Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, du må ikke snakke, tante brun :)

er helt nervevrak jeg også her jeg sitter...godt jeg har fått vival og noe paracet jeg skal ta en time før i morgen, ellers kjennes det ut som mannen må bære meg inn på benken...hahaha...

Krysser alt av fingre for at du får ut egg i morgen og at alt går som det skal!!! X Håper virkelig det :-) Husk, som regel går det jo bra!

Lykke til til deg og alle som skal til uttak :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lene80; ja det er akkurat det samme her, den samme eggstokken er det som har produsert mest. Merkelig.... Håper de får det til. Her på sykehuset sa de at den lå ganske nært huden. Høyt oppe og litt "ut", liksom.. Vel, jeg er ganske redd for mårradagen, gruer meg og er skikkelig distre i dag. Ikke helt meg selv, for å si det sånn. Men godt å høre at du "overlevde" disse to uttakene selv om situasjonen var som den var.

Krysser fingrene for full ned-doping;-) Narkose, ja takk:D

Vel, ser at vi er flere som skal til uttak i morgen, krysser fingrene for oss alle, at det går bra. Vi er så flink, atte:)

Skrevet

Hvor er det du hører til igjen, lene??

Har også fått vival og 3 paracet, men skal ta de en halvtime før...

Får satse på at de virker i tide! Jeg har jo operert så mye og er GODT vant med alle beroligende og smertestillende midler, tåler morfin som en svær mann = )

Satser på at jeg får nok, man skal hvertfall ikke ligge å ha vondt!

Vi får tenke på hverandre i morra da, lene, og huske på at vi er fler som gjør akkurat det samme... Når skal du inn??

Godt uttak, jeg krysser alt som er for oss = )

Skrevet

Pærebanan, tante brun og lene, vi skal visst til pers imorgen alle sammen:). Vi har også fådd 3paracet og vival. Mannen skal først til uttak på han, så jeg får eksta tid å grue meg på hehe..Også tåler jeg jo ikke paracet, så på meg blir det visst bare vival. Får satse på ekstra med morfin da..Men det bryr jeg meg egentli ikke om, dette skal gå bra! Selv om det såklart er litt nerver her da...

Ltkke til imorgen, håper vi alle får ute fine egg:)

Skrevet

Pærebanan, tante brun og lene, vi skal visst til pers imorgen alle sammen:). Vi har også fådd 3paracet og vival. Mannen skal først til uttak på han, så jeg får eksta tid å grue meg på hehe..Også tåler jeg jo ikke paracet, så på meg blir det visst bare vival. Får satse på ekstra med morfin da..Men det bryr jeg meg egentli ikke om, dette skal gå bra! Selv om det såklart er litt nerver her da...

Lykke til imorgen, håper vi alle får ute fine egg:)

Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd og fant 4 eggposer som var store nok. Uttak på mandag. Blir veldig spennede å se hvor mange egg de klarer å finne. Har hatt et veldig distansert forhold til dette forsøket, men nå begynner ting å synke inn kjenner jeg. Men glemte jo selvsagt å spørre om det er sånn at det er et egg pr eggpose eller er det fler?

Skrevet

Det er max ett egg i posen ja, spix...

Men det holder nok, skal du se = )

Skrevet

Hører til i tromsø :) er kansje vanlig praksis med vival og paracet på alle klinikker?

Set er som jordmora sa sist, det er som å være hos tannlegen, man vet det gjør vondt og at man må igjennom det men at det ikke er farlig :)

Pærebanan: hehe, ja overlevde fint og det gjør du også, blir å gå så fint :-)

Ja vi er veldig flinke jenter!!

Er forsåvidt litt bekymret for jeg har tykk slimhinne 17 mm!,huff håper ikke det ødelegger alt nå....noe skal det være...ikke for tynn og ikke for tykk...blææ..

Spix:er hovedsaklig et egg i en pose, noen kan være tom også...men har hørt om noen som har hatt 2 og faktisk 3 i en, får bli en bonus om man er så heldige å oppleve det :)

Skrevet

Var det jeg trodde. Får håpe gullegget er der inne. Hadde ikke forventninger om fler eggposer så er godt fornøyd :-)

Skrevet

Tante brun :)

skal inn kl 10.00, gleeeder meg til å få det overstått!!Må levere mannens prøve kl 08.30, så det blir litt dødtid å slå i hjel der til jeg skal inn.... Når skal du i ilden?

Ja, vi må tenke at vi er fler i morgen, og krysse fingrene for hverandre :-)

Skrevet

Ja, blir spennende imorgen:). Får oppdatere her etter uttak og hvordan det går med befruktingen lørdag:P. Masse lykke til alle sammen:)!

Skrevet

Hei

Da hopper jeg inn her.

Tok ut 11 egg på onsdag men bare 3 var befruktet. Så da blir det innset i morgen.

