Gå til innhold

Fortell meg en hemmelighet om dere selv:

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en kjendis som elsker. Ble gravid. Han tvang meg til å ta abort. Ikke snakket med han siden aborten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er høyst reelle og rundt oss til enhver tid, men viser seg bare ved helt spesielle tilfeller. De har ikke vinger, slik mange tror :)

Kan fortelle om min første erfaring med engler:

Jeg lå og sov, det var midt på natta. Så våknet jeg av at det plutselig var lyst på rommet. Virkelig sterkt lys. Det første jeg tenkte var at noen hadde kommet inn på rommet mitt og slått på lyset. Pupillene trengte tid på å venne seg til lyset, så til å begynne med så jeg ingenting.

Begynte å bli litt redd på det tidspunktet. Så ser jeg skikkelsen som sender ut lyset, en mann kledd i hvitt. Han sender ut en veldig sterk energi og kjærlighet til meg.

Jeg har i ettertid hatt flere erfaringer med lysvesner og en mester :)

Jeg er høyst normal og er ikke plaget med hallusinasjoner. Går ikke på medisiner eller har noen psykiske lidelser.

Men jeg har full forståelse for dette blir drøyt for de fleste! Er som sagt derfor jeg holder dette for meg selv.

Skrevet

Jeg har vært med i Guiness Rekordbok.

Skrevet

Takk for at du ville dele. Når jeg sier at jeg "innerst inne har trodd" osv, er det fordi jeg aller helst vil tro at livet har flere dimensjoner. Jeg er spirituelt søkende.

Men av og til er jeg redd for at slike ting du forteller om egentlig er en bløff, en vrangforestilling e.l, og at det jeg ønsker å tro egentlig er en illusjon.

Og likevel ...

Kan jeg spørre om du vet hvorfor engelen viste seg for deg? Var det en spesiell anledning? Og hvorfor viser de seg kun i spesielle tilfeller? Sikkert naivt spurt, men.

Skrevet

Har samme som flere andre her ( kun mann min som vet) er at jeg dibber. Er godt voksen, leder i stor bedrift så da er det "pinlig" at jeg dibber.

Skrevet

Jeg tisser i dusjen. hver gang..

Skrevet

Elsker analsex. Og bruker oftest dildo samtidig.

Skrevet

Jeg har verdens deiligste jobb. Har ca 120 % jobb, men jobber bare 60 :))) Så bra mnd lønn kan du si :))))))))))))))))

Så ja, jeg snylter, hehe

Skrevet

Jeg er tvekjønnet...ingen vet det..

Skrevet

Jeg fantaserer mye om kinky sex. Har ikke fortalt om det til samboeren.

Skrevet

Unnskyld spørsmålet, men hvis du er tvekjønnet, hva i all verden gjør du på disse sidene da????

Skrevet

Det var vel litt feil forklart igrunnen , med at de bare viser seg i spesielle tilfeller for vi kan tilkalle dem når som helst. De er her for å hjelpe oss, men de skal ikke gripe inn direkte i livene våre med mindre det er noe viktig.

Første gang jeg opplevde dette var for å "vekke meg opp". I mitt forrige liv var jeg på en god vei i forhold til min åndelige utvikling, men i dette livet fokuserte jeg ensidig på den analytiske siden av meg selv og ignorerte det åndelige.

Nå skal jeg fortelle noe som kanskje kan være vanskelig å fatte...

det som er en illusjon er livet vårt på jorda. Det egentlige livet er på den andre siden, men vi reinkarneres for å erfare oss selv. Sjelen din har allerede all kunnskap i verden, men i utgangspunktet ingen erfaringer. Man kan ikke fullt ut forstå noe før man har prøvd det....

Derfor skal vi gjennom absolutt ALT som er å erfare på godt og vondt på jorda, gjennom mange inkarnasjoner. Vi kan få så mange forsøk vi bare vil. Men for at vi som åndelige vesner skal klare dette, så skjenkes vi glemsel om hvordan ting egentlig henger sammen. Vi må derfor gradvis gå veien selv, gjennom stadig høyere bevissthetsutvikling etterhvert som vi utvikler oss. Englene er her for å guide og hjelpe oss.

Det står mange gode artikler om dette på ildsjelen.no :)

Skrevet

Jeg prøver egentlig ikke å bli gravid og har ikke barn fra før... Syns bare det er så festlig å følge noen av debattene på anonymsidene:)

Ps, oppdaga sida for en mnd siden, da jeg trodde jeg var gravid og trengte litt info.

Skrevet

Jeg får alltid et lite stikk i hjertet hver gang jeg hører om noen som er gravide og når de nettopp har født.. Vi var slitere i så mange år, og jeg tror bare det henger igjen. Ingen grunn til å være misunnelig nå.. har 2 barn, minste er 4 md og jeg er ikke klar for flere helt ennå.

Men reaksjonen kommer hver gang likevel...

Skrevet

jeg er i adopsjonsprosses...(til 22:45)

Skrevet

jeg ble seksuelt overgrepet av min første "kjærste"(og første jeg lå med). Måtte se han hver dag etter det var over, samme skole-felles venner-lite sted. Sist gang jeg så han ble jeg direkte kvalm. Jeg kommer til å se han innemllom videre enten jeg vil eller ei.

Ingen vet at jeg dibber

Har litt lyst å ta med lille og bare reise bort fra alt en stund. Starte ett nytt liv.

Skrevet

Takk igjen for at du ville svare. At vårt åndelige jeg trenger materien for å utvikle seg - det ser jeg ikke på som rart.

Forøvrig: Følger man Einsteins teorier, består vi jo faktisk bare av lys vi også.

Skrevet

Etter at bestevenninna mi røpet til meg at hun er lesbisk, har jeg av og til fått forelskende følelser for henne. Noen ganger så blusser det skikkelig opp, slik at det kiler i magen når jeg tenker på henne. Min dypeste hemmelighet.

Skrevet

Jeg er webmaster og vet hvem hver og en av dere er.

jeg er ikke det, altså, men tenker dere over at det er noen som kan se hvem hver enkelt av dere som er anonym, er?

Skrevet

Jeg tenner mer på nakne kvinner enn på nakne menn... og jeg er ikke lespisk. Har fantastisk sex med mannen min, men fantaserer ofte om en trekant eller bare jentesex...

Skulle nesten tro jeg var lespisk.... hmmm...

Skrevet

Så morsomt at du deler englehistorien din! Jeg har også sett en engel. Men har holdt episoden hemmelig, med få unntak. Jeg bruker heller ikke medisiner, og er heller ikke "unormal".

Men for min egen del ble det en god opplevelse som jeg trengte akkurat da. Jeg var i fare, og jeg er sikker på at Gud sendte engelen for å hjelpe meg i den spesielle situasjonen jeg var i.

Skrevet

Har du tenkt over at det er mange som ikke mener det de skriver her? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...