Gå til innhold

Noen som har det bedre enn oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det heter ikke Flesberg.

Jeg har bodd i sentrum store deler av voksenlivet. Man regner med ca 20 minutter til Flesland fra sentrum.

Man kjører ikke på motorveien straka vegen mellom disse to punktene.

Fartsgrensen varierer fra 50 til 80 km/t. Og så kan du slenge inn noen lyskryss og normal trafikk.

Du er åpenbart ikke kjent i området så det er kanskje bittelittegranne ute å anta at alle som har et realistisk syn på hvor lang tid det tar å forflytte seg i Bergen og omeng kjører 20 km/t under fartsgrensen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :) :) vel du vet, tungbiler er livet mitt, samt GATEBILER ( oh my good det er skummelt det)...eller ikke?

hehe.. ja vi kan godt risikere helvete på jord. jeg elsker å race med taxi sjåfører :D :D

jeg ska da klare 15 også. du vet jo hvor lang tid jeg bruker herfra til oslo..... det er 9,6 mil.....

bruker som regel 50-55 min.... huff a meg !!!!!

Skrevet

Jøss så lang vei dere har til alt. Her bruker vi bare 30 sekunder til alt det du nevnte!!

Skrevet

Så heldig du er! Men samtidig ikke om det er midt i byn.....

Skrevet

Ja, DET vet jeg!=)

Har ikke peiling på kilometer og tid. Jeg sitter jo bare på;-P

Men regner med at du er en av de dummeblonderacerbilidiotdamene som risikerer mine, dine, våres og alles barn i trafikken hver dag!!!!=D

Skrevet

klart jeg er den dummeblonderacerbilidiotdamen som alle er redd for...

kan jo ingenting om bil, eller motor eller trygghet i det hele tatt.... ooooi et autovern!!!

(hva er et autovern egentlig?)

nok om det, folk kan tro hva de vil. jeg risikerer ikke mitt barns liv, eller dine unger,eller noen andres....

men møt meg sinna,alene i bilen en natt....hoho...

neida..fra spøk til motorrus....

Jenter, den dagen dere krabber i høyrefeltet, skal jeg tenke på dere når jeg sitter trygt framme, alt klart, og på vei tilbake. skal blunke når jeg ser dere på veien :P

Skrevet

Nei takk!! En hissig liten deg alene i en trailer en mørk kveld er det SISTE jeg vil møte ute alene!!! hahaha.....

Nei, ikke blunk til bergensere.... De tror de blir sjekket opp, eller "så snur de seg vekk", for alle e make og alle e frekk!;-)

Skrevet

hehe, ja det er nok det siste du vil....

vel, æsj? tror de virkelig at de blir det? hehe...

har bare erfaring med deg, og deg blunker jeg på alltid....ellerno(?)

de snur seg jo ikke vekk,de blir jo sinna, og forbanna over at jeg faktisk kan kjøre......

Skrevet

I avstand fra huset vårt:

Barnehage:16 m

Mannens jobb: 7 m

Min jobb: 25 m

Byen: 40m

Idrettshall:23m

Kino: 37m

Svømmehall: 26m

Matbutikk: 11m

Hehe, i fantasien min :))))))))

Skrevet

Nei, det morsome er at ikke DU skjønner at JEG bruker 20min til flesland de gangene jeg er der... ;-) Men god underholdning, det er dib bra til!=)

Skrevet

Jepp, lille du kan være farlig!;-P

HAHA, tydelig den værste erfaringen du kunne få! Risikerer dine og mine og våres, og i tillegg så gidder jeg å LYVE om hvor lang tid jeg tar på doen for å drite og til flyplassen! hmmm, ikke bra!

Ja, det er jo en annen ting... Menmen. Skal ha undersøkelse neste gang på hva gjennomsnittstiden er på alt. Slik at det er 100% politisk korrekt! Siden alle andre har gjort det liksom.... OG i tillegg signerer med nick;-P hoho....

Skrevet

Ja, for alle de ærlige anonyme som ikke tørr skrive med nick engang.... DE har troverdighet de!!!Hadde vi alle bare vært like skinnheldige som dere! Da hadde vel verden vært perfekt;-)

Skrevet

Om jeg har det bedre enn dere vet jeg da ikke, men jeg vil like å tro det.

Litt reisevei til jobb har vi, men ungene har flott og kort skolevei.

Vi trenger bil for å komme oss i butikk og til kino men i tillegg har vi kun ett par minutter å gå til en herlig strand, marka og iderettsanlegg.

Vi bor i enebolig med utleiedel som nedbetaler det lille lånet vi har ettersom vi fikk tomten gratis av mine foreldre. Den ville hatt en pris på 3 mill.

Utsikten vår er upåklagelig, fantastisk å se utover fjorden og hagen er stor og trygg og vi tjener nok og har det fantastisk i sammen.

Vi savner kanskje en svømmehall som hadde vært mer åpen for alle, men jentene våre driver med den sporten de liker og de ber ikke om noe mer.

Jeg er lykkelig for at jeg ikke bor i noen storby men at jeg har muligheten til å oppsøke den i løpet av kort tid om jeg virkelig ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...