Blir spennende fremmover :)

Skrevet

Så spennende lure. Lykke til- håper spiren sitter:):)

Skrevet

Så spennende lure. Lykke til- håper spiren sitter:):)

Skrevet

Mmp!!?? :)

har du fått satt inn egg i dag? spent å høre hvordan det går med deg?

Gratulere med overstått uttak,lure :) blir spennende , vi må få høre oppdatering :)

Skrevet

Lykke til alle dere som skal i ilden imorgen....Dette går supert ja:)))

Idag ble jeg ruger jeg ....Hoiiii,,dette er spennende. Ble 1 på frys også.:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Nå har vi endelig kommet hjem :)

Det ble satt inn ett egg og så fikk jeg ett på frys :)

Selve innsettingen var jo nesten koselig :D Med musikk på, og småprat :) haha :)

Er litt småkvalm og stikking/vondt i magen fortsatt, jeg tålte absolutt ikke vival og morfin fra tirsdagen ;)

Kjempebra, Pia :) Tenker du er fornøyd nå, ja! :D

Lykke til i dagene fremover, snart vi er rugere (les: GRAVID!) alle sammen :):)

Skrevet

Hei, Nurket, og velkommen til oss :-)

Du er tøff, du, du står på, og går på igjen med krum hals. Høres ut som om UL gikk bra. Lykke til videre, kanskje det er denne gangen det slår til!

Skrevet

Hei, Tante Brun! Dette skal gå fint for dere imorgen! Høsten 2008 kom jeg til uttak og trodde jeg hadde tre follikler. Vi fikk ut tre modne egg og 4 umodne - det ble satt inn et av de som var modne og et som hadde vært umodent. Så ble jeg gravid med begge to!

Tenk positivt så godt du kan :-)

Skrevet

Sånn, nå er uttaket overstått, og jeg kan se frem til den nervepirrende telefonen imorgen tidlig. Det gikk helt greit, som forventet. Det er jo litt ekstra "skummelt" når det er en ny klinikk, men det går jo som oftest fint :-) Det var faktisk en litt enklere prosess, teknisk sett, idag (mindre vasking og mindre bruk av verktøy), og legen var en god håndverker.

Vi fikk ut seks egg. Det var litt mindre enn jeg hadde håpet på ut fra UL mandag, men er et helt OK antall. Uansett så kommer det jo an på hvor mange som blir befruktet og så hvor mange av de igjen som henger med enda en dag. Blir innsetting på lørdag.

Telefonen om befruktning kommer imorgen, rundt kl.9... Det er alltid spennende! Vi har altlid hatt en god del frafall fra befruktning og til innsetting - så jeg puster ikke lettet ut før det er egg satt inn igjen på lørdag..

Lykke til alle dere som skal til pers imorgen!

Skrevet

"Mindre bruk av verktøy"- hehehe,ser for meg legen sitte der med hammer og meisel! :)

Har du fått tlf din enda da, tro, MK73?? Fryktelig spent!

Lykke til, alle sammen!:)

Skrevet

MK73!!:)

nå er vi spent her...fikk du den tlf du ønsket?håper det......

selv har jeg time til ul kvart på to idag og er ganske spent på hvordan humøret er etter det besøket ja....

kanksje du starter på en ny tråd når du ser dette mk73?:)))

gruuusom lang blitt denne og no hehehe:)

Skrevet

Verping overstått, 8 egg!!! jippi :-)))

er så glaa, og det var bare fra den ene eggstokken, den andre var så vanskelig at de ikke fikk ut. men det var mer enn vi håpet på fra bare den. eggene var av fin kvalitet sa de og de synes det var en flott fangst!

Får tlf i morgen mellom 10-11 for å høre hvor mange som er befruktet.blir et nervepirrende døgn.

Får håpe soldatene gjør en strålende jobb nå!!!

Pia 76 og mmp, gratulere som rugere, så spennende :)

Ja, hvordan går det med deg mk73??? :-)

Skrevet

Ja da er jeg ruger av et perfekt 4 delt egg. Å er så heldig å ha fått 2 4-delte egg på frys i tilleg :)

Smiiiiiiler hehe

Krysser finger og tær for alle her inne :)

Skrevet

Nå er også vi hjemme igjen etter uttak i Porsgrunn!

Jeg er tydeligvis immun mor smertestillende og selv med dobbel dose gjorde det innmari vondt. Heldigvis varer det jo ikke så lenge, så etter et kvarter var alt bra igjen = )

Fikk ut to egg som jo var bedre enn frykta, så nå er det bare å vente på telefon i morra tidlig. Håper håper håper de klarer seg begge to!

Får satt inn begge om de blir greie nok nemlig, og hva er vel ikke bedre enn å få unna to ting på en gang?? = )

Godt å se at det gikk bra med dere andre også da!!

Vi får la være å holde pusten til i morra, men spente må det jo gå an å være... Mann min har skikkelig trua og planlegger allerede hva slags kjole jeg må ha på i et bryllup til sommer'n = )

Vi får ta en dag av gangen vel.....

God vent da, jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...