Gå til innhold

Fortell meg en hemmelighet om dere selv:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en seksuell fantasi som ingen vet om! Mannen min vet at det er noe jeg tenner på, men tør ikke si det til han, for det er ganske drøyt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

09.32

Så spennende :) Gratulerer! Har dere vært slitere lenge? Mye koster det?

Og når er termin?

Synes virkelig det skulle vært lov i norge altså!

Skrevet

Det verste som kan skje når du drikker deg full er at du tar med deg hagla og besøker eksen og nykjæresten.

Det verste som kan skje når du tar en blås, er at du får lyst på småkaker..

Skrevet

Jepp...det stemmer det. Gled dere til å møte og kjenne igjen det egentlig livet deres! Møte venner dere har glemt, venner som står dere så nær at å forestille seg det nå er nesten umulig. Så nære så nære.., de elsker deg og du elsker dem, ingen frykt. Og dine hjem, mange mange hjem, steder du føler deg trygg, og som lar deg oppleve de utroligste ting.

Du vil få kjenne på følelser som det du opplever her på jorden bare er en vag skygge av.

Skrevet

Samme her. Det er noe jeg har gjort, og det er så disgusting at jeg orker ikke tenke på det engang.

Skrevet

Jeg kan ikke føde egne barn, og det er ufattelig lang tid å bli adoptanter. Derfor bruker vi surrogat. Vi er 4 mnd på vei sånn ca.

Vi utnytter absolutt ikke en fattig kvinne, hun er faktisk ganske rik i indisk målestokk (bare sånn for å avlyse den debatten der). Hun er veldig stolt over det hun gjør!

Skrevet

21.43, så kult!!! Jeg er også høyt utdannet og jobber i et yrke hvor dette er latterlig å snakke om. Like fullt drømmer jeg om en utdanning innen det alternative, vil lære meg å veilede vha tarot..

Skrevet

Jeg elsker ikke samboeren min lengre. Tør ikke si det til noen, ikke an gang til ham.

Skrevet

jeg tisser også i dusjen,omtrent hver eneste dag...huff,prøver å slutte med det :/

Skrevet

hmmm....hvis jeg sier jeg syntes mannen til venninna mi er et skikkelig mannebein...ja så får jeg vel høre det her inne,men slik er det. vil egentlig ikke innrømme det for meg selv engang. kjenner det knytter seg i magen bare ved tanken:(

Skrevet

Samboeren min har sonet flere år i fengsel for vold, og blir utrolig tent av tanken på det.

dette synes jeg er så flaut og forkastelig at jeg ville nekte plent dersom noen skulle beskylle meg for å være stolt over fortiden hans. Men inni meg så er jeg det, han er liksom en ekte "mann" i mine øyne.

Vet ikke hva som feiler meg ..

Skrevet

Jeg har og spilleproblemer, gikk mange tusen pr dag på nett gambling.

Men fikk en bekjent til å sette opp sperre på pcèn min, så nå får jeg ikke gå inn på norsk tipping en gang.

Det hjalp godt på økonomien.

Så hvis du har en data kyndig kamerat/venninne, som du kan stole på. Så ville jeg fått hjelp til å sperre pcèn for slike sider.

Lykke til. :o)

Skrevet

Jeg syns ikke det skal være lov å rakke ned på folks meninger i en hemmelighetstråd... :)

Jeg er også på bim i all hemmelighet.

Jeg var utro mot min forrige samboer. Never again...

Skrevet

Jeg har lyst til å sex med fler menn,selvom jeg er i ett fast forhold,men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det vil ikke være utro,vil ikke gå fra mannen min,men tanken på at jeg kun skal ha sex med han resten av livet kjeder meg!

Skrevet

Jeg kjedet meg da jeg gikk hjemme i fødselspermisjon. Overfor omverdenen lot jeg som om jeg stortrivdes og koste meg glugg ihjel. En sannhet med STORE modifikasjoner.

Skrevet

jeg lot være å ta pillene men sa til alle at det var uplanlagt og jeg gikk på piller. samboeren min ville ha barn, men han fikk ikke vite at vi prøver en gang.

Skrevet

Eg var jomfru til eg var 24.. då hadde eg sex med to forskjellige på under et døgn.. eg skjems av det no.

Skrevet

anonym 18:05 :hehe,snakk om å skulle ta igjen tapte tider:)-syntes den var litt god jeg,men skjønner at skammen kommer etterpå,var dette på en fest?

Skrevet

LER, LesPISK faktisk.

Jeg snuser, og sambo vet ikke om det. Da blir han sur, I guess..

Skrevet

Da jeg var i tenårene stjal jeg ofte penger fra min far sin lommebok, tok gjerne 300-500 kr 1 gang i uke. Han merket ingenting for han hadde alltid så mye penger i lommeboken.

Jeg har hatt 3kant med min samboer og en annen mann og jeg har hatt sex med den andre fyren alene(altså bare meg og han) med tillatelse fra min samboer.

I tenårene har jeg røykt hasj, tatt kokain og GHB :S er ikke stolt over det.

Jeg jukset meg gjennom hele videregående skole, fikk topp karakterer i alle fag utenom matte for der var det ikke så lett å jukse. Skrev lapper, skrev inn på mobilen, leste inn på mp3 min. Jeg var en mester i å jukse :S

Skrevet

Jeg skjønner GODT hva du mener! Du er ikke alene, for å si det slik :)

Skrevet

Jeg sliter med mange fæle tanker som jeg holder for meg selv, later som om jeg har det bra og er lykkelig, men sannheten er at jeg er deprimert og har selvmordstanker.

Jeg blir lett sjalu på andre sine liv, sammenligner meg selv med andre hele tiden.

Skrevet

Jge håper du vil oppsøke noen du kan snakke med så livet blir lettere, siste anonym!! Det BLIR lettere da!

Skrevet

Ohhh I Loooove this!

* Jeg har beatlingsanmerkninger, og påleggstrekk på lønnskonto. Ingen annen enn min samboer vet dette..

* Jeg misliker stebarna mine, å gleder meg alltid til de skal dra !

* Jeg haaaater å jobbe. Virkelig hater det! Hater hater hater!

* Jeg er sjalu på andre , å hva andre får til. Jeg måler meg alltid med andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...