Gå til innhold

Jeg hater å ha stebarn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjære Hi.

Jeg skjønner deg så godt! Jeg har store og små stebarn og er uendelig glad i dem, men; Det er utrolig krevende å være stemor. De har selvsagt andre regler og preferanser, de har andre ønsker og forventninger og de har en utrolig snill far - som selvsagt vil strekke seg langt for dem. Jeg kunne skrevet bok 😜

Anonymkode: 274af...e41

Tråden er 8 år gammel

Anonymkode: 25c21...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe at hi har det bedre nå, nesten 10år etter at tråden ble startet... 😂

Anonymkode: 053ea...aa3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tråden er 8 år gammel

Anonymkode: 25c21...1e5

Temaet har likevel ikke gått ut på dato. 

Anonymkode: 73d7d...9cb

Skrevet
1 time siden, Littbekymret skrev:

Jeg skjønner deg veldig veldig godt!!! 

Jeg bor med en (for meg) fantastisk mann, jeg har det så fint med han og jeg elsker huset vårt!! ANNENHVER uke.... 

så kommer kidsa!!!!!! Da har jeg ikke lyst til å være her, huset blir mindre, lukter anderledes og det blir en trykket ekkel rar stemning her..... da er nemlig gutten ( på 7) ankommet !!! Å han driver med så mye rart, tisser i lekekasser, skrur opp å ned varmekabler, står opp midt på natta, vandrer rundt, «hoster» høyt, lager kremtelyder, i serier! - jeg ber om utredning - ingen gjør noe!! Slik og mye mer enn jeg sier her er det HVER gang! Jeg finner busemenner klint utover dørkarmer, nedover trappegelendere! Hvor trivelig er ikke det?? 

Jeg har voksne barn selv!

Hvor lenge skal jeg holde ut!!! Lever for annenhver uke jeg!!! 

Er det best jeg  flytter? Dette er jeg helt ærlig om til mannen min, hvordan dette påvirker min hverdag!!! Han sier : gi det til,smil til han.... jeg orker ikke forde jeg føler han får lov å bare ture frem med både stygg og dårlig oppførsel!! Skal det belønnes med smil? Hadde mine drevet sånn vill de fått irettesettelse for det! Mens han sine er hellige føler jeg!!  

Jeg synes egentlig du uttrykker deg på en måte som er så totalt trailersøppel at det nok er best at du flytter, ja. Laaaaaangt bort.

Skrevet

Jeg, som har stefar til mitt barn, sitter her måper når jeg leser. Ja dere stemødre må føle akkurat hva faen dere vil. Men viss dere ikke tror at barna merker at dere misliker situasjoner/barna/whatever , så må dere være totalt blåst. Flytt ut! Finn dere en mann uten den bagasjen. For alle sin skyld. 

Skrevet

Jeg er veldig spent på hvordan det går med hun som skulle bli stemor til to ufødte barn? De blir ni år nå på nyåret, de. 

Anonymkode: eddd7...00d

Skrevet
5 timer siden, oslofrk skrev:

Du hadde åpenbart ALDRI fungert som stemor. Det er ikke slik at man bør «skaffe seg en ryggrad» og bestemme i eget hus. Det er slik at svært mange avgjørelser blir kompromisser fordi det påvirker flere enn ditt barn og ditt hus og ikke minst de andre mødrene. 

Siden desember 2009 er det gått 8 år. Jeg er sikker på at HI har funnet ut av en del ting underveis. Og kanskje har ungene nådd å bli studenter og er flytta ut også? 

Anonymkode: e9807...44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...