Gjest Skrevet 5. desember 2009 #26 Skrevet 5. desember 2009 Ja, der ser man... Ja han kommer seg trygt hjem igjen, det ser jeg... Jeg ser ham som en svært forståelsefull mann, som har vært heldig med mange ting. men akkurat nå ser jeg at han ikke er så heldig på en måte:( jeg vet ikke hva det skal bety, det ser ut som han må offre noe akkurat nå. Han er et offer akkurat nå, er det for jobben hans? og jeg ser han gleder seg nok til å komme seg hjem, jeg ser en gjenforening noe han gleder seg veldig til. Kanskje han ikke har det bra uten dere. Dere må jobbe mer med dere to, ellers kan det gå gale:( Dette ble litt vagt men jeg synes det var ikke så lett å se her nå..
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #27 Skrevet 5. desember 2009 Geminini, Jeg fikk en sterk følelse på deg Du har "gaven" og jeg synes du bør absolutt kjøpe deg tarotkort eller ta deg en tur på en alternativ kafe bli kjent med noen fra det miljøet. Jeg tror du vil finne stor glede i det:) Jeg har hatt det som deg. Du vet selv hva som vil gjøre deg lykkelig og ikke:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #31 Skrevet 5. desember 2009 04.11.82 Kjærlighet, vil jeg holde sammen med samboer eller treffe en ny mann? Line
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #32 Skrevet 5. desember 2009 Tusen takk for svar! Hilsen 27.11.79.
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #33 Skrevet 5. desember 2009 170886 Jeg ser dere har vært veldg forelsket i begynnelsen, og dere hadde det veldig fint sammen. Men akkurat nå føler en av dere avvist av den andre, dere sliter med å få begge endene til å møtes. Dere har problemer med å forstå hverandre, noe slags kommunikasjonsvikt, dette må dere jobbe mer med. Jeg får et kort på at dere kommer til å gjøre det slutt, det er trist å måtte si dette.. Men jeg tror der kan redde det om dere jobber hardt. Lykke til
Gemini7 Skrevet 5. desember 2009 #34 Skrevet 5. desember 2009 Så bra, takk igjen!! Også andre har sagt dette- at jeg virkelig har "gaven", talent i den retning og bør utvikle det, og vil få suksess.Så det var virkelig artig å høre!! Det som hindrer meg er vel at det er så "usikkert". Men min interesse for det er så sterk at jeg nok vil gå for å utvikle evnene, det er jo dette som gjør meg glad... Lykke til til deg også
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #36 Skrevet 5. desember 2009 Det var godt å høre! Vil ha ham trygt hjem etter endt oppdrag. Det stemmer også, han er uheldig akkurat nå. Er strandet et sted han ikke trengte å dra til alikevel. Og det stemmer at han gleder seg veldig til en gjenforening, han kommer hjem om kort tid. Men han må dra igjen før jula setter inn :-( Og han savner de 2 barna vi har. Vi er også redde for at hjemturen blir kortere enn planlagt på grunn av transportproblemer. Vi skal jobbe med oss to, skal dra bort en langweekend bare oss iløpet av våren. Men såvidt jeg vet så har vi det utrolig bra sammen! Igjen, tusen takk!
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #37 Skrevet 5. desember 2009 ♥♥ M ♥♥ Jeg ser et litt opp og ned forhold, du er en storhjertet kvinne som har lett for å stole på ham og jeg lurer på om du virkelig er lykkelig med ham, er det verdt det? jeg ser du kommer til å forsette å kjempe for dere, du gir ikke opp. Men jeg spør deg nå, er du lykkelig?
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #38 Skrevet 5. desember 2009 24.09.88 Jeg ser at du er en kvinne som søker kjærligheten, jeg ser du kommer til å treffe noen i kanskje nær framtid, men jeg vet ikke om det kommer til å bli så bra, for det kan se ut som du kommer til å søke kontroll kanskje fordi du er litt redd for å bli såret, jeg vet ikke hva du har opplevd i din fortid men din sjalusi vil også komme til å ødlegge for deg.. Her får jeg et budskap om at du må ikke tenke for mye, "go with the flow" istendefor å gå imot bølgene bør du reise med bølgene og la deg slippe deg løs litt, jobb med de redsler du har.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #39 Skrevet 5. desember 2009 Jeg spurte lenger opp-- 23.02.84 Ville bare nevne grunnen til at jeg spør. Jeg tror egentlig ikke jeg vil ha flere barn, men min samboer vil. Og noen ganger tenker jeg at vi kommer til å få en til fordi han vil.. Kan jo hende jeg forandrer mening og. Har vært hos en synsk en gang og han sa at jeg enten ville få 1 barn, eller 1 barn + 2.. så får vi tvillinger da neste gang hvis jeg bestemmer meg for å prøve igjen.. ;( Hmmmm..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #40 Skrevet 5. desember 2009 Jeg lurer på. Stemmer magefølelsen min ang når denne ungen skal komme ut? Har en helt konkret dato i tankene. 23.07.83
4barns mor Skrevet 5. desember 2009 #41 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er født 13.03.78. Kommer jeg til å få flere barn? I tilfelle når, og kjønn?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #42 Skrevet 5. desember 2009 08.10.74 Venter nummer 3. Skal på ultralyd på tirsdag. Hvilket kjønn har jeg i magen? Er så spent!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #44 Skrevet 5. desember 2009 19.07.84 Kommer forholdet til å vare?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #45 Skrevet 5. desember 2009 081170 skorpion Hvorfor er jeg alltid så ulykkelig? alltid vært det trives ingen steder der jeg har bodd.
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #46 Skrevet 5. desember 2009 Født 19.08.1977 Tale30. Hvordan blir livet på nytt sted? Ser du har hatt lyst til å prøve noe nytt, forandring på rutinene. Det kanskje har vært slitsomt i fortid. Jeg får et kort på at du har en baby nå (gravid?) ? Eller noe med barn å gjøre, enten føler du deg som et barn igjen, du føler deg spent og det er mye bra for deg akkurat nå. På det nye stedet som du snakker om, kommer det til å komme nye hendelser i livet og gi deg nye erfaringer. Det kortet jeg får for framtiden står for "din tid kommer" du vil kanskje få nytt jobb eller noe. Men jeg får også opp at du kanskje ikke er så gira på å flytte ? Noe som skaper en barriere her. Lykke til, jeg tror det nye stedet vil gi deg masse bra:)
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #47 Skrevet 5. desember 2009 jeg er den samme som over her :-) skorpion 081170 hadde ikke tenkt å bruke anonym knapen ingen grunn til å være anonym.Jeg har det bare sånn i ivet mitt .
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #48 Skrevet 5. desember 2009 Jeg ga deg svar sist:) Kan se om jeg finner det igjen.. Skrev et langt svar til deg
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #49 Skrevet 5. desember 2009 YOLI Jeg skal legge noen kort for deg nå... Du er en person som følger strømmen, følger reglene som finns rundt deg, veldig lojal. Så får jeg opp en kort som skal stå for det som står i veien for deg akkurat nå, og det står for forandring. Det du søker etter. Du søker etter en løsning som kan bli stabil, det som vil gi deg trygghet på lang sikt. Enten det er i kjærlighet, familieliv, trygghet, fri fra bekymrer. Det er noe som stopper deg ifra den forandringen, det er at noe er ubehagelig for deg. Frykter du for det å ha det stabilt? fordi det er noe nytt for deg? Kortet som forteller styrken din, den du egentlig er: indre stemme, kjærlighet, det som kommer fra hjertet. Du har en sterk sjel, du har bra kontakt med dine føleser, du er dyp, du har en sjel som er litt mer følsomm enn andre, du har gaver som ikke andre har.. utforsk deg selv litt mer, det er så mye hos deg du ikke vet har. Du er forvirret, fordi du ikke hører på deg selv mer. Det står et sterkt kort her i framtiden din, og jeg vil ikke røpe for mye;) Men jeg ser mye bra framover OM du tar og finner ut av hva du egentlig vil, bruk litt tid på deg selv, se på det ukjente, se dine skjulte talenter så vil du finne veien for du har noe spesielt, og det kanskje du vet allerede?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #50 Skrevet 5. desember 2009 051081 Jente Får jeg flere barn? Hvor mangen barn får jeg tilsammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå