Gå til innhold

Hvem flere har termin i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes bare det hadde vært stas å vite.Ser at det er så mange som føder for tiden og lurer på om det i det hele tatt er noen igjen her inne!:)

Jeg har termin 12.januar,39 dager igjen!

Skikkelig nedtelling for tiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har! :) 1. januar. 28 dager igjen, og det nærmer seg!

Hvordan er formen din?

Skrevet

Jeg har også 1 januar, så det blir spennende å se om det blir desember eller januarbaby. Kan egentlig vente til 3 eller 4 januar, så er man ferdig med jul og nyttår.

Skrevet

Formen er generelt bra,men er (desverre) glad for at jeg er sykmeldt,for noen ganger må jeg bare sove mens andre ganger kan jeg være mer aktiv,men må alltid sove en time eller to før jeg henter min 2,5 år gamle sønn i barnehage.

Bekkenet er litt skranglete og har småplager,men det er jo ikke rart med tanke på at jeg har en sprell levende baby som er aktiv laangt nede i skambeinet til tider!:)

Hvordan er formen din?

Skrevet

Formen er skammelig god. Så god at jeg til tider lurer på om jeg innbiller meg hele svangerskapet... Hehe. Men humøret, det er en annen sak! Griner for ingenting og tar meg nær av absolutt alt. Tror min kjære samboer begynner å bli litt frynsete :)

Men gleeeeeder meg til fødselen er overstått! Ikke bare fordi jeg da får møte babyen, men også for å få tilbake kroppen min. Det er noe med å dele den med et annet menneske... Jeg liker det ikke helt :/

Skrevet

enig med den,skal bli veldig godt å få tilbake kroppen min,slik at jeg slipper å banne hver gang jeg mister noe på gulvet,må ha på/av sokker og sko og generelt alt som har med å klemme magen å gjøre!

Passer ikke i noen klær heller,så jeg håper virkelig det ikke tar lang tid før jeg kommer inn i egne klær...

Synes det er fantastisk å kjenne liv i magen,men IKKE når det foregår så langt nede at jeg bare venter på en fot skal stikke ut snart!:)

Jaja,skal smøre meg med tålmodighet...:)

Lykke til med resterende dager!

Skrevet

Har 12. januar jeg også ;) Går jammen fort :D

Skrevet

Jeg har termin 16 eller 19 januar,men regner med at hun melder sin ankomst en gang mellom 5 og 10 jan:)

formen er tung,har 2 små på 1 og 2 hjemme er sykemeldt,veeeeldig sliten,sover dårlig om nettene.Har svært lite avlastning med de to små som er hjemme,har i tillegg to tenåringer som liker å leke at de er voksne.Men ikke hjelpe til så mye uten mas og syt.En mann som er borte endel gjennom dagene og kveldene pga jobben,når han er hjemme er han ikke den flinkeste til å ta de små akkurat,ei heller husarbeidet...

Så jeg er stort sett sint,trøtt og lei hele tiden.Rimelig frynsete i kantene..Ser frem til å bli ferdig og få henne ut og kroppen min tilbake!

Litt sytete men men:)

Skrevet

Har termin 16 januar, og satser på at snuppa holder seg inne til over nyttår i allefall! :-)

Skrevet

Jeg har termin 15. januar, 42 dager igjen.

Er veldig klar for at babyen kommer så snart vi har passert nyttår men har en følelse av at han ikke kommer før den 20.

Skrevet

Jeg har termin 11. Januar! :) Håper ikke hun kommer ut før 2010.

Skrevet

Har termin med gutt nr. 2 den 5.januar.

Fikk 3 uker før tiden sist gang, men håper på januarbaby denne gangen:)

Skrevet

Jeg har termin 7. januar :) Da har min eldste bursdag, så det blir spennende å se om prinsessa kommer da. Håper hun kommer før jeg da, er skikkelig lei nå!

Skrevet

Har termin 20 januar,men kan få evt i desember.Da legene har sagt at jeg kan føde prematurt pga kort livmorhals.

Skrevet

Jeg har termin 3.januar, og jeg har hele svangerskapet sagt at jeg håper jeg holder ham inne til over nyttår. Men, nå er jeg lei! Jeg håper han kommer om to uker, sånn at jeg får ham hjem til jul:)

Hodet sier at jeg ønsker 2010-baby, men resten av kroppen skriker 2009! :) He he.

Skrevet

Jeg har termin 9.januar, men magefølelsen sier at han kommer litt før..... Men er vel forberedt på at mini kan komme når som helst mellom jul og midten av januar! Storebror kom 10 dager før termin, så her kan alt skje!!

Skrevet

21. januar her:) Spent på når det skjer, førstemann kom åtte dager før..begynner bli litt lei, noe med det å dele kroppen med liten skatt-ser frem til å få baby på utsiden og lurer på når det skjer!

Skrevet

jeg har termin 29 januar,men er snakk om at jeg blir satt igang rett over nyttår fordi gutten i magen var målt til 1,8 kg i uke 29,skal på vekst og vektkontroll nå den 16 desember,men jeg kommer nok til å be om å bli satt igang 2-3 uker før pga ryggen min og helsa mi siden jeg er selv født med ryggmargsbrokk og har ikke det noe bra akkurat nå for tiden,det blir bare tyngre og tyngre.

kos dere med magene.jeg nyter den siste tida,men gleder meg til fødselen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...