skulle legge fra meg servietten min og reise meg, presterte jeg så å velte cider-flasken til sidemannen. Gjorde sikkert et suupert førsteinntrykk!! :)

Skrevet

Dytter litt her jeg. For her er det jaggu mye morsomt å lese :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...