Gjest thricane Skrevet 12. desember 2009 #51 Skrevet 12. desember 2009 holder med samboeren din. kan jo ikke gå å nekte broren hans å ta med venner hjem pga det er av motsatte kjønn. tror aldri jeg har vært på et enkjønnet nachspiel hvis ikke det i utgangspunktet har vært en jentekveld.
*Minnie Mus* Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #52 Skrevet 12. desember 2009 Først må jeg bare si at dette ikke er noe jeg grubler over i det uendelige asså. Jeg tok bare opp en problemstilling som kan skje en gang... Det er ikke snakk om å nekte broren å ta med seg hunkjønn hjem asså. Hadde det vært 3-4 gutter og noen jenter som de kjente fra før av, er det helt ok. Det som er ille for meg er å skulle ta med seg to stk billige jenter hjem, venninner eller ikke venninner... Ser ikke poenget og min mening er at det er respektløst.. Ser at mange andre har en annen mening enn meg om det og det er helt ok. Jeg har bare ikke lyst til å være en av de jentene som sitter hjemme mens samboeren min er på nachspiel med sin bror og to andre jenter... Hadde ikke klart det rett og slett..
Tante Gustava Skrevet 12. desember 2009 #53 Skrevet 12. desember 2009 Her er jeg klart enig med samboeren din. Hvis du ikke har noen grunn til å mistenke utroskap så ser jeg ingen grunn til hvorfor han ikke kan være på et nachspiel sammen med jenter. Ser ikke at det er mangel for respekt for deg.
SusyQ Skrevet 12. desember 2009 #55 Skrevet 12. desember 2009 Enig med samboeren din. Kan da ikke være forbudt å være i samme hus som folk av det annet kjønn selv om man er i forhold? Utroskap er ikke lov, men der må man stole på partneren. Jeg hadde ikke tenkt to ganger på å overnatte hos venninnen min selv om hun hadde nachspiel med gutter. Jeg digger jo mannen min (og som småbanrsmor hadde jeg sikkert sovnet midnatt lell;-) )
Mamma´n til lillemor Skrevet 12. desember 2009 #56 Skrevet 12. desember 2009 Jeg hadde sikkert ikke syntes det var stas. Men som deg så stoler jeg på at mannen min ikke vil være utro, og da ville jeg heller ikke lagt meg oppi det. Så hvis du som du skriver er 100 % sikker på at han ikke finner på noe tull, så er det jo ikke noe problem vel? For det er vel av den grunn man ikke vil like det? Tror ikke man bør diskutere "tenk hvis...." så altfor mye, jeg.
mer enn bare mor Skrevet 12. desember 2009 #58 Skrevet 12. desember 2009 hadde fint kunne latt samboeren min gå på nachspiel i den settingen du beskriver. tror det er viktig å vise tillit til dem man elsker, også sammen med det motsatte kjønn. man er ikke nødvendigvis interessert i noe mer, annet enn en hyggelig prat. sette jeg det på hodet så hadde jeg sett rart på samboer hvis han hadde hatt noe i mot at jeg skulle på nachspiel med guttevenner/bekjente.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 12. desember 2009 #59 Skrevet 12. desember 2009 enig med HI!! Ser virkelig ikke vitsen med å ta med kvinnfolk hjem på den måten...?? hva for? prate mer intimt?da hadde jeg heller skjønt hvis d var en gruppe mennesker liksom... afterparty! men ikke en slags dobbeldate!! nope, jeg hadde bedt typn min om å ta inn på hotel!hahaha...=) sikkelig psyko!! men jeg hadde ALDRI selv blitt med søstra mi ut så blitt med henne og to fyrer hjem til henne?? hva søren, jeg er mer voksen enn d.. d hadde aldri tyen godtatt heller(og han finnes ikke sjalu..) må nevnes at jeg ikke har den type søster eller venniner. vi drasser ikke med oss menn hjem lenger,... vi drar hjem for og sove! og hva er poenget til broren da? har han lyst på et knull? når broren skal ligge over??? snålt!! skjønner virkelig ikke at han må ha med damer hjem når man har besøk av andre.. blir ikke god på denne jeg da=)=)
Gjest Mylian med twins Skrevet 12. desember 2009 #60 Skrevet 12. desember 2009 Jeg forstår deg faktisk jeg HI.
RødRev Skrevet 12. desember 2009 #62 Skrevet 12. desember 2009 Du må være litt obs på at dersom samboeren din føler seg veldig mistenkeliggjort, så øker sjansen for at han faktisk gjør noe. Hvis han må leve med anklagen, hvorfor ikke da også fordelen? Når det er sagt, tillit er utrolig viktig i et forhold. Jeg stoler 100 % på mannen min, ja jeg gjør det. Ikke fordi at jeg er så utrolig deilig og perfekt, men fordi han er en mann av bunnsolid karakter. Han drikker seg aldri dritings, og setter seg ikke i situasjoner der noe slikt kunne skjedd. Jeg mener at samboeren din har rett, men jeg hadde nok kjent sjalusien stikke i meg, jeg også. Litt ubehagelig å tenke for seg scenarioet, men på den annen side synes jeg det bare er koselig at mannen feks ser at andre er tiltrekkende. Det betyr jo bare at han fremdeles er en MANN som jeg ikke har temmet fullstendig
Loglady Skrevet 12. desember 2009 #63 Skrevet 12. desember 2009 Dette blir litt som den gangen en mann stakk ned en annen mann på trikken med rambokniv, og SVs fantastiske løsningsforslag var å forby rambokniver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå