Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Sitter og føler meg helt forferdelig. Var på fest i helgen og var utro. Dette har aldri skjedd før og jeg kan bare ikke fatte å begripe at jeg kunne bli så full! Kan faktisk ikke huske at jeg hadde sex men fikk det bekreftet. Nå føler jeg meg som verdens værste person og er ufattelig trist og lei meg for at jeg kunne gjøre dette mot han jeg elsker. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme over dette? Vil den følelsen jeg har nå gå over? Jeg kommer garantert ikke til å fortelle mannen min om dette, da kommer hele livet vårt til å rase sammen. Forstår ikke hvorfor eller hvordan dette kunne skje. Føler at jeg ikke er den personen jeg trodde jeg var.
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Ja,det går over,men du kommer til å slite ei stund. Og hvis du vil bevare forholdet må du aldri finne på å si noe. Aldri.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Det følelsemessige kan jeg ikke gi råd om, men sørg for Guds skyld for at du tester deg for alt som er før du har sex med mannen din igjen. Også hiv, og da må du vente noen uker. En annen sak er at dersom du var så full som du sier, kan det være et definisjonsspørsmål om det var en voldtekt eller ikke. Dersom du f.eks. sovnet, eller var så beruset at du ikke kunne gjøre rede for deg, vil det å ha sex med deg faktisk kunne regnes som voldtekt.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Er det ikke bedre du forteller mannen din det enn at han hører det av noen andre?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Har tenkt litt på dette jeg også. Men jeg vet jeg la opp til dette selv ved at jeg flørtet, men kan faktisk kun huske at jeg gikk å la meg og våknet neste morgen med en ved min side. Det er så jævlig å ikke huske og kan jo godt hende jeg var med på det. Skjønner at jeg ikke skal drikke mer for vil aldri havne i en situasjon som dette mer og dersom at jeg blir så full som dette har jeg problemer med alkohol. Er ganske så sikker på at han ikke vil få høre dette av andre. HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Uff, skjønner at du må ha det fælt akkurat nå. For min del vil jeg si at dess lenger tid det gikk fra utroskapen skjedde til jeg fikk vite det, dess større sjanse ville det vært for at jeg gikk fra mannen min. Jeg hadde satt pris på umiddelbar ærlighet rundt det som skjedde, ikke årevis med å skjule det og så få vite det av noen andre. At du skal holde noe så viktig fra en som er ordentlig glad i deg er ikke riktig, synes jeg. Han må få valget om han vil fortsette å være sammen med deg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Klarer bare ikke å fortelle det. Da ødelegger jeg alt, og føler at jeg legger min dårlige samvittighet over på han. Om han så hører noe en eller annen gang kommer jeg til å nekte. Kunne så inderlig håpet at dette aldri hadde skjedd. Og jeg vet at jeg elsker han og iallefall føler jeg det enda sterker nå, når jeg er redd for å miste han. Føler jeg har sviktet alle rundt meg! HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Vet du med sikkerhet at du har hatt sex, da? "Fikk det bekreftet", skriver du, men hva mener du? Var det noen/han du våknet med som fortalte deg det? Hvem vet dette? Synes oppriktig synd på deg, men at du ødelegger alt ved å fortelle det trenger ikke stemme. Du har jo allerede ødelagt mye ved å faktisk GJØRE det. Ikke sikkert at han går fra deg. Du har sviktet, men verre ting har skjedd i verden. Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Hei, Dette er en av grunnene til at jeg ALDRI fester (drikker) uten sambo - stoler faktisk ikke på meg sev i fylla.. Grusomt at det skal være slik .. men det er realiteten:( Kan ikke gi deg andre råd enn å tenke grundig over hva du har gjort, hvordan du vil ha ting fremover og hva du må gjøre for å kunne fortsette sammen med mannen din.. Lykke til, klem
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 IKKE fortell det! Ikke noe poeng i det. Hvis dette er noe som aldri kommer til å skje igjen, så får du bære dette på din egen samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #11 Skrevet 7. desember 2009 For det første: hvordan vet du at du hadde sex hvis du ikke husker noe? Sa han fyren det? Enn om han ljuger? For det andre: du må ikke ha sex m mannen din på flere uker uten beskyttelse etter som du MÅ teste deg for alt som er nå, også hiv. Er det ikke da bedre å si det? For det tredje: hvis du var "bevisstløs" når du angivelig hadde sex så kan vedkommende bli straffet. Det regnes som voldtekt. Men da er det jo litt merkelig at du ikke har sagt noe til mannen før i dag, mener jeg. Om du tenker du har blitt "voldtatt".. Dette må være marerittet. Håper du finner ut av det
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #12 Skrevet 7. desember 2009 Tusen takk. Var så sikker på at jeg bare ville få pepper med dette innlegget. Har snakket med han jeg hadde sex med, og han fortalte at vi gjennomførte samleie. Ringte han for å be han sjekke seg med tanke på sykdommer men har i tillegg tatt tabl for clamydia for å være på den sikre siden. Klarer ikke være tilstede i hverdagen, tenker kun på dette! Ønsker å glemme det. HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #13 Skrevet 7. desember 2009 Ja han fortale det og at jeg var helt med.. Så hvordan er det mulig å ikke huske det? Kanskje jeg fortrenger det. Skal ikke ha sex med mannen min på en uke så clamydiatabl jeg har tatt virker. HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #14 Skrevet 7. desember 2009 Kommer garantert ikke til å skje igen. Jeg klarer tydeligvis ikke å kontrollere meg selv når jeg drikker. Kommer ikke til å tørre å drikke igjen. Kjenner ikke meg selv lengre! HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #15 Skrevet 7. desember 2009 Hei, Jeg synes det er skremmende at folk "roper" voldtekt her!! Har selv vært så drita at jeg ikke husket selve sexakten - men har da ALDRI blitt voldtatt! Det VET man da! Man bør da være litt forsiktig med sånne "beskyldninger" ?? Kjære Hi: Før du begynner å snakke om voldtekt, bør du tenke nøye etter hva som faktisk skjedde denne natten! Som du selv sier - la du opp til flørting med denne mannen.. og var da sikkert ganske interessert i å ha en liten fling med ham!? Lykke til ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #16 Skrevet 7. desember 2009 Ser ikke selv på dette som voldtekt, men husker ikke dette. Føler meg råtten fordi jeg kan godt flørte uskyldig med menn men vanligvis så vet jeg når jeg skal stoppe. Men nå var jeg så alt for full at jeg ikke stoppet men lot det bare gå videre, og dette husker jeg ikke at jeg gjorde.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #17 Skrevet 7. desember 2009 10.45: rent teknisk så trenger det ikke være voldtekt. Men JURIDISK sett er det i følge norsk lov regnet som voldtekt om man har sex med en person som er hinsides og ikke mentalt tilstedeværende, sover pga fyll/rus osv. nå sier jo hi i et senere innlegg her at han fyren påsto hun var "helt med", så da var hun jo ikke i en fraværende tilstand uansett da
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #18 Skrevet 7. desember 2009 Nesten som meg for et halvt år siden.. :S Hadde aldri sex, men jeg var helt vill og var virkelig ikke meg selv, begynnte kle meg av forran en annen og lot han ta på meg nedentil osv, plutselig hadde det gått opp for meg hva som skjedde og jeg avbrøt allt og gikk og la meg... Skikkelig fælt.. Første jeg sa til typen min neste morning..Kan ikke være noe gøy å høre det... Men han tok det utrolig godt faktisk, nesten for godt... Han sa også at om dette skulle skje igjen så er det ikke sikkert han tar det like godt, men iallefall etter det så har jeg nesten sluttet å drikke (iallefall sprit...), lar han vite allt hele tiden slik at han skal få tillitt til meg igjen.. Vi vet jo begge to at vi ikke vil ha noen andre... Fortell det mener nå jeg...!! Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke fortalte det... Men vet at det hadde gnagd noe skikkelig!!!! Stå for det og fortell sannheten... Husker du ikke noe så si det.. Slutt å drikke el ikke sprit f.eks når du skal ut osv osv, så viser du at du er lei deg og at du ikke vil at det skal få lov til å skje igjen!!!! Vær åpen, du får bare ta sjansen, vil han ha deg regner jeg med at forholdet deres blir sterkere.. Er verre med forhold som pågår i flere mnd bak partnerens rygg.... Det er virkelig dårlig gjort og da er man liksom ikke så uskyldig mere heller.. Da planlegger man!!! Det har ikke du gjort.. Det er tøft, men si det.... Lykke til fra en som har det supert med sambo fortsatt :-)))
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #19 Skrevet 7. desember 2009 Jeg blir helt kvalm av det jeg har gjort. Håper bare at det skal gå over denne følelsen jeg har nå. Redd jeg skal bli deprimert eller noe. Noen som har vært i samme situasjon som vet hvor lenge jeg skal ha det sånn? HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #20 Skrevet 7. desember 2009 Hei.. synes synd på deg som tydeligvis har det vondt nå. Jeg var utro mot min forrige samboer da vi bare hadde vært sammen i et par-tre mndr. Jeg var sammen med han i fem år, fortalte det aldri til han. MEN; jeg hadde dårlig samvittighet alle de årene etterpå. Jeg kunne ligge våken lenge om kveldene når han sov ved siden av meg og føle meg sååå råtten. Tenkte at vi kunne ikke være sammen resten av livet, fordi jeg følte jeg levde på en løgn. Jeg fortalte det ikke til han fordi jeg tenkte at da gjorde jeg det bare lettere for meg selv, men såret han. Jeg er ikke så sikker på at jeg tok rett avgjørelse den gangen. Jeg klarte i alle fall aldri å glemme at jeg hadde sviktet sånn, og i tillegg holdt det skjult. Håper du finner ut hva som er rett for deg, det er ikke alle som klarer å gå videre uten å si noe.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #21 Skrevet 7. desember 2009 Uff, utrolig kjipt å havne i en sånn situasjon. Dette kan skje mange av oss, har gjort mye rart i fylla selv. Men nå går jeg sjeldent på fest uten mannen min, så da går det bra. Du får bare holde det for deg selv, ikke betro deg til noen (rykter kan gå så utrolig fort, og venninner kan fort dolke en i ryggen dersom de har andre oppfatninger rundt dette), så blekner denne historien etterhvert. Ikke si noe til mannen din, det er det ikke verdt.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #22 Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes oppriktig synd på deg. Men tabletter mot klamydia holder ikke, klamydia er bare en av få, og strengt tatt den minst "farlge", sykdommen man kan få ved sex. Du må sjekke deg for alt, gonore, hepatitt, hiv, selv sjeldne ting som syfilis. Gjør du ikke dette, kan mannen din komme til å få vite om det på en veldig utrivelig måte. Og det kan få katastrofale følger. Sex kan faktisk være livsfarlig!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #23 Skrevet 7. desember 2009 Takk! Skal prøve å glemme det og late som om det aldri har skjedd, men det gjør så vondt! Føler at jeg har ødelagt mitt eget selvbilde, ønsker å være en perfekt kone for mannen min men nå må jeg istede leve med dette resten av livet. HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #24 Skrevet 7. desember 2009 off.jeg synes virkeli synd på deg, og det virker som du opprinnelig angrer.. men tenk deg litt om.. hvis det var mannen din som var utro, hadde du selv ønsket at han var ærli mot deg og fortalte det? og spesielt når han ikke hadde husket det? jeg synes du skal si det til han, han fortjener å vite det.. jeg hadde klart å tilgitt min mann dersom han hadde vært utro, og når han ikke husket det selv, og at jeg så hvor mye han angret.. jeg elsker han så høyt at jeg kunne klart å oversett det etter en stund..det kommer til å ta tid, og det kommer til å være vanskelig. men forsikr han om at du ikke husker noe og ble fortalt at du hadde hatt sex.. og at det ALDRI kommer til å skje igjen! oj de ble litt rotete.. men håper du tenker nøye igjennom det, jeg hadde aldri klart å legge meg ned i sengen ved siden av min mann som jeg elsker så høyt med en slik hemlighet.. klarer du?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #25 Skrevet 7. desember 2009 Akuratt nå vet jeg ikke helt. Tenker sånn at det nesten blir verre om meg sier noe. For meg var dette nesten en uberipelig ting som kunne skje, kan ikke forstå eller begripe at jeg ville finne på noe sånt. Og da føler jeg at jeg lager en verre ting utav hele hendelsen om jeg forteller det. Tenker på mannen min. VIl det være enklere å leve med meg om han ikke vet noe? Da slipper han alle de vonde tankene om meg, å være mistenksom og redd for at noe slik vil skje igjen. Min dårlige samvittighet må jeg jo leve med uansett om han vet eller ikke. Kunne man bare skrudd tiden tilbake!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå