Gå til innhold

har dere funnet navn eller mulige dere tenker på?


pagoda m/ny spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har ikke spikret navnet i stein ennå, men det heller mot Alma på vår lille jente :)

vi er nok sikkre i vår sak når vi får sett henne :) ikke lenge i gjenn nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke kjønn, så må finne både gutte- og jentenavn! Blir nok enten Selma eller Lina. Guttenavn er vanskeligere.. mulig Jesper eller Jonas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestemt meg for at hvis det ble en gutt skulle den hete Lucas, men nå blir det en jente og vi har tenkt mye på at hun skal hete Linnea... er det noen som har forslag til mellomnavn som passer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns det er vanskeleg finne navn. Blir verre og verre for kvar gong. Ventar nummer fire no (gutt nr 3) så byrjer gå tom for forslag. i tilegg skal det passe til søskena sine navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var enige så kom sjokket det var gutt og ikke jente, så gikk fra linea viktoria til geir martin;) men enige ble vi da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Pagoda.

Jeg sliter med samme hormonene;) Og synes mye og ingenting er dumt og leit. sånn var det ikke i svangerskap nummer en.

Synes det var skikkelig dumt at "vennene" dine har tatt det navnet du ønsket mest på din datter. Synes def ikke at dama har førsterett på navnet tross en fødsel før deg. Håper du finner et nytt navn som ligger ditt hjerte like nært. Jeg slenger med noe forslag bare for moro skyld. Maren, Lana, Nicoline, Juliane, Christel, Kristiane. kanskje faller de i smak, kanskje ikke. Verdt ett forsøk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lot ansvaret med navn gå til pappaen, det er 1. gutt her, og da hadde jeg ikke noen forslag. Jentenavn er ikke noe problem.

 

Enn så lenge heter nurket vårt Sindre, så får vi se når han blir født, om det er en Sindre, eller om vi må revurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...