gravid2010? Skrevet 5. februar 2010 #101 Skrevet 5. februar 2010 Heia! Hadde uttak i går og fikk ut 7 egg! Er storfornøyd med det og enda bedre ble det da 6 ble befruktet i dag! Setter inn to egg i morgen... Lykke til alle sammen!!
lille du:)*gravid* Skrevet 5. februar 2010 #102 Skrevet 5. februar 2010 Så bra det har gått fint med alle dere andre også. Vi fikk ut 10 egg idag, må si meg fornøyd med det;D..De to første posene var det ikke noe i, så ble noe nervøs der jeg lå på benken å ventet. Få telefon imorgen, så nå er det bare å håpe at de fant celler hos mannen som kan gjøre jobben til imorgen:) Ellers ble jeg litt dårlig etter uttak, svimmel og kvalm, men etter en 3 timer ble jeg bedre og kunne dra hjem. Sikkert medisinen som slo meg litt ut. Men formen er tålelig bra nå Lykke til imorgen dere andre som venter på telefon!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 5. februar 2010 #103 Skrevet 5. februar 2010 hei, jenter! Så bra å se at mange har hatt fin fangst!! Jeg har vært på ul idag, 4 fine egg på høyre side, 2 små og ikke så bra på venste (den er endoinfisert og ikke særlig egg-effektiv). Men får vi ut 4 bra egg skal jeg være fornøyd med det. Men, klinikken ville jeg skulle sprøyte litt til, skal til ny ul mandag og trolig uttak onsdag. Blir spennende å følge med på befruktningstelefonene her imorgen! Jeg krysser fingrene!
pærebanan Skrevet 5. februar 2010 #104 Skrevet 5. februar 2010 Åh så spennende, jenter!!! Vi er mange som har vært i ilden i dag:D Jeg var fryktelig nervøs i dag, begynte å stortute da jeg kom inn på selveste uttaks-rommet. Barnmorskan og legen var veldig forståelsesfull, fikk et stryk på kinnet og flere godord...hehe.. Fikk heldigvis nok medisin til at det gikk ganske greit. Påfyll ble det også. Fikk ut 8 egg, måtte la 2 være igjen for de lå så vanskelig til. Vet ikke noe om kvaliteten, det ble ikke sagt noe om det. Nå er videre avtale at vi skal ringe til dem på mandagen, så blir det innsett tirsdag. Spennende, spennende!!! Hurra, er så glad uttaket er over, og, det var faktisk ikke så ille som jeg trudde:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå