Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #51 Skrevet 5. desember 2009 Hei, skorpion081170. Fikk lyst til å svare deg...Jeg har alltid hatt det sånn som deg og for et par år siden gikk jeg til en veldig kjent klarsynt dame her i distriktet som spår, bruker kinesisk horoskop og driver med healing. Noe av det første hun sa var at jeg aldri kom til å bli lykkelig i Norge....Uten at jeg hadde spurt. Så ble jeg forelsket her og fikk et barn til og nå føler jeg meg litt låst fast. Føler at jeg ikke hører hjemme her og lengter alltid til et annet sted. Målet mitt er etterhvert å flytte utenlands når jentene mine blir litt større...Vet ikke hvorfor jeg svarte deg, jeg har bare alltid hatt det som deg. Ønsker deg lykke til og håper du finner ut hvor du hører hjemme:).
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #52 Skrevet 5. desember 2009 080377 flytter jeg til usa i august?? takk
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #53 Skrevet 5. desember 2009 120685 Står uten jobb nå. Vil jeg få jobb snart?? Blir uten inntekt fra januar så søker jobber som en gal her.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #54 Skrevet 5. desember 2009 30.06.84: Hvordan ser fremtiden ut for meg? Kommer jeg til å bli 100% lykkelig noen gang?
Gjest Tale30 Skrevet 5. desember 2009 #55 Skrevet 5. desember 2009 Tusen takk Della Jeg har en baby nå ja Hun er snart et år, så kanskje mer en smårolling nå. Vi har fått muligheten til å flytte utenfor byen til hus. Er faktisk veldig gira på det, men samtidig er det jo en viss spenning mht nytt nettverk og tap av det trygge Jeg skal på jobbsøk, og gruer meg ganske mye til det. Håper virkelig at det som du sier er min tur nå Har hatt det litt slitsomt i fortid ja, og håper på at det blir bedre nå i det nye året. Tusen takk for at du tok deg tid!
Gjest Tale30 Skrevet 5. desember 2009 #56 Skrevet 5. desember 2009 Dette kortet som sier at min tid kommer.. er det et positivt kort? Tenkte på "Din tid er kommet", hehe.. ikke så positivt ladet da det gjerne brukes om folk som skal dø
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #57 Skrevet 5. desember 2009 Huff jeg mente det som positivt så klart, tenkte ikke på det med døden, nei nei jeg mente det som den beste tid i ditt liv:) Beklager veldig:)
completely3 Skrevet 5. desember 2009 #58 Skrevet 5. desember 2009 050873 Får vi et friskt barn - gutt eller jente?
Gjest Tale30 Skrevet 5. desember 2009 #59 Skrevet 5. desember 2009 Det var godt, hehe. Spennende å se.
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #60 Skrevet 5. desember 2009 Hei koselig at du skriver.Hvor i landet driver de med dette da? jeg bor i indre østfold der har de åpnet et senter som han Olav ifra den sjete ans driver tenkte å ta meg en tur dit . jeg har bodd i utlandet i Spania da jeg er opprinnelig Spansk ,men trivdes ikke der ... Uannsett hva jeg foretar meg så er jeg alltid ulykkelig ,går ikke en dag uten at jeg gråter en skvett.Men vet ikke helt hvorfor.. klem til deg
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #61 Skrevet 5. desember 2009 Tusen takk Della :-) Ja kansje jeg er redd for forandringer ,vil være lykelig ,men tør liksom ikke . Jeg har fått høre at jeg har gaver ,jeg vet det men er livredd.Og da snakker jeg om ting jeg har sett ,men folk må tru jeg er gal. Min mor la kort hun også ,men Spanske kort,da jeg opprinnelig er det også. Hun tok aldrig feil,hun spådde sin egen sykdom og død. Jeg har en datter på 8 år,og hvis jeg har vondt i ryggen feks så legger hun de små hendene sine der og det blir borte. Før noen dør så drømmer jeg dems død 14 dager før,men det har jeg opplevd kun 3 ganger . jeg er nysjerrig på alt sånt men samtidig livredd..
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 5. desember 2009 #62 Skrevet 5. desember 2009 Ta meg!!! =D 20.09.88 meg 10.10.82 min forlovede Når vil vi gifte oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå