Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #51 Skrevet 7. desember 2009 Til 14:48 Aldri i livet! Hadde det vært en gang og han hadde angret like mye som HI, kan jeg ikke se en eneste grunn til at jeg skulle ønske å vite det. Forholdet vårt ville blitt helt ødelagt, jeg hadde aldri stolt på ham igjen, jeg hadde sikkert ikke orket ha sex med ham igjen og brukt det mot ham for alltid. Og det for ingenting; HAN hadde visst at han aldri ville gjort det igjen; JEG ville for alltid levd i usikkerhet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #52 Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes det er feigt å ikke si noe. Du har driti deg ut. Nå er det opp til mannen din om han vil fortsette med deg. Etter det du har gjort er det ikke opp til deg hva som skal skje i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #53 Skrevet 7. desember 2009 Uansett. Har man vært utro bør man ihvertfall ha ryggrad til å innrømme det, men det er nå min mening. At ærlighet varer lengst. Men HI, det er deg det kommer til å plage mest når du ikke sier noe. Jeg visste og at det aldri kom til å skje igjen i mitt tilfelle, men jeg gikk rundt å tenkte og angret sånn på hva jeg hadde gjort. Derfor fikk han vite det.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #54 Skrevet 7. desember 2009 Samboeren min var for noen år siden utro, ikke bare med en, men han hadde trekant. Han var også utro med flere jenter i en periode det gikk dårlig med oss. Jeg ante fred og ingen fare. Men da jeg havnet på samme fest som en kamerat av han fikk jeg høre sannheten (av denne kameraten som faktisk var med på trekanten) og han visste meg meldinger samboeren min hadde sendt han hvor han ba om lov å "låne" kåken hans så han kunne knulle fra seg med disse jentene. Jeg ble KNUST! Kunne aldri falt meg inn at han var typen til det. Han nekta selvfølgelig først, men la tilslutt kortene på bordet da han skjønte det ikke nyttet å lyve. Etter dette så har jeg ALDRI fått samme tilliten til han, Men jeg tilga han. Men jeg glemmer aldri. Han har også vært utro med min forhenværende bestevennine. De nekta, men da jeg fant naken bilder av henne og han på tlf hans, så kom sannheten fram. Etter dette så har jeg sluttet å se på tlf hans osv.. jeg vil rett og slett ikke vite hva mere han har gjort. Det gjør bare vondt. Jeg VET jeg er en idiot som fortsatt er sammen med han. Men jeg gjorde det slutt å reiste vekk på ferie for å få alt på avstand, da kom han krypende med halen mella bena å gråt sine tårer for meg og fortalte alle gode ord man vil høre. Så jeg har gitt han en siste sjanse. Innerst inne vet jeg at vi ikke kommer være sammen foralltid. Jeg er glad i han, men jeg stoler ikke på han eller ser meg selv bli gift med han. Han har ødelagt en stor del inni meg, å jeg klarer nesten ikke ha sex med han lengere, fordi jeg syns bare det er ekkelt. Nå er jo dette litt mere enn hva du har gjort HI, men jeg råder deg til å bare glemme det, å la være å fortelle. Noen ganger er det bedre at man ikke vet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #55 Skrevet 7. desember 2009 Hei HI, Halvparten av innleggene her er for å si det, andre halvparten er imot. jeg tror et viktig moment er, at det er forskjell på kvinner og menn, men også menn imellom, om det ville fungert å si det eller ei. De fleste menn ville nok ikke taklet det om kona var utro, dvs de ville gått ifra deg. Noe med at du er "hans" og nå er du ikke bare hans lenger.. Steinaldermentalitet altså, men gyldig fortsatt.. Hvis du vil fortelle, ville jeg lagt vekt på at du var dritings, ikke husker noe og at du ikke er sikker på om du ble voldtatt. Da kan han kanskje begripe dette og dere kan leve med det. Det er jo ikke usant heller da. Du vet jo ikke, alt du vet er at du ikke har merker på kroppen. Om du var bevisst eller ikke er ikke kjent, siden du bare har han kisen sitt ord på at du "var med på det". For å lette på problemet kan du jo også si at du ikke vet hvem han var, så slipper du at mannen din prøver å "ta hevn". Ønsker deg lykke til. Glad jeg ikke er i dine sko..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #56 Skrevet 7. desember 2009 Til anonym 14:41, "ikke er sikker på om du ble voldtatt" - herregud! Det betyr kanskje at denne mannen hun har vært utro med blir beskyldt for voldtekt -for at hun skal slippe "billigere" unna!!?? Hårreisende at du kan sitte å råde Hi til dette!!
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #57 Skrevet 7. desember 2009 Slike utsagn ødelegger for alle de kvinner som faktisk blir voldtatt her i landet, og kanskje ikke blir tatt seriøst. Jeg tror neppe du ble voldtatt, du sier jo selv at du var godt på flørteren og husker ikke at du har lagt deg engang. Kanskje du fortrenger hele greia, men mest sannsynlig har du nok hatt sex og det mest sannsynlig frivillig. Såklart er det en mulighet for voldtekt, men jeg regner med at hadde det vært tilfelle hadde nok HI merket det litt på kroppen eller mellom bena om det hadde vært tilfelle. Hvis hun mot formodning ikke gjorde noe motstand, men bare sa nei. Mulighet det også. Men slik jeg ser det er det nok snakk om utroskap, frivillig fyllasex og anger dagen derpå.
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #58 Skrevet 7. desember 2009 Og DER leste jeg at hun husket hun hadde lagt seg, sorry
Gjest cunning stunts Skrevet 7. desember 2009 #59 Skrevet 7. desember 2009 Slapp av. Ingen skade skjedd - hva er et knull i den store sammenhengen. At sannheten alltid kommer for en dag er også ønsketenking fra moralmafiaen. Hva er annerledes i dag enn før helga? Veldig lite.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #60 Skrevet 7. desember 2009 Alle dere som mener hun skal holde kjeft om det: Betyr det at dere ikke vil vite det om mannen deres puler en annen dame på julebordet? (eller ved en annen anledning selvfølgelig) Mange menn det er fritt fram for da skjønner jeg, bare de klarer å skjule det.
OsloMor Skrevet 7. desember 2009 #61 Skrevet 7. desember 2009 Hold kjeft, og angrer du så gjør du det ikke igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #62 Skrevet 7. desember 2009 HVORDAN FÅR MAN BARE TAK I CLAMYDIA PILLER? Har tydelig vært for lenge på dib for dette lukter jug lang vei, ser for meg en med livlig fantasi som vil se reaksjoner - og det får hun big time...
Gjest cunning stunts Skrevet 7. desember 2009 #63 Skrevet 7. desember 2009 Nei selvsagt vil vi ikke vite om det. Hva tjener det til? Om han har tenkt å flytte sammen med deg er jo en annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå