Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 at mannen deres hadde dratt på julebord hvor han måtte overnatte på hotell pga lang vei hjem?
Kleint Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Ja, det hadde jeg. Skulle jeg ikke godtatt dette, måtte jeg ha hentet han selv.
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Min mann er voksen og avgjør dette selv. Er jo ikke opp til meg å "godta" eller ikke... Jeg hadde ikke godtatt at han skulle bestemt over meg på den måten. Det er vel ingen vits i å være sammen med noen man ikke stoler på?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Og at han hadde sittet på rommet og pratet med en kvinnelig kollega i flere timer etter julebordet? HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Selvfølgelig. Skal selv på julebord neste helg hvor jeg skal sove over, teit spørsmål... Stol på hverandre, man kan nesten drive andre til utroskap med stadig beskyldninger og bekymringer.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Ja, han får da prate med hvem han vil.
Kleint Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Var det bare de to som satt der alene i mange timer?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Ehhh...ja, selvfølgelig! Viktig å stole på hverandre der. Mannen her var på julebord (m overnatting) for noen uker siden!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Hadde mannen min prøvd å nekte meg det, hadde jeg fått lyst til å gjøre det han fryktet på det julebordet
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Selvfølgelig. Min mann er dessuten voksen og bestemmer over seg selv, og forhåpentlig også voksen nok til å ikke finne på noe som han vet kan sette vårt forhold i fare.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 Ja det hadde jeg godtatt. Ser ikke problemet jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 Han er mannen min, ikke min fange. Selvfølgelig får han overnatte hvis det er for langt å kjøre/ta taxi.
Kleint Skrevet 6. desember 2009 #15 Skrevet 6. desember 2009 Hadde ikke satt pris på at han satt alene med en kollega i mange timer på et hotellrom. Så kan skjønne at du reagerer på det.
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 Jeg hadde aldri godtatt at mannen min ikke hadde godtatt dette for å si det slik...
Tommage♀♂ Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Overnatting på hotell er helt greit. Samtale med motsatt kjønn også ok. Kanskje ikke fullt så gøy å få vite om, men samtidig kunne jeg fint gjort lignende selv. Uten å legge mer i det.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #18 Skrevet 6. desember 2009 På jobben min (og forsåvidt mannen min sin) er det julebord med overnatting hvert år. Det unner vi hverandre, og jeg har aldri tenkt over at det skal være noe problem... Men jeg ville ikke likt om han satt alene på rommet med ei dame i mange timer sent på natten. Egentlig ikke fordi jeg tror det kunne skje noe, men fordi det kan skape mye rykter, og det ville jeg ikke likt...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #19 Skrevet 6. desember 2009 Ja, det hadde jeg, og han gjør det neste lørdag Men tror/håper ikke han setter seg ned med en kvinnelig kollega og prater i flere timer.. Kommer selvfølgelig an på hva de pratet om, men jeg hadde ikke likt det.. Kall meg hysterisk, men alle kvinnfolk som tråkker inn i intimsonen til mannen min, det være seg laaange aleneprater eller værre, de vil jeg holde mannen min unna.. Men jeg stoler heldigvis nok på han til at han ikke blir å gjøre det, og HVIS han gjør det, så har han sikkert en god grunn til den samtalen. Så spm her ville jeg fokusert mest på den samtalen enn at han overnattet under et julebord, som forsåvidt er svært vanlig.
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #20 Skrevet 6. desember 2009 Altså, jeg giftet meg med en mann som er i stand til å være i samme rom som en kvinne i opptill flere timer uten å ligge med henne, og er ganske sikker på at dette ikke har endret seg i løpet av de fem årene vi har holdt sammen. Jeg ville nok ikke ha blitt sammen med ham engang om han ikke kunne det. Jeg har litt problemer med å forstå dere som leser utroskap i alt mannen foretar seg. Det må jo være utrolig slitsomt å ha det sånn. Hvorfor er det sånn? Har dere kanskje ikke nok kontakt med voksne folk utenfor ekteskapet selv? Helt alvorlig, det burde alle ha, for den mentale helsen sin skyld. Mennesker er sosiale vesner og det er viktig å ha kontakt med flere mennesker enn de i nærmeste familie.
Sånn kan det gå Skrevet 6. desember 2009 #21 Skrevet 6. desember 2009 Prat er da virkelig ikke noe å ta på vei for. Jeg overnattet selv på hotell for julebord både i fjor og i år og satt faktisk på rommet og skravlet med en mannlig kollega etter begge julebordene, da altså bare meg og han. Det var da ikke samme kollega begge årene, men begge to i faste forhold uten noe ønske om noe mer enn en koselig samtale. Når man er godt i gang med prat og har det moro så er det veldig trivelig å fortsette praten i rolige omgivelser en stund til. Og som man vet går tiden fort når man sitter slik og det ble et par timer begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #22 Skrevet 6. desember 2009 Noen synes en slik prat er ok, andre ikke. Er det så forpult vanskelig å skjønne at mennesker har forskjellige syn og meninger her inne på dib?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #23 Skrevet 6. desember 2009 Da bør vel de som ikke stoler på sine menn gi dem klar beskjed om at å være alene med en kvinne uansett grunn ikke er akseptert...?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #24 Skrevet 6. desember 2009 Det er ikke normalt å sitte mange timer ALENE med en kollega.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #25 Skrevet 6. desember 2009 Hva om det hadde vært en mannlig kollega han satt alene og pratet med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå