Gå til innhold

Hvem flere har termin i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har termin 23 jan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin 16 januar... =0)

Skrevet

Termin 8 januar...35 dager igjen:o)

Skrevet

Ja!! Har termin 7. januar!:) Gleder meg til å bli tobarnsmamma!:)

Skrevet

Her blir det også januarbaby - 8. januar er termin! Gleder meg masse, heldigvis ikke så lenge igjen nå! :))

Skrevet

Termin 4. jan. Håper han holder seg inne til da egentlig....

Skrevet

Jeg har termin 8 januar. Nr tre. Min første var jente og kom dagen før termin, andremann var gutt og kom 12 dager over termin, så jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente med min tredje men håper at han holder seg der til årstallet viser 2010 ellers blir det fryktlig tidlig skolestart når den tida kommer.

Lykke til til alle som har termin snart! Veldig spennende å lese innlegg fra dere. Må liksom innom denne sida 3 trimester hver dag.

Skrevet

Jeg har termin 3.februar, men babyen kommer 27. januar med ks:)

Gleder meg også veldig til å få kroppen tilbake denne gangen. Mye tyngre nå en første gang, så jeg er glad jeg er sykemeldt.

Godt å se at det faktisk er noen her som (sannsynligvis) også er her etter jul:)

Skrevet

jeg har termin 15.januar og som så mange andre så satser vi på at hun holder seg inne over nyttår :o)

Skrevet

Jeg har termin 28. januar og blir her en god stund til;)

Skrevet

Jeg har termin 26 januar. 52 dager til i dag! Gleder meg/oss ekstremt til lille prinsessa kommer :)

Skrevet

Har termin 18. januar. Håper ikke hun blir så mye lengre enn det. Har en gutt som fyller 2 den 25., og greit å ikke ha en helt nyfødt på armen når vi feirer (Eller å være en uke på overtid, skrekk og gru)

Ellers er formen upåklagelig. Kjenner jo jeg ikke har like mye energi som til vanlig når jeg er høygravid (om 4 dager) og har en vilter gutt på nesten 2 år, med jobb og studier i tillegg. (har ikke blitt så mye studier i høst da, men prøver å gjøre litt når jeg orker)

Skrevet

10. januar her:)

sover dårlig om natta nå, så da begynner jeg å bli utålmodig.. Gleder meg til han kommer ut:)

Skrevet

Termin 14 januar 2010 med nr 4. En jente på vei her. da har jeg to av hver ;);) etter dette blir det ikke fler. Siste gang for min del... Men gleder oss veldig til at dette barnet blir født :):)

Skrevet

Jeg har også termin 12. januar:) Går egentlig bare å venter allerede jeg! Begynner å bli bra utolmodig allerde:P

Skrevet

Jeg har termin 23. januar, 49 dager igjen :D

Skrevet

2. januar og 28 dager igjen til termin. Har på følelsen at det blir noen dager på overtid og det er i grunnen helt greit :)

Skrevet

termin 21 jan:)

Skrevet

Hei hei, jeg har termin 17.januar :)

Venter en liten gutt, har vert innlagt med rier i uke 32 men de stoppa det, og nå går alt bra så jeg håper jeg får gå til etter nyttår hvertfall :)

Skrevet

Jeg har termin 13.januar. Sist fikk jeg 3 imidlertid 3 uker før, så er veldig spent på om det blir desember eller januar baby her i huset! Håper hun lar seg vente til utpå nyåret. :-)

Skrevet

Hei hei. :)

Jeg har termin med nr. 3 den 24.januar. Det blir bare knappe 15mnd mellom mine to yngste, så denne gang er jeg spent på om jeg kommer til å gå til termin el. ikke.... :)

Lykke til alle sammen. :)

Skrevet

Ble visst litt skrivefeil i innlegget mitt; jeg fikk altså 1 stk gutt sist 3 uker før, ikke 3 stk 3 uker før... :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...