Gå til innhold

Diskuterte med samboeren min her.. hvem mener dere har rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal på julebord med diverse andre. Blant de som skal være med er brødrene hans og faren hans. De skal spille poker, antageligvis ut en tur på byen og så hjem til han ene broren for å sove der. Da dette stedet er hjemstedet hans og ikke der vi bor nå (times tur unna)

Først må jeg bare si at dette dreier seg ikke om utroskap eller at jeg tror han kommer til å drive med noe snusk.

Han er 30 år og har aldri vært i noe ordentlig forhold med noen andre enn meg.

Han har aldri hatt draget for å si det sånn og ei jente kunne godt ha satt seg naken på fanget hans uten at han hadde tatt hintet, sånn satt på spissen.

Men uansett.. broren hans kjenner halve byen og har mange venninner. Jeg spurte sambo om hvordan han ville reagere hvis broren dro med seg feks 2 venninner hjem til leiligheten hvor han og sambo skulle sove. På nachspiel altså..

Det mente han ikke kom til å skje, men han så ikke at det var riv ruskende galt heller. Det var jo bare for å prate osv, han hadde aldri gjort noe annet osv. Noe jeg ikke tror han ville gjort heller. Han ville neppe vært utro, da han har det max bra sammen med meg, men allikevel synes jeg det er en slags mangel på respekt overfor dama di å gjøre noe sånt.

Hva mener dere??

Trenger ikke svar om at han har planer om å være utro osv, da jeg vet så godt som 100% at det ikke kommer til å skje. (det har mange visst før meg og allikevel har det skjedd, men men)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel egentlig enig med samboeren din her.. Jeg kunne ha reist på nachspiel med gutter uten at det hadde vært noe problem for mannen min og hvis han hadde reist på nachspiel så hadde jeg bare blitt sur/sjalu hvis det hadde vært sammen med noen som han har vært interessert i tidligere..

Skrevet

Er enig med samboeren din her. Broren hans må da få lov å ha med jenter på nachspiel selv om samboeren din er der.

Skrevet

Enig med samboeren din jeg også.

Skrevet

Kan ikke skjønne hvordan det kan være mangel på respekt overfor dama di om broren din tar med seg to venninner hjem for å prate med dem på nachspiel. Hører du ikke selv hvor teit det høres ut? Skal samboeren din nekte broren sin å ta med seg noen hjem til seg selv, fordi han skal sove der også?

Nei, jeg er på samboeren din sin side her, altså.

Skrevet

jeg hadde ikke likt det, men jeg er ekstremt sjalu

Skrevet

Ha ha ha, nei nå må du roe deg, det der er langt unna mangel på respekt ovenfor deg. Synes heller det er mangel på respekt fra din side å ikke stole på han faktisk innse at en slutter ikke snakke og omgås med det motsatte kjønn selv om en er i et forhold.

La han kose seg, og gi blaffen om det så er en, to eller tyve damer på nachspielet.

Skrevet

Jeg er nok litt sjalu av meg. Men ser dere ikke noe galt i at man møter på to damer på byen, tar de med seg hjem og sitter og prater med dem der???

Altså 2 damer og 2 menn? Ikke en vennegjeng eller noe...

Jeg hadde aldri kunnet gjort noe sånt i hvert fall..

Skrevet

Holder med samboeren din her..

Synes eksemplet sier mer om ditt kontrollbehov enn hans mangel på respekt.

Skrevet

He he jeg er nok tydeligvis langt mer sjalu enn de fleste som har svart her inne da. Jeg synes nemlig det er blir helt feil å skulle gjøre noe sånt. Selvfølgelig får han lov til å prate med andre, ha det moro på byen osv... Men jeg takler ikke tanken på at han skal ha med seg to damer hjem....

Skrevet

spørs hvem jentene hadde vært, hadde nok ikke likt det om dette hadde vært jenter han hadde vært intr i tidligere, men sånn alt i alt ikke noe probl...jeg har også vært en av de som har sagt at min samboer er aldri utro pga han har det max bra sammen med meg....har bitt i meg de ordene der og sier dem aldri igjen..men til tross for så må man stole på hverandre til en viss grad, så jeg er nok på din samboer sin side...

hva broren hans gjør og ikke gjør skal ikke ha noen betydning for deg, man har jo venner jente som gutt..=)

Skrevet

Jeg ser ikke problemet, men stiller meg skeptisk til din påstand om at du er "så godt som 100% sikker på at han ikke vil være utro."

Skrevet

Han har da ikke med to damer hjem. Han er med hjem og fortsetter festen hos en som også har ivitert med to av det motsatte kjønn.

Stor forskjell på de tingene.

Skrevet

Det er helt i orden det asså. Jeg ser ikke på meg selv som at jeg er så utrolig kontrollerende altså, men jeg er nok litt sjalu ja...

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde likt det...

Skrevet

Forresten. ¨Leste ikke godt nok. Det er venninner ikke noen som de har "plukket" opp så da er det annerledes.

Når det er sagt så ser jeg ikke helt vitsen egentlig...2 menn og 2 damer.. Broren kunne vel gjort det en annen gang.

Tror mannen min hadde gått å lagt seg...

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor broren og din mann ikke kan ha nachspiel sammen med venninner av broren, og hadde en mann sagt noe sånt til sin kona hadde alle her inne hylt om at han var på grensen til psykopat:)

Skrevet

Kva kjønn dei bekjente broren til sambuaren din tar med seg heim på nachspiel burde vere heilt likegyldig...

Er det respektlaust overfor sambuaren din om du og søstera di har ein hyggeleg kveld med to kameratar? Det er jo ikkje snakk om å finne eit par vilt framande damer og ta dei med heim.

Nei, som dei fleste andre er eg med sambuaren din på denne.

Skrevet

Jeg er enig med deg jeg Minnie Mus. Men så er jeg ekstremt sjalu også.

Det er jo ingen som er utro hvis de ikke selv setter seg i slike situasjoner.

Skrevet

Psykopat? Fordi jeg ikke liker at samboeren min skulle vært med broren sin og to damer de møtte på byen hjem? Nei nå må du kutte ut da hehe.... Jeg er ei helt vanlig normalt oppegående jente som er en anelse sjalu bare...

He he,, dere må ikke ta helt av fordi om jeg spør dere om hva dere mener da...

Jeg ser bare ikke helt poenget liksom. Hvis man er ute på byen, snakker med noen damer og så må man ta de med seg HJEM?? Tror nok de fleste her inne ville reagert litt på det, hvis det var samboeren deres det var snakk om?

Jeg sa til samboeren min at hvis det feks hadde vært "Anne" og "lisa" som er to helt ok jenter som jeg kjenner fra før av, så hadde det selvf ikke plaget meg. Men det hadde plaget meg hvis det hadde vært feks to jenter som er kjent for å ha et litt dårlig rykte da for å si det sånn....

Men helt klart mulig at jeg er på jordet her asså... :-)

Skrevet

Minnie Mus- du må huske på paragraf 23 i dib-loven; det er ikke LOV til å være sjalu, da er man en psykopatisk kontrollfrik hehe.

Skrevet

Hm. No endrar du "reglene" her. No er det plutseleg nokre damer dei tilfeldigvis møter på by'n dei skal ta med heim. I hovudinnlegget var det snakk om å ta med to veninner heim. Det er litt forskjell for meg i alle fall.

Ser ikkje poenget med å ta vilt framande damer med frå by'n.

Skrevet

Enig med din samboer.

Jeg hadde ikke brydd meg om min mann hadde med kvinner hjem her på nachspiel heller. Jeg stoler på min mann og han får lov til å gjøre hva han vil. Jeg har ofte endt opp på nachspiel der jeg har vært eneste jente eller bare meg og en/to menn uten at noe skjer, uten om nachspiel så jeg skjønner ikke problemet.

Jeg må si det er mer mangel på respekt å nekte noen å evt være hos sin bror om han har med seg damer hjem på nachspiel.

Nå har jeg en mann som er på julebord, som er sjofør for endel av de som er med. Har ikke sett en mann som har styra så lenge på badet, måtte rydde ut barneseter, støvsuge og brette tepper og legge på setene. Vi har minibuss så tar litt tid før den er varm. Han måtte jo passe på at damene som gikk litt lettkledde ikke frøs når de skulle hjem.. Kanskje jeg våkner av mange damer på nachspiel her i natt. Han er tross alt eneste hane der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...