Gå til innhold

Fy faan.

Gjest cunning stunts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest cunning stunts
Skrevet

En god start, men jeg foretrekker dobbel a. Jeg foreslår at du på mine vegne og mot et klekkelig vederlag fortsetter slik fram til fredag, da fyfaan-grunnlaget mitt utløper. Alternativet er at jeg må gjøre det selv og da få mindre tid til å fullføre prosjektet som fører til fyfaan-behovet, selve foten av faan om du vil.

Skrevet

Nja. Dobbel aa er helt feil i mitt hode så du må i såfall nøye deg med ae...

Skrevet

Fy faan.

Dobbel a er helt korrekt, min far pleide alltid å si "Naaf!" når jeg og søstra mi var yngre. "Neaf" har ikke samme futt.

Skrevet

fyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan gjææææææææææææææævelskap!

Skrevet

Faan hørtes litt mindre skummelt ut enn Faen. Mesten litt søtt. Kan jo vurdera å bruga de på jobb. Sikker ingen så forstår at jeg banne engang.

Gjest cunning stunts
Skrevet

------------"-------------------

Skrevet

Skjer'a, Bageera?

Jeg har også en liten sånn "usjda fy faan" klokke hengende over meg, men noe sier meg at den ikke er like alvorlig som din?

Dessuten består min av hyggelige aktiviteter.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Har ikke ord. Annet enn fy faan.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Javel. Men nå har jeg trøstemat. Frørik polarbrød og chilmarinerte reker fra Delikat. Og så holder jeg vel ut litt til.

Skrevet

Høres ut som et godt valg; for to dager siden spiste jeg scampi chop suey og det var neggø ikke så verst det heller.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Ikke det at faan ikke fremdeles er grunntonen i min tilværelse. Ikke misforstå. Ei reke kan'kje vara evig, veit du.

Skrevet

Joa, sant, men noen ganger er det herlig å flykte unna en kort stund.

Jeg skulle bruke det fremmedordet for å virke kul men kunne ikke huske om det var skakket, stakket eller skattet.

Det er ganske überkjipt om faan er grunntonen i hele tilværelsen, det er liksom ikke bare midlertidig. Min faan er midlertidig men samtidig ganske intens, og det er den helvetes jula som står bak. Hvorfor er det første november én dag, og plutselig neste dag er det midten av desember og julekortkartongen ligger sammenrulla og ler av deg, julegaver er like påtenkt nå som i mai måned og dagene går bare fortere og fortere?

Naaf.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Joda, midlertidig her også, er planen, men dermed tilsvarende mer intens om den ikke skal vedvare utover neste uke...

Skrevet

Jeg har en slags lørdagsfrist og, da mitt opphav reiser nordover og mye må derfor være ferdig innen det.

Noe som minte meg på at jeg skulle male ferdig et bilde i kveld, satan det hadde jeg jo helt glemt. I dag på jobb stod jeg og ordna litt på det, dvs jeg lagde noe av basen med hvit sparkel (for å lage 3D) og da går en mann forbi og sier til kona "Se hun står der og lager kake".

Jotakk, greit at jeg suger men det var da som faen da.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Fnis. Men de lo av Jesus også, trøst deg med det.

Hva slags bilder maler du? Få se?

Skrevet

Jeg, eh, maler noe som foreløpig KAN se ut som en kake, men herregud - det går an å la vær å si det, såre folk med vilje er en uting.

Dette er noe mora mi har bestilt, som skal inneholde samme farger som noe annet hun bestilte for noen måneder siden, som igjen er akkurat samme maleri som :::) bestilte litt før det, bare større og med andre farger, og nå har'a mor nøyd seg med "samme for meg hva det er, bare det er i grønt og oransj, samme som sist".

Jah.

Så jeg kom frem til at jeg skal benytte meg av litt barnearbeid. Jeg skal lage en bakgrunn i samme farger som det andre, også skal jeg ta to håndavtrykk og to fotavtrykk av frøkna. Fantasien min gikk ikke lengre, hvertfall ikke innen mine kunstneriske grenser og de er ikke akkurat vide.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Endelig et innlegg i din gate, hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...