Gå til innhold

Styggeste jentenavnet dere vet av?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Petra! Ingen over ingen ved siden! :)

Skrevet

Stygt og stygt, men jeg ville aldri ha kalt datteren min Olga.

Skrevet

Her ser jeg mitt navn var nevnt ja..:(

Skrevet

Hæh, er Linn stygt? Har alltid vært fornøyd med å hete det jeg, er det ennå også:)

Skrevet

Her ser jeg navnet til søstra mi ja, og hadde dere hørt mitt navn så hadde nok også det havna på denne lista fort :D

Jeg har igrunn aldri likt navnet mitt, men det er jo meg og jeg kunne ikke bytta heller!

Gunda, Gudrun og Olga kommer ikke barna mine til å hete hvis jeg får jenter.

Skrevet

bergliot.(er det sånn det skrives?)

Skrevet

Ha,ha,..- kanskje ikke så veldig snilt å " disse " navn på denne måten, med siden vi er i gang så må jeg tilstå at LEIKNY er et navn jeg ikke finner veldig pent.

Skrevet

Enig i Linda, Monika og Laila.

Legg gjerne til klisse engelske navn som Melissa, Vanessa etc.

Anita

Rita

Kan vel si at Anita, Rita, Linda var 70-talls harrynavn.

Mens Melissa, Alissa, Vanessa og Cassandra er dagens harrynavn.

Skrevet

Tror mange synes et navn er stygt fordi de forbinder det med en person de ikke liker, og da er det jo ikke navnet i seg selv de ikke liker?!

Dere kan da ikke mene at vanlige navn som Linda, Linn, Marianne, Karina, Anna, Astrid osv er det styggeste dere noengang har hørt?? Da har dere ikke hørt mye:)

Skrevet

ingen som hater mitt navn.. i allefall ennå.. hehe en jeg av personlig grunner liker ikke liv og lillian.... av veeeeeeldi gode grunner.. haha

jeg kunne skrevet et annet navn, som rett og slett bare er stygt.. men tror hun er her inne, hun som har ei datter med det navnet... så.. lar være å skrive det.. får bli min lille hemmelighet..

Skrevet

Linn er et vakkert navn, synes jeg! Men det er vel fordi jeg har gode assosiasjoner med jenter som heter det. :)

Drita synes jeg er forferdelig! Det er et utenlandsk navn (husker ikke hvilket land) og betyr "lys", så er sikkert vakkert nok på sitt språk. Men på norsk blir det helt håpløst...

Skrevet

Hva er vitsen? Sikker på dere som svarer har verdens styggeste navn! Fy!

Skrevet

Perle!

"Lille perla mi,dussenussepusse"

Skrevet

Savannah!

Tenk at noen for alvor velger å kalle ungen sin for det, grøss...

Skrevet

Marina

Olga

Chantelle

Marielle

Michelle

Eldrid

Bianca

Skrevet

Er ikke Storm et guttenavn? Er det noen som heter dette i virkeligheten?

Skrevet

Jeg vil ikke henge ut noen navn som stygge...

Nå har jeg funnet mange av navnene jeg liker på lista, inkludert navnet på min egen datter.

Tar meg ikke nær av det i det hele tatt. Lista her er jo lang som et vondt år, så hadde man ikke kunne velge et navn som andre ikke liker så hadde valget blitt uhyre vanskelig!! Smaken er som baken :-)

Skrevet

Asta

Borgny

Magnhild

Margrethe

Margit

Beate

Alise

Britt

Bente

Elida

Idun

Else

Gro

osv... osv... osv..

Mange navn jeg ikke liker, men det er kun til mine egne barn. Om andre vil kalle barna sine dette, er det helt opp til de og sikkert flotte navn til deres barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...