Gå til innhold

Nå har jeg sendt mail til nrk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm.. litt spent hva i denne reaksjonsmåten som for deg til å tro at det er en ung mor? Tror like lett en middels og en eldre mor kunne ha reagert likt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo! for noen svar, dere kan gjerne synes at fantorangen ikke er så ille, at dere ikke er enig er jo helt ok, med se hvordan mange av dere skriver da, ler av henne, minner om mobbing.

Å si ting om at det er på tide at sønenn hennes slutter å bruke bleie, dere vet jo INGENTING om hvorfor han gjør det! Finnes mange grunner til det.

Herregud for en måte der svarer henne på.

Skrevet

kanskje på tide med pottetrening.. siden din sønn, nå forstår/kjenner at han bæsjer i bleien.

Skrevet

Håper du betaler lisens da, hvis ikke har du vel akkurat tipset dem om en ny lisensbetaler ;)

Skrevet

Blir bare irritert over kjerringer som skal blande seg i pottetrening på andres barn jeg, ettersom jeg leste nedover tråden her..

Om ungen er 3år eller 1år er det uansett opp til foreldre når, hvordan ++ man slutter med bleien.

Forøvrig synes jeg Jul i Svingen er no dritt, og er såå glad for at vi har flyttet inn i et nytt hus. For her har vi ikke tv før over jul, så vi slipper den fordømte barne-tv`n :o)

Skrevet

Hva faen er meningen med å gjennta noe som er sagt allerede 40 ganger..?? Kan ikke dere telle hvor mange som har sagt "tuller du, eller?" før dere? Må liksom bare lage kvalme..

Fantorangen er ikke en blanding av elefant å orangutang, den er en orange elefant.. derfor (ele)fantorangen.. Halloooo?!???

Det er myyyyye syyyyyykt barne tv nå synes jeg i forhold til da jeg var liten, men tidene endrer seg. Da mamma var liten var jo pompel å pilt det store, og er ikke de skremmende, så vet ikke jeg!! :P

Min datter begynte å gråte da hun så drømmehagen. De bråkte med noe slags instrumenter, og hun ble kjemperedd!! Jeg synes hoppsi deisi, hinkel pinkel og ellers psycho pycho bare kan gå å legge seg.. Teletubbie wannabee, de er jo latterlige!! Men jeg velger bare noe annet å se på da.. Synes playhouse disney for de mellom 2 og 5 er supert, bare synd vi kun har vanlig disney, og alt de sender der e hannah montana.. Ikke noe for en liten en på snart 2 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...