Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #101 Skrevet 25. januar 2010 Ser mitt navn her, men ikke mitt datters navn. Jeg liker ikke så godt Mona. Hadde en venninne som het det. Å hører jeg det navnet så tenker jeg på henne. Tror mange tenker på personer som man ikke liker med det navnet navnet Olga og Petra er heller ikke noe fint syns jeg.Liker heller ikke mitt navn noe særlig, men det er jo på lista her alt.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #102 Skrevet 25. januar 2010 Griselda Aud Jytte Doris Kjellaug Urd Britta Rut Bente Åse Ester Carina Marita
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #104 Skrevet 25. januar 2010 Jeg synes Anna er et av de fineste navnene i verden, enkelt, internasjonalt og feminint. Smaken er som baken... Jeg synes det er litt morsomt med doble navn som ikke passer sammen, som Bjørg-Sarah eller Birgit-Laila, men jeg kommer ikke på navn jeg synes er direkte stygge. Noe som også er verdt en latter er alternative stavemåter foreldre koker ihop selv for å være originale: Chatrine, Chaspar, Ronya, Iohanne, Janikke, Wanja, Kaya osv
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #105 Skrevet 25. januar 2010 Liker ikke Astrid Lindgren så godt, du da?
Lilleleen Skrevet 25. januar 2010 #106 Skrevet 25. januar 2010 Ser navnet på bikkja mi her (Doris) ;o) Jeg liker ikke navn som er sånn gutte jente blanding, f.eks. Alfhild, Bjørnhild osv. ( Ragnhild går greit) Ellers så ville jeg aldri kalt dattera mi for: *Tone *Britt *Olga *Helga *Petra *Vigdis *Hjørdis *Borgny *Bodil
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #107 Skrevet 25. januar 2010 Mange navn som er mindre fine i seg selv, men også mange jeg ikke liker pga assosiasjoner til folk.. Men de orker jeg ikke nevne.. Men et navn som virkelig bare er sørgelig i seg selv, som jeg har hørt ei jente fikk for litt siden er Grava! Det gir jo kun assosiasjoner til kirkegård, død, grav, ja osv... heldigvis hadde hun et navn til som hun kan bruke om hun vil når hun blir større... navnet skjemmer jo ingen, men.. jeg synes foreldre bør tenke seg LITT om før de velger så spesielle barnenavn..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #109 Skrevet 25. januar 2010 Utenlandske navn som klinger best på det opprinnlige språket.. Angelica, Savannha, Chanell, Catrin Rigmor.. Og noen personlige preferanser: Susanne, Irene, Monica, Berit og ikke minst Janicke..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #110 Skrevet 25. januar 2010 Styggeste jente navn jeg vet om må bli: Ninni Alexandra Ingebjørg Susanne Hermine Linn Rannveig Judith Linnèa (gjesp!) Tonje
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #111 Skrevet 25. januar 2010 Ler meg ihjel av hun som kjenner ei som heter Drita! hahhaa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #112 Skrevet 25. januar 2010 er glad for at smaken er som baken!!! henger meg på tråden og må si at jeg ikke er særlig fan av disse navnene,men synes ikke de er stygge.det er å ta litt hardt i mener nå jeg. dessuten så skjønner jeg ikke folk som ikke kan ha navn fordi de assosierer det med fæle folk..herregud... voks opp! borgny valborg erna leni
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #114 Skrevet 25. januar 2010 LILLIAN, LILLIAN, LILLIAN LILLIAN! Hehe, haaater det navnet, MEN nå skal det sies at jeg er påvirket av et ufordragelig manipulerende kvinnemenneske, som holdt på med ektemannen min, og fikk barn med han. Samt at hun har 4 andre barn med 3 andre menn! HUFF! E
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #115 Skrevet 25. januar 2010 Jess! Ingen som har nevnt mitt Så da er Hanne et levelig navn
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #116 Skrevet 25. januar 2010 Nathalie Emma Victoria Lean(n)a sarah Emilie Amalie Isabelle Thea Adriana Susanne Linnea Mia Dritt lei alle diss sukkersøte navnene. Og hvorfor ha så dårlig fantasi?
Mortilbarn Skrevet 25. januar 2010 #117 Skrevet 25. januar 2010 At du er lei av dem betyr vel ikke at de er stygge..? Jeg for min del synes Drita, Troang Bits (trang bitch) og alle navn som minner om noe annet fælt noe er stygge.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #118 Skrevet 25. januar 2010 Av vanlige navn syns jeg: Laila Jeanett Evy Inger ikke er så fine.. Ellers er vel navn som: Doris Kjell(h?)aug o.l Inga Unni ikke så himla fine! :-/
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #119 Skrevet 25. januar 2010 Hva fanken er galt med Linn da? Søte jenter som heter det (beste venninna mi) Jeg liker ikke Marita Nina Marikken Silje Tonje Inger Lise Hjørdis Lena
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #120 Skrevet 25. januar 2010 Gunnlaug, Aslaug, Rønnaug, Kjellaug, navn som slutter aug, er ikke navn jeg kunne vurdert.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #121 Skrevet 25. januar 2010 Må si jeg funderer litt på gjennomsnittsalderen her men... Jeg tenker som så at folk kanskje ikke liker et navn fordi de assosierer det med noen de kjenner og derfor kaller navnet stygt. Eller at de synes navnet er kjedelig.... (trukket fra å ha lest ordet "gjesp" bak mange av navna) Jeg synes vel noen her inne strengt tatt tar litt hardt i med å gjenntagende ganger skrive "hater" med store bokstaver? Er flere navn jeg synes er mindre pene og jeg har selv 2 navn og mange har kommentert at det ene navnet mitt er stygt (uten å vite at jeg heter det)-javel det er greit. Ikke alle kan like samme navn-derav mangfoldet. Men jeg tror aldri jeg har reagert på å hilse på ei som heter Annbjørg, Berglijot, Savannah, osv. Navnet skjemmer ingen. Selv har jeg Åse som et av mine navn, og jeg er fullstendig klar over at mange ikke liker det navnet. Meg selv inkludert! Men mamma ønsket så å oppkalle meg etter ei gammel dame som mamma var så glad i. Min mamma døde så tidlig fra meg og demed har navnet; Åse; fått en ny betyning for meg. Det er blandt annet noe jeg har igjen fra min mamma... Det er fortsatt ikke ekstremt fint i det hele tatt, men det har en historie bak seg. Og det ligger vel en slags historie bak alle sine navn? DET gjør dem vakre!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #124 Skrevet 25. januar 2010 Så bra at vi har ulik smak, ellers kunne det blitt veldig kjedelig og mye forvirring.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #125 Skrevet 25. januar 2010 Er ikke glad i sukkerspinn á la Melissa, Michelle, Vanessa, Marielle, Celine, Belinda, Pamela osv. I oppveksten synes jeg et av mine egne navn, Anne, var så gresselig kjedelig at jeg ville kutte det ut. Er over det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå