Gå til innhold

Fy faan.

Gjest cunning stunts

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns du skal svare på min utrolige bra mail, for jeg er i jentepratmodus :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Det er bare noe som sier meg at je ikke kan helt diskutere dette på skravle, så jeg nøyer meg heller med å si litt til meg selv, og ta timeslange pauser mellom hver gang jeg sier noe! Eksamensmas - fatter egentlig ikke hva det er!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg kan godt fortelle hvilket modus jeg er i - SULTEN SOM FAAN (for din del, Suggie!)

Skrevet

hehe.. mine eldre rotter vanker alle andre steder en på oslo vest :P

Gjest Siklerotte
Skrevet

Høres fryktelig supert ut, men så var det migrenen som stoppet meg. Så jeg forblir sulten. SINNSYKT sulten.

Skrevet

Symp. Må du lese? Er det morsomt det du leser? Blir du klok eller bare full av ord?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, jeg må egentlig det - og nei, jeg vil egentlig ikke si at det er morsomt for noe i verden. Det er ikke det at jeg ikke forstår, det er bare mer det at jeg ikke finner motivasjon til å gidde. Hjelp meg?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, det var det da - det kan du vel egentlig ikke. Men jeg er litt lei meg, siden jeg ikke klarer det alle andre mennesker klarer. “Har du lest i dag? Har sittet på skolen i åtte timer nå, sliten!” - Svar; “Eh ja, har lest en god del”. SANNHET; har ikke lest et jævla ord. Hvorfor? Fordi jeg ikke har viljestyrke nok. Klarer faen meg ikke det alle andre normale mennesker klarer. Gir opp meg selv. Blir deprimert av meg selv. Jeg er håpløs skal jeg si deg! Eneste eksamensmaset jeg opplever er tanken på alt jeg ikke gjør, men skal gjøre. Men egentlig litt deilig da, må innrømme det. Men aller mest trist. Så her ligger jeg som en langstrakt reke med liggesår og spiser et vondt eple. Synd på meg er det!

Skrevet

Viljestyrke schmiljestyrke. Et godt hode tar deg langt. Det er intet i veien for å lese om natta og fjase om dagen. Tvert imot, om du bare kan stappe en sokk i kjeften på de normale kan du kose deg med andre ting i sju av de åtte pålagte lesetimene. Det er i hvert fall min erfaring. En fantastisk sluttspurt er alt som skal til. (Kan reker spurte? De har jo ikke ben.)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Men jeg har ikke hodet heller, ikke denne gangen, tror jeg - så da var jeg like langt (kort) uansett. Og natten hadde vært super å lese på, hvis jeg faktisk hadde gjort det. Fant bedre ting å gjøre, veldig mye bedre ting. Men hvis jeg leser noen timer i morgen, så kanskje. Det har jo gått bra. ÅÅÅH, stakkars meg ff! Reker kan da spurte - du snakker med en her. Men uansett ligger reken mest. Akkurat nå som en libanesisk kongereke. Veldig behagelig! Forresten, skal bake det jævla brødet ditt en dag - men det må være en dag jeg ikke har tenkt å spise brød på flere dager.

Skrevet

Hah, det sier'em alle.

Satan så vondt jeg har i rompa. Kan jeg stå på kne og skrive? Krabbe rundt bordet for å finne papirene mine i haugene? Det ser vel ikke dumt ut?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Velkommen inn i sengen min. Her har jeg 15 bøker, fire kladdebøker og x-antall papirer. Det fungerer veldig ypperlig supert enormt bra å skrive i en liggende stilling, oppbyggd av en dyne og fire puter. Du kan få komme! Hvis du vil.

Skrevet

Kommer krabbende. Kan ta tid. Har permanent bøyde bein. Men har i det minste dusja.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Har rettetang til bena, og siden du har dusjet for første gang på lenge kan jeg invitere deg inn i nytt sengetøy.

Skrevet

Sist gang jeg var borti rettetang kom jeg ut fra en polsk frisør med åttitallshjem på hue. Resultat av rettetang fulgt av bøyetang fulgt av industrielle kvanta hår-goo. Litt skeptisk.

Sakligere: hvordan vil du si "å flikke på noe" på engelsk?

Skrevet

Nei, ikke et åttitallshjem med furupanel. Derimot åttitallsHJELM a la daytime tv.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Det er det jeg alltid har ment - en går ikke til polske frisører.

Hm, å flikke? Den har jeg litt problemer med, siden det ikke er et ord jeg egentlig bruker. Kan du formulere det på en annen måte, eller mister det all mening da?

Skrevet

Å flikke på noe kan bety å gjøre småreparasjoner her og der, uten å gå til det drastiske skritt å endre noe radikalt (som når jeg velger å reparere gamlebilen IGJEN fordi det dog er dyrere å kjøpe ny), eller å finpusse på noe.

Jeg visste ikke at han var polsk før jeg satt der. Og han kunne ikke engang hår-vokabular på engelsk. Jeg mener, mitt hårvokab er basert på intensiv slafsing i Vogue - men jeg kan i det minste forklare med riktige fagtermer. Og dette var ikke i polakk-land, det var her. I Norge. Så jeg mistenkte ingenting på forhånd.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hm, den var litt vanskelig egentlig. Hva med patch up? Eller fungerer ikke det? Har hørt med en annen også, har ikke noe bedre, mine evner svikter der. Kvitt deg med den gamle hestekjerra - du fortjener noe nytt!

Jeg kondoldere. Har du bilde av det? Bestill deg en t-skjorte med bilde av deg selv og sveisen og send til polakken med et par stygge banneord. Han fortjener det!

Skrevet

Stupte i dusjen før avbilding - men ikke før jeg hadde påført mann og barn lange ansikter og store tinntallerkenøyne og post-traumatisk stressreaksjon. Gudskjelov at det ikke var varig, klippen var grei nok.

Patch up kan funke. (På bilen også. Krysser fingre for at den holder et år til.)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Godt at klippen i det minste holdt mål! Skal klippe meg snart selv kanskje!

Eventuelt mend da, men vil tro førstnevnte er bedre? Jeg vet ikke. Du vet, jeg er bare et lite pikebarn! Forvent ikke mye fra meg.

Kan krysse for deg - tær også. Kan du det, for det kan ikke en gutt jeg kjenner.

Skrevet

Jeg kan krysse tær. Jeg har faktisk apetær, de kan plukke opp ting og jeg har alltid brukt dem til det (latskap, gidder ikke bøye meg).

Fnis, lile pikebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...