:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 #27 Skrevet 9. desember 2009 fyn faan! ekstremt lei av eksamenstid! men pizza og latte til frokost hjelper litt. men jeg lurer på hvem i alle dager som har stjålet cola av med. svineflu over dem!
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #28 Skrevet 9. desember 2009 Heteronomen, ape tit, NOEN? Fy faan gjelder ennå, og det er faans ensomt her, og jeg får snart liggesår bare at jeg sitter.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 #29 Skrevet 9. desember 2009 ja jeg er enig fy faaen gjelder definitivt enda! helvete forpulte faenskap! og ikke blir den spesielt bra heller. ARG!
Gjest Siklerotte Skrevet 9. desember 2009 #30 Skrevet 9. desember 2009 Kan si meg enig - livet står stille frem til fredag, og etter det går det kanskje til helvete. Så fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan da, fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #31 Skrevet 9. desember 2009 Bra, rottis, du tar igjen for tapt tid! Og heteronomen, livet suger fram til helga - bare å venne seg til. La oss samle oss i faanskapets fellesskap. Det blir ei lang natt.
Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2009 #32 Skrevet 9. desember 2009 Nei og nei og nei, trassetrolltrioen. (synger) Bli blid *tamtarrratamttamtamtaa*, bli blid *tamtarrratamttamtamtaa* Finn en surpomp, spill en melodi og si Bli Blid!
Gjest Siklerotte Skrevet 9. desember 2009 #33 Skrevet 9. desember 2009 Det blir en for lang natt, og egentlig til ingen nytte. Jeg fungerer ikke for noe - så jeg er med i faaenskapets fellesskap. Æresmedlem that is!
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #34 Skrevet 9. desember 2009 Oy Finn Lectura har i det minste ei webside som om du leter lenge nok har en "in english"-knapp, men det eneste som står in english er det man fan ikke trenger. Yhteistiedot Etusivu meg midt i rassen. Jeg skal bli blid. Bare ikke før fredag.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. desember 2009 #35 Skrevet 9. desember 2009 Det som er mer faenskap er at jeg har hørt på samme sang i to uker nå, på repeat 10 ganger daglig. Må ta meg sammen!
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #36 Skrevet 9. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=0xaz6vtcvPI Denne?
Gjest Siklerotte Skrevet 9. desember 2009 #37 Skrevet 9. desember 2009 Ikke akkurat, men den der likte jeg - faktisk. Kanskje jeg kan skifte mellom de to da. Nok en grunn til å ikke lese. Takk!
Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2009 #38 Skrevet 9. desember 2009 Å nå fikk jeg skikkelig flashback fra da jeg bodde i ødeland og trente ute om kvelden; denne sangen var en av flere som min søster hadde mekka sammen på en "Futt-CD" som jeg hørte på under sykling i natten mens jeg så ut i mørket og en landsby i det fjerne. Sykt hvor klare bilder jeg ser kun ved hjelp av musikk! *litt trist og melankolsk plutselig*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 #39 Skrevet 9. desember 2009 klarer ikke komme på en eneste grunn til å lese men drømme om hote menn..mmmm
Gjest Siklerotte Skrevet 9. desember 2009 #40 Skrevet 9. desember 2009 Jeg drømmer med deg - som jeg alltid gjør!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 #41 Skrevet 9. desember 2009 kanskje du burde synge pensum? jeg har prøvd det, men det funket dårlig. her funker det å fortelle andre hva jeg kan (eller ikke kan). digger å leke bedreviter og da husker jeg alt
Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2009 #42 Skrevet 9. desember 2009 Denne: var en annen på repertoaret.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. desember 2009 #43 Skrevet 9. desember 2009 Merk deg fortsatt at vi ikke drømmer om de samme menn - ingenting er forandret der!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 #44 Skrevet 9. desember 2009 haha.. jeg tror du drømmer om mennene mine... haha... du og jeg på byen.. hhaa.. hadde vi blitt enige om et sted å dra så hadde vi nok fått det vanvittig gøy
Gjest Siklerotte Skrevet 9. desember 2009 #45 Skrevet 9. desember 2009 Skal ringe noen i morgen og snakke i noen timer om pensum. Viser mine (ikke-eksisterende) evner! Selv pleier jeg å sitte og fortelle meg selv ting - høyt. Selskap i meg selv, ypperlig!
Gjest Siklerotte Skrevet 9. desember 2009 #46 Skrevet 9. desember 2009 Vel, betviler ikke at vi kunne hatt det moro! Jeg er da med på det meste - selv de steder dine eldre rotter vanker, jente!
Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2009 #47 Skrevet 9. desember 2009 Jeg hadde ELSKET å være med i en sånn musikkvideo!!
Gjest Siklerotte Skrevet 9. desember 2009 #48 Skrevet 9. desember 2009 Skremmer meg at jeg kan den sangen utenat, men den er jo litt koselig da.
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #49 Skrevet 9. desember 2009 Hahaaaaaa! Jeg venta meg noe like melankolsk-klokt, hurra!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 #50 Skrevet 9. desember 2009 ja, sitte og fortelle seg selv ting er flott, men da får jeg ikke den bedreviter følelsen også får jeg ikke anerkjennende enighetsnikk som jeg får av sauene ellers. alternativet er å lage en trå på skravle. da finner jeg fort ut mine argumenter og de andres også konkluderer jeg med min etter litt dørfting. men da må det være temaer som skravlere kan noe som helst om da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå