Gå til innhold

Jeg legger ut tarotkort igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager jeg har ikke vært på her så ofte og har ikke hatt tid til å legge tarotkort for dere som ønsket å bli lest... Legger litt tarot kort her nå i en times tid:)

Trenger fødselsdato, KONKRET spørsmål, helst ikke flere spørsmål da jeg har ikke tid til å legge ut maange kort for alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21.01.1982

Blir det flere barn?

Skrevet

Født 15.juli

Hvor mange barn vil jeg få?

Vil jeg noen gang få ro i sjelen?

Skrevet

170886

- Vil forholdet jeg er i nå vare?

- Vil vi bli gravide i 2010?

Skrevet

22.10.81

Jeg er gravid, blir det gutt eller jente?

Skrevet

21.01.1982

Her ser jeg beklager ikke flere barn mellom deg og din partner, ettersom det kan virke som dere vil få problemer eller har problemer nå i forholdet eller det kan være noe annet som står i hinder for dere, er du sunn? det er noe usunnt jeg får opp her.... ( husk nå at det jeg sier er kun utifra "veien" du er på nå... og ting kan forandre seg) ...Akkurat nå kan det vise seg som du står mellom det å gjøre valg, og det kan virke som du vil ta et valg som vil påvirke din framtid på den måten at du ikke får flere barn. Jobb med forholdet ditt, finn ut hva som kan være i veien for deg nå, og følg godt med helsen din, er det noe du ikke gjør riktig nå?

Skrevet

Hei! :)

Jeg lurer på om du kan se noe om meg og yrke?? Jeg har gjort et valg, men ahr en hobby jeg brenner for og som jeg lurer på om jeg bør gjøre mer ut av,

Takk for svar:)

Skrevet

09.12.81

Hva vil fremtiden bringe??

Skrevet

Jeg er født 13.03.1982 og kjæresten min 21.06.1981.

Vil vi noen gang bli samboere?

Skrevet

291077

Blir det noe mer utdannelse på meg???

Skrevet

20.05.85

Kommer forholdet mellom meg og samboer til å vare?

Skrevet

05.10.76

Er gravid nå.

Får vi flere barn?

Skrevet

Født 15.juli

Her ser jeg en følsom kvinne,med stort hjerte. Med et barn fra før av, Akkurat nå ser det ut som du kan streve etter en balanse, enten det er økonomisk eller når det gjelder helsen din. Du prøver å finne en balanse og det er bra, det er positivt, det vil føre til at du blir mer disiplinert når det gjelder dine ønsker. Stol på deg selv, og at du kan klare dette ( hva du enn går igjennom) og jeg ser en lykke for deg om kanskje en to år, harmoni og kjærlighet og jeg ser kanskje 1-2 barn til:) Den som søker vil finne:)

Skrevet

21.01.1982

Vi har ikke problemer i forholdet per nå, men mannen er på andre siden av jordkloden i jobbsammenheng og er borte nesten halvannet år med kun få besøk hjem. Han har et risikofylt arbeid.

Jeg er nok i overkant glad i søtt, men jobber med saken. Trening har jeg startet med.

Og det stemmer at vi har noen valg å ta, men det er i forhold til hva som vil bli vårt permanente sted å bo.

Mannen er forøvrig født 07.11.77 om det har noe å si.

Ser du forøvrig om mannen min kommer seg trygt hjem igjen?

Takk!

Skrevet

Født 19.08.1977

Hvordan blir livet på nytt sted?

Skrevet

15.04.87

Finner vi leilighet snart?

Skrevet

28.08.75

Jobb og kjærligheten lurer jeg på:)

Skrevet

Gemini7

Jeg ser du har spurt tidligere og jeg har hatt deg i tankene, vil svare deg nå:)

Ser deg som en kvinne som prøver å finne en balanse i sitt liv, mellom det hun ønsker å gjøre og det hun gjør. Det som er i veien for deg nå er noe som tyder på at du sliter deg selv ut med noe, balansen trenger du virkelig, det virker som du ikke jobber hardt nok for dine ønsker. I handling din styrke som kan hjelpe deg på veien er; sett andre til siden akkurat nå og fokuser på deg selv , våg å ta en sjanse. Her tyder det sterkt på at du må fokusere mer på HVA DU VIL. Det kan virke som noen eller andre vil stå i veien for deg og det du vil. Jeg får opp et kort som tyder på at du kan fullføre det mål du har satt deg, du har alt som trengs for å lykkes. Vær stolt over det du gjør. I framtiden ser jeg starten på det du sikter for jeg vet ikke hva det er men det ser ut som noe du setter mye kjærlighet for og det ser lysende ut. Er det noe som involverer "det alternative" ?:) Stol på dine innsikt, hør mer på ditt hjerte og ikke vær redd for å søke hjelp og du vill lykkes!:)

Lykke til og gå den veien du går nå!

Skrevet

Født 30.03.76

Skal føde 3.barn om ikke så lenge. Ser du flere?

Ser du om vi kommer til å flytte utenlands (hvis du har tid)?

Så morsomt, tusen takk:)

Skrevet

23.02.84

Får jeg flere barn? Jeg har en gutt nå.

Håper på svar. :)

Spurte en annen gang og, men da fikk jeg ikke svar. Skjønner jo du ikke kan svare alle.. ;)

Skrevet

27.11.79: Hvilket kjønn har jeg i magen?

Skrevet

Tusen takk for svar!!! JA- det jeg sikter til, hobbyen min som jeg brenner for- omhandler det alternative!!!! Og, det stemmer også at jeg ikke har jobbet aktivt for å utvikle det eller komme meg videre på den alternative veien til tross for at jeg virkelig brenner for det.

Jeg tror det som hindrer meg er nettopp den veien jeg har valgt å gå yrkemsessig. Jeg jobber med forskning, tar en doktorgrad, altså en veldig vitenskapelig vei. Dette interesserer meg selvsagt også, men det er helt i andre enden av skalaen for det alternative, og helt i konflikt emd miljøet jeg jobber i.. Har tenkt jeg skal ta kurs el.l innen tarot o.l selv, men det er det å vite hvor man skal starte.

Jeg har forresten fått høre av synske jeg har vært hos og andre som har lagt kort her på dib at det alternative popper opp hele tiden hos meg og at jeg bør gå for det, og vil lykkes... Ville vel ha en forsikring til om at det var rett.. Tenker å ta noen kurs ved siden av jobben jeg har nå.

Tusen takk for at du tok deg tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...