idaskalblimorfor1gang Skrevet 6. desember 2009 #52 Skrevet 6. desember 2009 Termin 8 januar 33 dager igjen! Som en sa lenger oppe her, kroppen skriker etter 2009, men hode sier 2010
Tremo Skrevet 6. desember 2009 #53 Skrevet 6. desember 2009 Termin med gutt 4. januar. Har to små jenter på 3 og 5 fra før og mye stress på jobb, så begynner å bli sliten, ja. Siste uka har jeg gått ned til 50% jobb, men det blir alltids litt mer... Ellers så er jeg også en av de som egentlig ikke vil ha før i januar, men samtidig så hadde det vært fint å bli ferdig litt før;) Men jeg vil jo egentlig ikke ha ett julebarn, da... Men, han kommer når han kommer!
sunshine28 Skrevet 7. desember 2009 #54 Skrevet 7. desember 2009 Har termin 2 januar =) Har ei snuppe på 8 år fra før. Hatt myyyyyeee nedpress og konstante murringer i nedre del av magen i 5 døgn nå,så de på føden var ikke sikker på at hun kom til og holde seg inne til januar... Sliter med det samme som ei anna her skreiv,hodet mitt sier jeg vil ha 2010 nurk,men kroppen er lei og vil ha henne ut NÅ...hehe
lioness* Skrevet 7. desember 2009 #55 Skrevet 7. desember 2009 24. januar her. Ca 7 uker igjen til D-dagen! Gleder meg.
Julenissens klossmajor Skrevet 7. desember 2009 #56 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har termin den 13 januar! 37 dager igjen! =)
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 7. desember 2009 #59 Skrevet 7. desember 2009 Termin 10. januar. Går sikkert over, var en uke over med førstemann, kan visst lett blir noe av det samme med nr 2 sa jordmor. For min del kan hun komme når hun vil, bare det er i 2010
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 7. desember 2009 #60 Skrevet 7. desember 2009 30.01 her. Venter gutt nummer to. Martin er allerede blitt over 3 år. Det går så fort!! Han ble satt i gang og kom 2 uker før pga preeklampsi. Hvis jeg ikke får det denne gangen satser jeg på å gå til termin og slippe å bli i gangsatt. Var ikke noe kjekt. Formen er helt passe.. Begynner å gå opp for meg nå at det snart kommer en liten baby igjen. Blir fint. Gruer meg litt til ammingen bare, håper det går bedre denne gangen. Tvi, tvi jenter. Hold ut! Koselig å vente sammen!!
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 7. desember 2009 #61 Skrevet 7. desember 2009 Termin 23 januar. Har en gutt som blir 5 år fra før.Han ble født dagen etter termin. Håper på at jenta melder sin ankomst mellom 15-23 jan;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå