Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #51 Skrevet 11. desember 2009 Det LinnR sikkert prøver å si er at man kan ikke slå seg til ro med at det er en bakteriell infeksjon. Og det er jeg helt enig i. Ja, helt klart at man kan feber og at det ikke ligger noe bak det, men man sender ikke barn i barnehage når hun/han har feber i tro på at det er en bakteriell infeksjon. Barn tåler helt klart mer feber en det voksne gjør, men om et barn må ha i seg en paracet for å få ned feberen, er det som regel ganske høy feber, og da har man ikke noe i en barnehage å gjøre. Signerer LinnR.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #52 Skrevet 11. desember 2009 Det har jeg ikke gjort nei. Må også påpeke at min normale kroppstemperatur som ikke gravid ofte ligger under 36 grader, det samme gjelder flere andre jeg kjenner, så helt unormalt kan det ikke være å ligge under 37 grader (som for øvrig er en snitt temperatur.)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #53 Skrevet 11. desember 2009 Jobber i barneh og har opplevet at foreldre har sagt de har gitt ungen paracet før de sendte ungen i barneh..... Da virkningen gikk ut, hadde ungen 39,8 i feber. Har også hatt andre tilfeller. Ville ikke gjort det med mine. Ser dem kort tid om morgenen så jeg leverer, og er jeg i tvil så sier jeg det. Da får dem ringe meg snarest. Du smitter andre, og "mishandler" ungen din ved å sende den i barneh når den er syk!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå