Gå til innhold

Hadde dere godtatt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det med overnatting ifb med julebord er vel greit, men når man går hver til sitt for å legge seg, så hadde jeg forventet at han gikk alene. Hvorfor gå opp på rommet hvis man ikke er ferdig med å være sosial?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de fleste utesteder stenger etter hvert og da er et hotellrom det langt triveligste stedet for prat uansett kjønn på samtalepartner.

Skrevet

1. Ja, han kunne ha overnattet

 

2. Nei, jeg ville ikke synes det var greit at han og en dame hadde sittet på hotellrommet alene.

 

Det er ikke noe vits i å legge forholdene til rette for utroskap. Alkohol, spennende dame og et rom....

 

De kan snakke ute blant folk.

 

Jeg hadde aldri, av respekt for min mann, sittet i timevis med en mannlig kollega på et hotellrom

 

Du har min fulle støtte

Skrevet

Ja, klart det. Hadde han nektet meg det samme, hadde jeg klikka!

Skrevet

Bra skrevet "3ferdigklekkedeegg" Er helt enig med deg.

Skrevet

Denne forskjellen greier ikke jeg for min del å se. Jeg jobber i et firma med svært stor overvekt av menn og veldig mange trivelige karer som det er gøy å prate med. Ser ikke at det er noe verre at jeg sitter alene utover natta og prater med en av dem enn med en kvinnelig kollega.

 

Hadde vi hatt ønske om andre aktiviteter har vi flust av muligheter til det i løpet av den vanlige arbeidstida, så vi hadde ikke behøvd vente til et julebord for det.

 

Skrevet

Hadde ikke likt det med hotellrommet. Måtte han fortelle deg om det?

Skrevet

Som Oktaviastar sier er det massevis av sjanser til å være utro med en kollega, man trenger ikke vente til julebordet.

Skrevet

Ja herlighet da, selvfølgelig hadde jeg godtatt det.

Skrevet

Han måtte vel fortelle det... rykter går vel sikkert. Ingen som vet hva som skjedde der inne utenom de to.... Pratet sikkert bare... jaja, man vet aldri

Skrevet

Ja det hadde jeg godtatt!

Mannen min er også i stand til å være alene med damer uten å ligge med de, han har besøk av kvinnelige kollegaer når jeg ikke er hjemme så da er det ingen forskjell på hjemme og et hotellrom for meg, stoler på han jeg!

Skrevet

Da er du en smule naiv! Utroskap skjer bare alle andre- NOT!

Skrevet

Er det jeg som er en smule naiv, som ikke ser forskjellen på å ha damebesøk hjemme og på et hotellrom?

 

Utroskap kan skje hos oss også det, vet det, men jeg velger å stole på mannen min til det motsatte er bevist, orker ikke gå å bekymre meg for det hver gang han er i nærheten av ei dame alene.

 

Skrevet

Mannen min hadde ikke dratt uten meg på noe sånt, han.

Skrevet

Jeg stoler på mannen min, men vi er enige om å ikke sette oss i i situasjoner hvor det lettere kan skje utroskap- f eks alene på et hotellrom med en dame.

 

Tror de aller aller fleste som har vært sammen med sin mann gjennom noen år har lagt merke til at man en gang i mellom treffer en mann som får det til å kile litt ekstra i magen. Hvis man i tillegg er full og alene med en mann, KAN man kanskje miste noen hemninger man hadde hatt om man var full med mange folk tilstede.

 

Blir overrasket hvor naive mange er her inne.

 

Skrevet

Det er jo derfor det kryr av utroskap. "Min mann gjør aldri slikt" er så latterlig å høre på.

Skrevet

Ja det hadde jeg godtatt, og det har jeg allerede godtatt.

 

Mannen var på julebord med overnatting for noen uker siden. Jeg orker ikke å dra på overnatting med hans kollegaer, men unner han det selv om jeg ikke orker å bli med.

Kjenner alle de kvinnelige kollegaene hans, og hadde ikke stusset over at de hadde pratet med de på et hotellrom i alt fra en time til ti timer.

 

Stoler man ikke på partneren sin, så må man nesten ta et lite oppgjør med seg selv.

Selv om utroskap kan skje, skal man konstant være sjalu og forvente det verste?

Skrevet

Hadde ikke dratt uten deg? Så om han blir invitert på julebord uten partner så går han ikke?

Skrevet

Ja, det hadde jeg og har har jeg godtatt.

 

De drar så godt som alltid på overnattingsjulebord på jobben hans. Han hadde både danset og skravlet med de kvinnelige kollegaene hans også :-).

Jeg er ikke av den sjalue typen da, vel og merke.

 

Om man er naiv fordi man ikke mistenker utroskap i hytt og pine, så vil jeg heller være det. Jeg syntes dette handler om tillit og hvis man skal gå rundt og være "realistisk" og tvile på mannen sin ved diverse anledninger, så ville man jo blitt gal!

 

Skjer det, så skjer det, men da velger jeg og ta det da -ikke å sitte å vente på det, men for ordens skyld tror jeg nok ikke det vil skje meg ;-p

Skrevet

Det er "nye regler" for vår generasjon..i forhold til tidligere. Utroskapstallene har steget i samme takt.

 

Mine foreldre går ingen steder alene..altså julebord, fest eller andre tilstelninger som innvolverer alkohol. (med mindre det er gutte-/jentefest blandt naboene) Har aldri måttet bekymre seg for utroskap.

 

Nå, i dag. Da skal alle måtte ha så mye frihet!! Sier kona eller mannen "kan ikke du bli hjemme med meg" eller "ser helst at du ikke går alene" så er det psykopater og kontrollfreaker og mistenksomme av natur o.s.v.

 

Jeg syns at det er ens kjære rett i et forhold til å si nei, når en situasjon gjør en bekymret. Så klart, alt kan jo diskuteres, men det må være LOV å si ifra!! Men sier en noe, så blir det plutselig ens egen feil dagen partneren er utro.

 

Folk er ALTFOR opptatt av sin egen personlige sfære. Isteden for å tenke på segselv og sine ønsker/behov først, hva med å tenke på sin bedre halvdel?? Jeg lever for min kjære. Og han lever for meg. Ja, vi kan gå ut hver for oss, men er én av oss ukomfortabel, så er det ikke noe problem eller OFFER for den andre part og bare bli hjemme eller ta den andre med.

 

Hvorfor er det ikke lov å si "nei" lengre?? Blir jo livredd for å si sin mening, og sitter heller hjemme og er bekymret som pokker, og blir enda mere skremt og mistenksom når en sitter på nett og ytrer sine tanker!! Ser jo svarene en får.

Jeg er ikke selvstendig. Har du giftet deg, er du heller ikke selvstendig lengre. Du har sagt ja til å ha et liv SAMMEN med noen. Ikke ved siden av.

 

Nei, jeg setter heller pris på ærligheten og RESPEKTEN jeg og min kjære har for hverandre. Her er det faktisk LOV å bruke ordet nei, uten at den andre får fullstendig spasmer og kvælningsfornemmelser og skriker "kontrollfreak!"

 

Skrevet

"Mine foreldre går ingen steder alene..altså julebord, fest eller andre tilstelninger som innvolverer alkohol. (med mindre det er gutte-/jentefest blandt naboene) Har aldri måttet bekymre seg for utroskap."

 

Jobber ingen av dem, eller jobber de sammen?

 

Skrevet

Der det serveres alkohol, da.. Går litt fort i svingen når man blir litt ivrig. Men hvis det var det værste du hengte deg opp i, så må det ha vært et godt innlegg.

Skrevet

Enig m 3ferdigklekkede egg:

 

Ja, han måtte ha fått dra på julebord selv om det inkl overnatting (selv om jeg ikke ville jublet over det)- ikke hans feil at julebordet legges langt ekk.

 

Nei- ikke greit at han sitter flere timer alene m en dame på rommet. Hadde ticked me off big time. Jeg ville ikke gjort det samme med en mannlig kollega, av respekt for sambo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...