Gå til innhold

Styggeste jentenavnet dere vet av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi... Når du spør så... Jeg har ikke et navn, men en gruppe navn som gir meg frysninger på ryggen. Eksempler på disse:

Michelle

Marielle

Chanelle osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men i alle dager, var ikke klar over at så mange synes navnet mitt er så forferdelig stygt :-) Jeg heter Linda, og har alltid tenkt at det er et helt vanlig 70-talls navn. Kjenner en drøss med Lindaer som også er født på 70-tallet, så det var jo pop en gang i tiden. Vel, jeg mister ikke nattesøvnen av den grunn.

Jentenavn jeg misliker:

Celine

Alexandr(i)a

Michelle

Cindy

Og slike dallete jålenavn.

Skrevet

ånei nå griner jeg. . . Haha

Skrevet

Linda lyser det tidlig åttitall av, jeg synes ikke det er et spesielt pent, men ville vel ikke valgt det styggeste jentenavnet heller:)

Skrevet

Iben

Det høres ikke feminint ut til meg i det hele tatt.

Skrevet

Haha, foreldrene mine har tydliigvis dårlig smak siden navnene på barna deres er nevnt her, inludert mitt såklart.

Jeg er den yngste jeg noen gang har hørt om med mitt navn, så ser ut som navnet mitt dør ut med meg:)

Skrevet

Blir folk faktisk snurt her, siden EN og annen person i denne store verden syns at navnet deres er stygt??? Personen som skrev lenger oppe her at alle som skrev på denne tråden sikkert hadde verdens styggeste navn, MÅ jo ha lest sitt eget navn her og ble drit fornærma!

Mitt navn er også her, men jeg kjente ikke at det stakk engang. JEG syns mitt navn er fint, og tusen andre jeg kjenner har også kommenter det, så hvorfor bry seg om EN random person ikke liker det?:-O

Hjelpe meg så hårsår folk er....

Skrevet

Jeg er vel hårsår jeg d. For må innrømme at det stikker litt når jeg ser her at et er så mange som misliker Maiken. Den skjønne lille veslejenta mi heter det. Synes hun er nydelig og litt uskyldig rampete og at navnet passer henne.

Skrevet

Joda ser den når det kommer til barna våre, men de fleste som har skrevet her sier at DERES navn er på listen.

Og mestparten av de navnene som er skrevet på denne tråden er navn som assosieres med en ekkel person vedkommende ikke liker.

Linn og Linnea er jo ikke stygge navn, kjedelige kanskje, men ikke stygge som Øllegaard, Dagny og Olga liksom...

Skrevet

Tror ikke sååå mange misliker Maiken. Syns det er veldig fint.

Jeanette, Desire, Michelle etc er de jeg ikke liker.

Skrevet

Her var det nevt mange nydelige navn!

Skrevet

Veldig mange fine navn her.

Fins det egentlig stygge navn?

Skrevet

Av vanlige, populære navn, sliter jeg med

Vilde (forsøk å si vilde fort flere ganger etter hverandre - vildevildevildevildevilde - høres ut som (vil)DEVIL- DEVIL-DEVIL-(de)

Tuva - fordi i min dialekt er tuva det samme som ei vaskefille. eks: "Oppvasktuva/golvtuva".

Skrevet

Bertine

Maiken

Olga

Wenche

Veronika

Cassandra

Natascha

Alt med Bjørg og som ender med Gunn.

Wanda.

Katja. Kunne likesågodt vært katta :)

Skrevet

Hm..

Syns det kommer opp mange fine navn her jeg da..

Maiken er nevnt flere ganger, Linda også syns de er fine jeg da.

Enda ingen som har nevnt navnet til datteren min:-)

Skrevet

GERD!! Det må være det mest trauste jentenavnet som finnes!

Maiken liker jeg:)

Skrevet

Magdalena!!!!!

Fatter ikke at noen kan kalle ungen sin det!

Skrevet

Linh er vel det desidert styggeste navnet jeg vet om

Skrevet

Gerd liker ikke jeg heller :/

Eller Herlaug, Hildur, Svanlaug, Borghild

(+laug navn generelt)

Skrevet

mariamagdalena. herlaugberlaug,hildurpildur,hønepøne

Skrevet

Giske er ikke noe jentenavn. Det er et etternavn og et stedsnavn. Gisken derimot...

Skrevet

22.58. Drita betyr lys ja. Å det er Albansk.

Drita = jente

Dritoni = gutt

Søstra til mannen min heter Drita. Hehehe Kommer fra Kosovo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...