Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #51 Skrevet 7. desember 2009 Jeg hadde syns det var greit at han dro på julebord med overnatting. Ikke noe problem. Jeg hadde ikke godtatt at han tok en dame med seg på hotellrommet og satt og pratet med henne i flere timer! Da hadde det vært månelyst hjemme lenge! Det er totalt respektløst ovenfor sin partner hjemme. Hadde det vært en gjeng som dro på et rom sammen for å fortsette festen hadde det vært greit. Men ikke mannen og en dame alene. Hallo sier jeg bare!!!! Det skal ikke være nødvendig og det er en høyst suspekt ting å gjøre. Og tenk bare på ryktene på jobben i ettertid. To kollegaer av det motsatte kjønn som forsvant inn på et hotellrom sammen.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #52 Skrevet 7. desember 2009 Går de (og du) faktisk rundt og innbiller seg at det må være alkohol med i bildet for at utroskap skal skje? De fleste som er utro er det i edru tilstand.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #53 Skrevet 7. desember 2009 Det er VÅS! 99% av alle førstegangs utroskap skjer i rus. Har man detimot etablert en kontakt, i fylla, kan man gjerne ha mot til å leve den ut edru og. Hilsen en ny anonym
Lea Laus Skrevet 7. desember 2009 #54 Skrevet 7. desember 2009 Ja vitterlig. Det har da ikke jeg noe med. Han er en voksen person og derfor behandler jeg han slik. Om du behandler noen som et barn kommer de til å oppføre seg deretter.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #55 Skrevet 7. desember 2009 Noe av det morsomste med julebord er jo disse samtalene til langt på natt, enten med flere eller på tomannshånd. Når man er bare to så blir samtalene oftest mer dype og interessante. Blir en skikkelig fortrolig stemning. Tror mange menn har et stort behov for slik prat med en annen kvinne enn den de bor sammen med innimellom.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #56 Skrevet 7. desember 2009 Har ingen problemer med at mannen min ligger på hotell fordi det er langt hjem. jeg hadde ikke likt at han hadde hatt en kvinne jeg ikke kjenner på hotellrommet i flere timer. Hadde det vært ei jeg kjenner hadde saken vært en helt annen. Jeg tror på ingen måte at mannen min gjør noe galt, men jeg er litt sjalu av meg når det gjelder kvinner helt alene med min mann. Hadde ikke hatt noen som helst problemer med at de hadde pratet sammen i mange timer i et rom hvor det var en eller flere andre tilstedet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå