CMH Skrevet 15. desember 2009 #26 Skrevet 15. desember 2009 Hehe seriøst? Jaja. Han glemmer det nok fort :-)
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #27 Skrevet 15. desember 2009 Dette MÅ seriøst være et tulleinnlegg... *rister oppgitt på hodet*
erteposen + 4 Skrevet 15. desember 2009 #28 Skrevet 15. desember 2009 Jeg tror din sønn lærer unoter helt andre steder enn fra barnetv, og det minner mer om de som ville forby tegneserier og popmusikk. Men jøss, du lager jo underholdning for julebordkomiteen til NrkSuper som leser opp morsomme mailer.
xxxJulianexxx Skrevet 15. desember 2009 #29 Skrevet 15. desember 2009 Hahaha:o) Ung mor eller? Livet er hardt og brutalt skjønner du.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. desember 2009 #30 Skrevet 15. desember 2009 Han går ikke i bhg forstår jeg. Du kan glede deg til hva de lærer av 5. klassingene når de begynner i 1.:-)
YoMomma Skrevet 15. desember 2009 #32 Skrevet 15. desember 2009 Var da voldsomt til mobbing her inne i dag da! Syns dette er unødvendig, folkens. Du har selvfølgelig all rett til å si fra hvis det er noe du reagerer på, charley, selv om det ikke er så mange andre som gjør det. Regner med du er med på å finansiere statskanalen du også. *Støtte og kjærleik*
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. desember 2009 #33 Skrevet 15. desember 2009 Jeg synes det er flott at noen sender mail når de reagerer på noe...er som du sier YoMomma, vi er faktisk med på å betale lønna til dem som jobber i NRK! Selv synes jeg Jul i Svingen er helt forferdelig! Ille at det skal bli så normalisert å slå, kjefte, kalle hverandre stygge ting osv osv.... Nå har jeg riktignok kun sett 2 episoder, men er så sjokkert at det blir ikke mer Jul i Svingen her i gården....
Hufsla Skrevet 15. desember 2009 #34 Skrevet 15. desember 2009 ærlig talt, er det ingen som reagerer på at hun kaller Fantorangen for elefant!?! Han er da tross alt en blanding av elefant og orangutang! Neida, jeg syns også der er mye som er på kanten og helst litt over på barne-tv. Jeg liker godt jul i svingen, men skulle så gjerne ønske at de sendte den gylne hale en gang til...
solstråle69 Skrevet 15. desember 2009 #35 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er så glad for at vår TV har noe som heter "AV-knapp". :-) Og at vi har andre ting å drive med hvis programmene ikke passer oss. :-)
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #36 Skrevet 15. desember 2009 Hehe... kommer med andre ord til å bli en del mailer til diverse tv-kanaler gjennom årenes løp da....
frinella Skrevet 15. desember 2009 #37 Skrevet 15. desember 2009 Nå tuller du? Så mye som man kan klage på og så klager du på ham? Nei da bør du ser med på barnetv? Det er faktisk mye andre ting jeg kan tenke meg å reagere på på barnetv som går klokken 18 og jeg skulle ha reagert på noe. Mye rare forbilder og ordbruk fra barnetv vertene om du spør meg
Glad_mor_85 Skrevet 15. desember 2009 #38 Skrevet 15. desember 2009 Barna i barnehagen sier mye slemmere ting enn Fantorangen. Synes ikke noe om alt som går selv og alt som blir sagt, men gutta får se på fordet.
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #39 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er faktisk litt enig med deg, jeg. Synes Fantorangen er skikkelig ufyselig. Mobber jo stakkars Eddie støtt. Er ikke bare bæsj i bleien det går i, men hele fremtoningen hans er jo bare ekkel. Gjør meg ingenting om han blir fjernet gitt.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. desember 2009 #41 Skrevet 15. desember 2009 Hahahahhahahahhahaa Best å ikke la ungen din se tv i det hele tatt For tenk om han ser Emil når han blir eldre.De gjør mye stygt i Jul i Svingen og som andre sier, og Playhouse Disney er ikke bare-bare det heller!!!!!!!!
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 15. desember 2009 #42 Skrevet 15. desember 2009 Syns nå ikke det er det verste... Er en eller annen barneprogramkanal (husker ikke hvilken, har den ikke lenger) der det baaaare er banning og slossing og skyting. Syns det blir litt verre enn fantorangen som sier litt teite ting. Men enig i at han er irriterende, da...
-Lane- Skrevet 15. desember 2009 #43 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er helt enig med deg! Mange her har svart deg på en frekk måte. Jeg har ei på 4 og ei på 2 og 4 åringen min blir redd av Jul i svingen, så det ser vi ikke på lenger. Jeg har sett det selv og synes ikke det er god underholdning i det hele tatt.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 15. desember 2009 #44 Skrevet 15. desember 2009 Vi har helt klart ulike grenser.. Men jeg tenker det kommer til å bli fryktelig travelt for deg om du skal beskytte din sønn mot alt mulig slikt opp gjennom årene...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. desember 2009 #45 Skrevet 15. desember 2009 Synes noen av dere er så søte! Og blåste, men naiviteten er sjarmerende.
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #46 Skrevet 15. desember 2009 "Det DU trenger er en potte" sa Dronningen. "DET DU TRENGER ER EN POTTE" sa Dronningen til lille Prinsesse. Blablabla, story goes on og slutter som følger; "Så ble potta hentet, så fort det var mulig, bare bitte litt for sent" Og bildet viser ei lita jente som har tissa utover hele gulvet (slottstaket) Såt må du for all del styre unna, galt galt galt å tisse på gulvet!
anneli84 Skrevet 15. desember 2009 #47 Skrevet 15. desember 2009 tåpelig å henge seg opp i syns nå jeg men... bæsj i bleien er ikke noe galt i mine øyne.
Glad_mor_85 Skrevet 15. desember 2009 #48 Skrevet 15. desember 2009 Så en hadde skrevet at dette må være en ung mor som laget innlegget, men høres mer ut som en eldre morsynes jeg. Unge er mer og mer tøffe og tåler da sånne ting eller??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. desember 2009 #49 Skrevet 15. desember 2009 Som en av de eldste røyene her inne bestrider jeg din påstand. Eldre mødre er bedre konservert. Vi har sett alt og lar oss slettes ikke sjokkere som den yngre garden mødre gjør.
Lollinondodda Skrevet 15. desember 2009 #50 Skrevet 15. desember 2009 Da har du ikke hørt på Pling plong da,hehe det er jo bare moro:) Er også med fantorangen..og han gutten/unge mannen:) synger om Obama som har slektinger i afrika,og det har også han..og den sangen med "du må spise kjøttkaker,du må spise bæsj",et eller annet,husker ikke helt..Sjokoladekakesangen tror jeg den heter? Men det er jo bare moro da,alle barn går jo gjennom tiss,bæsj,promp tiden:) Her i huset går vi rundt å synger om kjøttkaker og bæsj ja,og har det så moro,hihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå