Gå til innhold

Diskuterte med samboeren min her.. hvem mener dere har rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stoler på at samboeren min ikke kommer til å være utro mot meg. Samtidig når det er sagt vet jeg jo at man aldri har en 100% sikkerhet for dette, derfor mener jeg at det er ikke noe vits i å skulle ta med seg damer hjem...

Grunnen til at jeg ikke tror han kommer til å være utro er fordi han:

1)er sjenert overfor damer

2)jeg er første dama han noen gang har hatt og han sier at jeg er den store kjærligheten osv

3) Det er ikke mangel på sex her i huset

4) han har aldri hatt draget på¨damene av en eller annen grunn...

5) han synes utroskap er forferdelige greier og ville ikke ødelagt et forhold med ei han elsker for ei natt med ei dame...

6)vi har det kjempebra sammen

Han er jo selvf i stand til å være utro han som alle andre, men kunne fint satt en mill på at det ikke kommer til å skje. Gidder ikke legge ut her hvorfor. Det blir altfor langtekkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Du er sjalu

2. Du krisemaximerer noe helt utrolig ved å se for deg en situasjon som sikkert ikke skjer engang...

3. Du stoler ikke på samboeren din, for da hadde ikke dette vært noe tema

4. Du må jobbe med ditt eget hode..

5. Samboeren din har rett..

Skrevet

Hahaha den var god! Nå synes jeg det er utrolig bra at ikke alle tar mitt parti bare fordi jeg er "kjerring" og jeg er glad for at jeg ikke har fått hundre meldinger hvor det står at "han er sikkert utro" og "kast han ut" osv da... Men psykopatisk er jeg nok langt i fra å være hehe.:-)

Skrevet

Må nok si meg enig med din samboer.

Skrevet

Nei det var ikke DET Frokostquiz, eller var det Erteposen kanskje (?) skreiv, men at; Hvis det hadde vært omvendt, en dame her som forteller om sin samboer / mann som ble sur og sint fordi hun og søstra fortsatte festen med to kamerater av søstra, hadde svarene her bestått av "Han er psykopat! Kast ham ut! Kontrollfreak!"

Som når noen her inne mener at det er helt ok at en kvinne slår en mann, men noe helt annet andre veien.

Skrevet

Det er jo litt rart at vi damer har lov til å bli sjalu, men mannfolka får så det svir om de prøver å kontrollere en situasjon. Jeg mener at en partners sjalusi, ubegrunnet som du skriver, ikke bør påvirke handlingene eller friheten til partneren. Du skrev venninner av broren, som er noe helt annet enn to "nek" fra byen som de plukker opp i taxikøen - men prinsippet er fortsatt det samme. Jeg hadde "lidd" i stillhet om jeg kjente på denne typen følelser. En trofast og flott mann som du beskriver fortjener ikke peset.

Skrevet

1) Så

2) hva

3) er

4) poenget

5) med

6) all

7) denne

8) spekuleringen

9) siden alt er helt perfekt og ingenting kommer til å skje?!

Skrevet

Vi snakket både om å ta med seg to damer de ble kjent med på byen og to damer som broren kjenner fra før av.

De to damene det var snakk om er "ida" og "eli". Ida har et rykte på seg for å være lett på tråden, noe jeg har sett at hun er. Hun har ligget med halve byen og også broren til sambo flere ganger. Eli er venninna hennes som jeg ikke kjenner. De er jo venninner av broren til sambo. Som jeg nevnte tidligere kjenner han stort sett hele byen, broren til sambo altså.

Skrevet

Disse to venninnene er nek. Vi snakket jo om damer generelt med jeg brukte disse to damene som eksempel. Ville ikke like om sambo og broren hans tok med seg dem hjem...

Ikke fordi jeg tror han ville gjort noe, men ser liksom ikke helt poenget med å skulle dra med seg to damer hjem sånn...

Skrevet

Enig med samboeren din..

Tror egentlig kanskje litt langt inne at du egentlig er litt redd for at han skal være utro........siden du har poengtert det så mange ganger..

Skrevet

hehe jeg mener at man må få lov til å diskutere ting og føle litt på hverandres grenser jeg da..

Først og fremst så nekter jeg ikke samboeren min noen ting jeg asså. Jeg har sagt i fra til han at hvis det skulle skje at han hadde tatt med seg damer hjem sånn, så hadde jeg blitt veldig såret og lei meg.

Sjalu er jeg helt klart og jeg er også flink til å se for meg mulige situasjoner som kan oppstå.

Skrevet

Signerer Erterposen og (S)Tinkerbelle her

Slapp litt av

Skrevet

He he jeg er nok ikke en av dem som skriver kast han ut eller lignende når noen legger ut sånne innlegg.

Er det virkelig så vanlig å bli med noen hjem sånn? Jeg har aldri vært med noen hjem på nachspiel mens jeg har vært i et forhold, så mulig jeg er uvitende...

Skrevet

Enig med han... ser ikke problemet.

Jeg har veldig mange manne-venner, og om jeg hadde hatt en mann som hadde blitt sjalu for det så hadde det vært et problem.

Skrevet

Selvfølgelig er jeg innerst inne redd for at det kan skje..

Jeg har opplevd utroskap før og det er ikke moro. Samtidig har jeg også stått på andre siden og vet hvor "lett" det kan være når fristelsene er der...

Meeen... når det er sagt, så tror jeg ikke at det kommer tilå skje.. Jeg vet at han ikke kommer til å gjøre noe galt, men det er liksom hele greia... Jeg synes virkelig det er mangel på respekt... Skjønner at enkelte her inne synes det er helt feil og tydeligvis mener mange at jeg sikkert er psykopat osv...

Godt vi er forskjellige.

Og må igjen bare få dratt frem at jeg har ikke nektet han noe som helst, bare poengtert at jeg hadde blitt såret hvis han hadde gjort det...

Noen blir lei seg hvis de ikke får blomster til bursdagen sin, jeg er vel ikke helt koko fordi om jeg hadde blitt lei meg hvis han hadde blitt med noen hjem ?

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Herregud du er vel ingen psykopat eller gal fordi du er litt sjalu?

De fleste jeg kjenner, meg selv (og sikkert mange av de som ikke vil innrømme det!), hadde tenkt akkurat likt deg...

Jeg mener at du ikke kan styre hvem broren har med seg på nachspiel..men at din samboer skal delta på dette nachspiele er noe annet..ikke at det vil skje noe, men det vanligste er vel å gå å legge seg, det hadde samboeren gjort og jeg også...nacspiel er for single...det mener jeg!!!

Skrevet

Tror ikke noen her mener at du er psykopat, men at det kanskje ikke er så bra for deg å se for deg mulige situasjoner som kan se hvis om og om ..

Jeg vil si at det er forskjell på disse to situasjonene:

-Jeg drar hjem til Norge og sover en natt hos søstra mi etter en kveld på byen. På byen møter vi to av hennes kamerater og de blir med oss hjem en stund for å fortsette praten.

-Jeg og søstra mi plukker ut hver vår fremmede mann for å ta dem med hjem til oss på natta.

Skrevet

Hadde dette vært meg og min mann så hadde jeg nok ikke sagt noe på forhånd. Hadde det vært broren som inviterte med hjem så kunne jeg jo ikke akkurat blitt sur på mannen, men selv om jeg stoler 110% på han ville jeg nok fått et lite stikk i hjertet. Hvis det derimot var mannen som var fryktelig ivrig på å invitere damer hjem ville jeg litt sur... :o)

Skrevet

He he jeg trodde faktisk ikke jeg hadde fått høre at jeg var psykopat fordi jeg ikke likte tanken på han, broren og to damer fulle & alene i en liten leilighet nei... hehe... jeg synes det er veldig rart at så mange synes det er helt greit jeg.. men det er meg:-)

Skrevet

Jeg er enig med deg HI!

Jeg hadde tenkt det samme!

Vi er normale alikevel vi:)hehe

Skrevet

hehe ja jeg tror nok det:-) Nå skal jeg legge meg:-) bare ta pilla mi først hehe:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, men jeg er veeeldig sjalu av meg.

Skrevet

hehe godnatt:)

godnatt til meg også,lærer aldri...klokka blir lett for mye!

Skrevet

Jeg syns ikka man trenger å unskylde seg med at man er veldig sjalu, for å innrømme at man ikke ville likt dette.

Jeg hadde absolut ikke likt dette.

Jeg spurte min samboer om hans synspunkt, og han (som mann) sa han hadde full forståelse for at du ikke ville likt dette. Uavhegig om noe skjer eller ikke.

Det er bare ikke riktig (ifølge han og meg)

Skrevet

Tja- jeg er ikke spesielt sjalu - har en samboer som reiser mye og da er ute på ulike arrangement. Men jeg må si jeg hadde klødd meg litt i hodet dersom sambo og broren hadde invitert to damer med seg hjem på nachspiel... Hva er poenget med det? Er det en større vennegjeng på nachspiel så blir jo saken litt annerledes. Jeg hadde i hvert fall ikke dratt med meg to karer hjem på nachspiel sammen med en venninne(selv om det var kompiser)... det synes jeg er litt upassende - og ser heller ikke behovet.

Men nå synes jeg ikke du skal gruble så vanvittig mye over det - han har jo selv sagt at han ikke tror det kommer til å skje;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...